Precies gevonden wat ik zocht

Na vele jurken gepast te hebben wisten ze bij de de laatste precies de goede jurk voor me te vinden. Top!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ik heb hier een prachtige jurk gevonden

Het was een geweldige ervaring! De selectie jurken was prachtig en ze hebben veel jurken. Ze lieten ons zeer welkom voelen en waren ook behulpzaam. En de prijzen zijn wat ze beloven!

Top!!

Heel erg fijn geholpen! Veel jurken mogen passen, verkoopster had veel geduld en nam echt de tijd voor mij. Na tweede keer passen van mijn gekozen trouwjurk voelde ik onverwacht bij thuiskomst onzekerheid , hierover contact opgenomen. Ik werd direct terug gebeld en mag nogmaals de jurk komen passen om onzekerheden weg te nemen. Dat noem ik service ! Dankjewel daarvoor Ann & John Echt top!!

Heel goed geholpen!

Bij John&Ann ben ik erg goed geholpen! Vriendelijk personeel met duidelijk een berg ervaring. Er werd direct gevraagd wat het budget is en daar werd niet overheen gegaan. Er zijn meerdere jurken voorgesteld die passend zijn bij je figuur en persoonlijkheid. Op deze manier ben ik vlot geslaagd en met de perfecte jurk naar buiten gelopen.

Super geholpen.

Heel fijn en geduldig geholpen. Er was veel keus! En ik ben dan ook geslaagd!! :)

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Super vriendelijk geholpen maar beperkte keuze.

Ik ben goed geholpen, ze hadden alle tijd en waren niet opdringerig. Voor mij vond ik dat de keuze beperkt was. Maar ik ben toch goed geslaagd!

Heel aangenaam, fijne ervaring

We werden heel vriendelijk ontvangen. De dame die mij had verder geholpen was heel vriendelijk, erg geduldig en professioneel. Ze nam haar tijd voor mij en ik heb mij nooit onder druk gevoeld iets te moeten kopen. Ik heb meermaals eenzelfde jurk mogen passen. Ze wist precies wat in welke volgorde te laten passen en nam meteen weg wat niet ok was

Mijn jurk gevonden

Op het afgesproken tijdstip ontvangen, kregen onze eigen plek bij een van de paskamers en kregen drinken aangeboden (koffie, thee of water). Samen met de verkoopster door de winkel gegaan om een eerste selectie te maken. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en met mij meegedacht in opties. Er was genoeg tijd om elke jurk even aan te hebben en sommige meerdere keren terug aan te doen. Verkoopster gaf wel af en toe opmerkingen waar bij ons de wenkbrauwen van omhoog gingen over gedrag van klanten. Dat was niet zo gepast, daarom 4 ipv 5 sterren.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ontzettend goed geholpen, er werd goed geluisterd en meteen begrepen wat er bedoeld werd. Verschillende prachtige jurken aan gehad, niets was teveel. Er werd goed meegekeken hoe de perfecte jurk gerealiseerd zou kunnen worden. Ik zou het iedereen aanraden!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Het was een ontspannen ervaring!

Afgelopen zaterdag heb ik mijn droomjurk gevonden bij Ann & John. Daarbij had ik ook nog het geluk dat ik een winnares was van de waardecheque van €250,- wat ik eerst niet helemaal vertrouwde. Ik ben super fijn geholpen en er werd goed naar me geluisterd. Eerst hebben we foto's bekeken die ik had opgeslagen en daarna heeft de verkoopster een aantal jurken gepakt die overeenkwamen met mijn wensen. Hier zat de wauw-factor dress tussen. Daarbij werd er fijn uitgelegd hoe het verder ging verlopen met (aan)betalen en kiezen voor de coupeuse in huis of gebruik maken van je eigen coupeuse. Ik ben helemaal happy, terwijl ik binnen kwam met de verwachting van heftige keuzestress. Bedankt Ann & John Bruidsmode!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Dit was mijn tweede keer dat ik bruidsjurken ging passen maar wat een verschil. We werden super goed ontvangen en geholpen. Ik vond het zeer fijn dat we zelf ook naar de jurken konden gaan kijken en kieze!

zeer tevreden

Top winkel super vriendelijk personeel, heel gastvrij. Echt fijn dat je zelf een rondje mag lopen om de jurken in het rek uit te zoeken. Heel fijn en eerlijk advies, totaal geen druk ervaren. En voor een mooie prijs echt zo veel keuze. Zal deze mooie winkel zeker adviseren aan andere personen. Ga op onze trouwdag echt stalen dankzij jullie! John bedankt voor je hulp afgelopen zaterdag Met vriendelijke Groet Carola Schipperen

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Perfecte service, alles was leuk!

We werden netjes en gezellig ontvangen, alles was goed en ze luisteren echt naar je! Zelf ga ik zwanger trouwen en ook daar in hadden de genoeg keuze, heel blij dat ik geslaagd ben met een prima service!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ruim assortiment aan trouwjurken en klantvriendelijke verkoopster

Ik ben tijdens een weekdag in de outlet store geweest en heb dus vooraf een afspraak gemaakt. De verkoopster nam ruim de tijd om me verder te helpen en heeft me goed bijgestaan met advies. Ik had het nooit verwacht maar ben met een trouwjurk naar buiten gestapt. De prijs van de jurken in outlet zijn betaalbaar, sommige jurken zijn nog bij te bestellen in andere maten, andere jurken zijn unieke exemplaren en kunnen enkel nog geretoucheerd worden. Een vriendin van mij is deze zaak binnengestapt op een zaterdag zonder afspraak en zij had een slechte ervaring (heel erg lang moeten wachten tot ze aan de beurt was), dus best tijdens de week gaan op afspraak. Ik heb zelf geen druk gevoeld vanuit de verkoopster om de jurk te kopen.

Uitstekend geholpen!

Ik ben geslaagd in het Outlet van Ann en John Bruidsmode. Vooral erg vriendelijk geholpen en ze hadden duidelijk veel liefde voor het vak. Na het laten zien van mijn inspiratie werd er een rondje gemaakt door de winkel en had ze direct al een goede selectie aan jurken gemaakt. De keuze was dan eigenlijk snel gemaakt!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ontzettend goed geholpen om mijn jurk te vinden

Prettig

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ilse was degene die mij geholpen heeft en ondanks dat ik niet goed wist wat ik wel en niet wilde, heeft zij mij heel goed geholpen. Niks was haar te veel en daardoor was ik ook snel geslaagd voor mijn droom jurk. Het enige min puntje vind ik dat mijn aanhang die mee was geen drinken kreeg aangeboden. Pas later nadat ik mijn jurk al bijna had kregen zij pas drinken.

Kundig en behulpzaam personeel

Fijne ontvangst, luisteren naar je wensen, maar zijn wel eerlijk en schromen niet om iets anders te proberen wat beter bij je past

Super fijn geholpen

Ik werd goed geholpen door de medewerkster. Als mijn gasten een mening hadden of iets anders wilde zien werd er meteen duidelijk gemaakt dat ik de bruid was en dat er vooral na mijn wensen werd geluisterd. Ik voelde me op me gemak en zelfverzekerd. We hadden 2 uur de tijd. Ik redde het wel kwa tijd omdat ikzelf goed voorbereid was, maar ik kan begrijpen dat 2 uur net te kort is. Ik had een bon gewonnen met €250 korting. Jammer dat ik die niet kon inleveren tegen het vermaken van de jurk. Op de jurk zelf kon het ook niet ingewisseld worden omdat de jurk zelf al een korting had.

Gemoedelijke sfeer en jurk in 1 keer gevonden

Ilse was zeer duidelijk en eerlijk en samen met haar hebben we snel een leuke jurk gevonden.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Hele fijne vriendelijke bruidszaak.

Wat ben ik tevreden over Ann & John. Een hele fijne zaak waar je meteen warm wordt ontvangen en vriendelijk geholpen wordt. De dame Lonneke die me die dag hielp was erg vriendelijk en begreep meteen wat ik graag wilde als trouwjurk. Na een aantal jurken gepast te hebben bleek ook dat de eerste gepaste jurk het mooist was. Ik twijfelde, maar de dag erna wist ik het meteen al zeker, ik ga bellen en bestellen. Een top zaak.

Fijn geholpen

Ik ben heel tevreden over mijn ervaring met Ann&John tot nu toe. Ik kon zeer kort dag terecht bij het filiaal bij mij om de hoek (de outlet). Aldaar werd ik op een prettige manier geholpen en werd er goed met mij mee nagedacht over de mogelijkheden en mijn wensen. Ik ging binnen 4 weken al trouwen en was blij verrast over de mogelijkheden! Mijn tweede passessie, bij de hoofdvestiging, was prima. De naaister was iets kortaf en gaf me het gevoel dat ik te veel van haar tijd in beslag nam. Zeker toen ik aangaf dat bij mijn eerste afspraak was afgesproken dat we ook nog een kleine aanpassing aan het decolleté zouden maken. Ik ben heel benieuwd naar de derde en laatste afspraak binnenkort!

Grote keuze, fantastische hulp

Alleen maar lof voor de kennis en hulp van het personeel en de enorme keuze aan jurken.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel vriendelijk en ervaren personeel!

Ik was op zoek naar een fishtail model, maar op dat moment hadden ze dat heel weinig in de collectie. Het personeel heeft heel goed met me meegedacht en is eerlijk geweest over wat wel en niet aangepast kan worden aan een jurk. Ik heb de mazzel gehad dat die ene jurk die ik zocht er precies in mijn maat was en helemaal perfect bleek te zijn! Maar dat weet je als je bij een outlet gaat shoppen: genoeg mooie keuzes, maar de juiste moet er maar net bijzitten in jouw maat.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Hele lieve medewerkster die echt oog heeft voor de bruid. Meerdere jurken aan gehad om te kijken wat mooi staat en wat niet. Met als resultaat.. DE perfecte jurk voor mij!