Prachtige bloemen, prima service

Wij zijn een hogeschool en bestellen boeketten en bloemstukken voor bv open dagen altijd bij Nizza Bloembinders. De bloemen zien er altijd prachtig uit, helemaal naar wens en op tijd bezorgd. Dat de potjes later worden opgehaald vinden wij een fijne service!

zie beneden

In mijn functie als secretaresse bestel ik altijd boeketten om te laten bezorgen bij iemand anders. Onlangs ben ik echter zelf in het zonnetje gezet met een boeket van Nizza en zag toen voor het eerst wat een mooie boeketten jullie maken en daarbij komt dat het boeket bijna 3 weken heeft gehouden. Complimenten!

prachtige bloemen en goede kwaliteit

Alleen maar goede ervaringen. Flexibel, snel, prachtige bloemen en potten, goede smaak.

Perfecte service

Nizza is heel erg betrouwbaar in afspraken en leveringen en levert bovendien een uitstekende kwaliteit bloemen, mooie boeketten die lang houden.

Zie onderstaande!

Zeer tevreden over onze samenwerking. Prettig bedrijf en prima personeel! Eigenlijk 4 1/2 ster!

Een fijn betrouwbaar bedrijf met prima service en prettige medewerkers.

Mooie boeketten, levering altijd op tijd en klopt altijd, prima service, denken mee.

Goede service en mooie kwaliteit bloemen.

Bestel altijd bloemen per mail. Medewerkers reageren altijd direct om bestelling te bevestigen. Denken ook mee, signaleren en voorzien je van terugkoppeling. Datum van bezorgen altijd correct. Wens tav soort boeket wordt altijd uitgevoerd. Goede kwaliteit bloemen, waarvan de ontvangers lang plezier hebben.

Nizza zorgt voor mooie duurzame duurzame bloemen waarbij de prijs, kwaliteit in evenwicht is

Nizza is klantvriendelijk en komt gemaakte afspraken goed na.

Snelle bezorging van boeketten en goede kwaliteit.

altijd weer originele bloemstukken!

servicegericht en flexibel

Via mail of per telefoon nooit problemen.

Zeer tevreden, geen op of aanmerkingen.

helemaal top

HOI, TOT NU TOE SUPER TEVREDEN OVER DE SNELHEID EN DE GOEDE SERVICE VAN HET BEZORGEN VAN BOSSEN BLOEMEN ONLINE BESTELD . GA ZO DOOR !!!

Alle opdrachten worden altijd tot volle tevredenheid uitgevoerd

Prima, altijd een bevestiging retour. Niets op aan te merken, fijn dat er altijd gereageerd wordt.

Jullie doen het goed!

Ik heb graag met jullie te doen. Ik vraag, jullie leveren. Helemaal TOP!

Prachtig grafwerk

Wij hebben goede ervaringen met Nizza. Ze leveren mooi grafwerk en er is een prettige samenwerking. Als de opdracht iets meer vrijblijvend is, maken ze er prachtig werk van.

Mooie boeketten, goede service. Echt een bloemen boeket. Daar hou ik van!

Goede ervaring, mooie boeketten, geode service.

we bestellen regelmatig boeketten

Goede service, mooie boeketten

Nizza Bloembinders heeft een goede service: zeer vriendelijke bezorgers, Nizza denkt flexibel met de klant mee, Nizza komt afspraken na en zorgt voor prachtige boeketten, passend bij de gelegenheid.

Prima service, mooie bloemen

De contacten zijn heel professioneel, nooit problemen bij bestellen of leveren. De bossen zijn van goede kwaliteit

Altijd snelle en correcte reactie

Altijd snelle en correcte reactie

Komen afspraken na

Ze denken met je mee, perfecte service en zeer goede kwaliteit bloemen. Bloemstukken en boeketten zijn van goede kwaliteit en zijn nooit doorsnee.

Topservice met een smile ! echt onderscheidend van de rest !!

Ik maak mensen graag blij met een boeket van Nizza! Kwaliteit en altijd met zorg en liefde gemaakt. Volop keuze, afgestemd op ieders wensen. Een genot om even langs te gaan en wat moois uit te kiezen!

Goede service, klantvriendelijk en goede kwaliteit.

Zeer goed!

Prachtige boeketten en de service is perfect!

Nizza is een mooi bedrijf met een groot assortiment aan prachtige bloemen, planten en andere decoratie zoals vazen e.d. Personeel is deskundig en professioneel, de service is perfect.

Over Nizza Bloembinders

Nizza Bloembinders Verscholen tussen huizen en groen, waar je nog zonder problemen je auto parkeert, vind je in Venlo onze bloemenspeciaalzaak Nizza Bloembinders. Wij bieden een verrassend en breed assortiment bloemen, boeketten en bloemdecoraties, maar ook zeer originele (handgemaakte) potten, vazen en schalen. Ons assortiment bloemen en decoraties kenmerkt zich door originaliteit en kwaliteit. Elk item in onze zaak is uniek en met oog voor detail geselecteerd. Zoek je iets moois voor in huis, als cadeau of bijvoorbeeld relatiegeschenk? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Nieuwsgierig? Loop eens binnen en laat je inspireren!