Prettige afwikkeling

Diverse malen opdrachten verstrekt om bloembossen te verzorgen en te laten bezorgen, ook door binnen hun netwerk. Dit is altijd perfect verzorgd!

Prima geregeld, snel bezorgd, mooi boeket!

Gaat heel handig, snel bezorgd en mooi boeket

Prachtig boeket, 2 weken enorm van genoten!

Goede service, prachtig boeket van fantastische kwaliteit. De ontvanger was heel enthousiast en heeft 2 weken enorm van het boeket genoten. Dankjewel!

In tijden van corona was het mogelijk om via de site een order te plaatsen. Deze is keurig naar wens uitgevoerd. Prima service

Een woord: Perfect

Julie leveren kwaliteit en snelheid!

Mooie bloemen

Makkelijk te regelen en correcte bezorging

Top service en mooie bloemen

Mooie bloemen

Fantastische service en top kwaliteit bloemen

Wij kopen bij voorkeur onze bloemen bij Nizza. Fantastische service, prachtig verzorgde boeketten en top kwaliteit bloemen. Ook de winkel is prachtig.

Prachtige boeketten, luxe decoraties en een super service.

Prachtige boeketten, luxe decoraties en een super service.

Altijd prachtige boeketten met verse bloemen, waarvan je lang kan genieten!

Een hele mooie bloemisterij! Uitgebreide keuze in bloemen en vazen van glas en keramiek. En een deskundig en erg vriendelijk team! Ga zo door!!

Top.

Altijd goede service. Mooie boeketten en bloemstukken. Net n tikje anders'mooier,aparter. Vriendelijke medewerkers.

Goed adres voor mooie boeketten

Mooie boeketten, verse bloemen! Blijven lang staan.

Altijd prachtige boeketten.

Een dikke 10. Maken altijd hun beloftes waar. Ben altijd blij met de boeketten die ik voor mezelf bestel, en ik krijg altijd positieve reacties van personen die ik een boeket heb laten bezorgen. In de winkel deskundig en vriendelijk personeel.

Zeer makkelijk en goed

super

super winkel klantvriendelijk en de bezorger is altied vriendelijk. groetjes nellie vloedmans oma van dylan.

Top zaak

Maakt altijd de verwachting waar!!!

Prachtige bloemen en super service!

Ik bestel regelmatig bloemen bij Nizza. Het is zonder twijfel de beste bloemenzaak in Venlo. De bloemen staan ook minstens 1 week en toen dat bij hoge uitzondering een keer niet zo was, kwamen ze de bos ophalen en gratis een nieuwe prachtige bos brengen. Een absolute aanrader!

Alleen maar goede ervaringen.

Ik heb weer besteld voor Kerstmis en het is heerlijk om strakjes het boeket weer aan te nemen en te zien dat het nog mooier is dan je dacht. Nizza leeft met je mee en adviseert als je dat nodig hebt, helemaal toppie! Bedankt en ondanks wat er allemaal mis ging dit afgelopen jaar, blijf gezond, fijne feestdagen en een heel Gelukkig Nieuwjaar! ♡♡♡

De beste artistieke bloembinder van Noord Limburg

Verschillende prachtige bloemstukken; mooie decoraties van schitterende kunstbloemen. Als je bij Nizza bent geweest, ga je niet meer op zoek naar een andere bloembinder maar dan blijf je er klant, je leven lang.

Het grafstuk is mijn verwachtingen overstegen, zo intens mooi....

Het was een moeilijke keuze om een grafstuk uit te zoeken voor mijn lieve partner Jan. Gelukkig werden wij (mijn zoon en ik ) heel goed geadviseerd door een medewerkster van Nizza. Bij levering was ik diep onder de indruk van het "kunstwerk" helemaal Jan waardig. Het grafstuk heb ik mee naar huis genomen en het heeft 14 dagen op het balcon gelegen, waar we vanuit de raam een mooi uitzicht hadden. Menige bezoeker heeft het grafstuk bewonderd. Ik ben nu bezig om het grafstuk op te ruimen en ontdek dan met welke zorgvuldigheid en zicht op het geheel, het grafstuk "opgebouwd" is. Mijn welgemeende complimenten en heel veel dank medewerkers van Nizza. Jullie zijn super!!

Mooi, goed en snel

Kwalitatief goede bloemen, zeer mooie boeketten en snelle bezorging.

gewoon goed

Mooi boeket, verse bloemen, snel en goed bezorgd. Digitaal ging prima, ook betaling.

Nizza, altijd goed!

Onze ervaring met Nizza Bloembinders heel prettig! Je wordt altijd heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Je krijgt een goed advies. De boeketten die je er haalt, of die je laat bezorgen, zijn altijd goed verzorgd en afgestemd op de gelegenheid waarvoor ze zijn. Daar kun je mee voor de dag komen! Voor ons geen andere keuze dan Nizza!

Over Nizza Bloembinders

Nizza Bloembinders Verscholen tussen huizen en groen, waar je nog zonder problemen je auto parkeert, vind je in Venlo onze bloemenspeciaalzaak Nizza Bloembinders. Wij bieden een verrassend en breed assortiment bloemen, boeketten en bloemdecoraties, maar ook zeer originele (handgemaakte) potten, vazen en schalen. Ons assortiment bloemen en decoraties kenmerkt zich door originaliteit en kwaliteit. Elk item in onze zaak is uniek en met oog voor detail geselecteerd. Zoek je iets moois voor in huis, als cadeau of bijvoorbeeld relatiegeschenk? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Nieuwsgierig? Loop eens binnen en laat je inspireren!