Altijd goed

Altijd hele nette boeketten Ze zijn net iets anders dan andere bloemisten

goede kwaliteit bloemen, stipte levering

bestelling via internet vanuit rijswijk (maar als oud-venmlonaar bekend met jullie bedrijf). prettiger dan het oude fleurop, omdat je zo meer zicht hebt op kwaliteit

Goede service door klantvriendelijke medewerkers zowel op kantoor als in de winkel.

Snel en goed

Snel bezorgd, uitgebreide keuze... goede nazorg

Prachtboeket, kregen we terug van de ontvanger

Beste bloemenzaak van Venlo en ver daarbuiten

Altijd vriendelijk, goed advies, mooie boeketten voor alle gelegenheden!

Goede service mooie kwaliteit

goede service mooie kwaliteit

Prima service, mooie boeketten

Als ik iets bestel wordt t altijd keurig afgeleverd. De contacten verlopen altijd prettig.

Snelle service en altijd prachtige boeketten

Tot nu toe alles netjes op tijd geleverd en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de boeketten.

Prachtige bloemen!

altijd op tijd afgeleverd en prachtige boeketten

Persoonlijk.

Goed persoonlijk contact en meedenken in de keuze van het boeket. Adviserend

Prachtige bloemen, prima service

Wij zijn een hogeschool en bestellen boeketten en bloemstukken voor bv open dagen altijd bij Nizza Bloembinders. De bloemen zien er altijd prachtig uit, helemaal naar wens en op tijd bezorgd. Dat de potjes later worden opgehaald vinden wij een fijne service!

zie beneden

In mijn functie als secretaresse bestel ik altijd boeketten om te laten bezorgen bij iemand anders. Onlangs ben ik echter zelf in het zonnetje gezet met een boeket van Nizza en zag toen voor het eerst wat een mooie boeketten jullie maken en daarbij komt dat het boeket bijna 3 weken heeft gehouden. Complimenten!

prachtige bloemen en goede kwaliteit

Alleen maar goede ervaringen. Flexibel, snel, prachtige bloemen en potten, goede smaak.

Perfecte service

Nizza is heel erg betrouwbaar in afspraken en leveringen en levert bovendien een uitstekende kwaliteit bloemen, mooie boeketten die lang houden.

Zie onderstaande!

Zeer tevreden over onze samenwerking. Prettig bedrijf en prima personeel! Eigenlijk 4 1/2 ster!

Een fijn betrouwbaar bedrijf met prima service en prettige medewerkers.

Mooie boeketten, levering altijd op tijd en klopt altijd, prima service, denken mee.

Goede service en mooie kwaliteit bloemen.

Bestel altijd bloemen per mail. Medewerkers reageren altijd direct om bestelling te bevestigen. Denken ook mee, signaleren en voorzien je van terugkoppeling. Datum van bezorgen altijd correct. Wens tav soort boeket wordt altijd uitgevoerd. Goede kwaliteit bloemen, waarvan de ontvangers lang plezier hebben.

Nizza zorgt voor mooie duurzame duurzame bloemen waarbij de prijs, kwaliteit in evenwicht is

Nizza is klantvriendelijk en komt gemaakte afspraken goed na.

Snelle bezorging van boeketten en goede kwaliteit.

altijd weer originele bloemstukken!

servicegericht en flexibel

Via mail of per telefoon nooit problemen.

Zeer tevreden, geen op of aanmerkingen.

helemaal top

HOI, TOT NU TOE SUPER TEVREDEN OVER DE SNELHEID EN DE GOEDE SERVICE VAN HET BEZORGEN VAN BOSSEN BLOEMEN ONLINE BESTELD . GA ZO DOOR !!!

Alle opdrachten worden altijd tot volle tevredenheid uitgevoerd

Prima, altijd een bevestiging retour. Niets op aan te merken, fijn dat er altijd gereageerd wordt.

Over Nizza Bloembinders