Meer dan perfect!

Voor ons huwelijk het bruidsboeket laten maken door Debbie van Nizza. Ze vroeg me of ik het vertrouwen wilde geven zodat ze de vrijheid had en dat heb ik gedaan; prachtig! Ik wilde qua stijl net wat anders dan de meeste bruidjes, eerder stoer en nonchalant, en Debbie heeft t zo goed begrepen. Er was direct fijn gevoel en duidelijke klik in smaak. Top service!!

Top en snelle service

Top service, weten bij bestelling precies wat ik bedoel.

Top bedrijf, Je hoeft maar te bellen en het word geregeld

Goede service, aparte bloemen

Vriendelijk personeel, veel verschillende en aparte bloemen. Service is super.

Snelle en goede service

Snelle en goede service. Verse bloemen

Geweldige service met aflevering binnen 1 dag.

Onze moeder werd oopgenomen in een verzorgings tehuis. Wij wilde haar verrassen met een bos bloemen. Via Nizza gisteravond een mooi bloemetje uit gezocht, en vanmiddag toen moeders in haar nieuwe stekkie kwam was er een verassing, een mooie bos bloemen in vaas. Dank je wel voor de goede zorgen. Wij zullen zeker vaker van jullie service gebruik maken.

Zoals gewend:het was perfekt

Een tien met een griffel voor het prachtige bloemstuk. Vakmanschap is meesterschap.dank jullie wel. Fam.Willemsen

Goed meedenken in oplossingen voor wensen.

Vriendelijk personeel. Mooie winkel waardoor je ideeën krijgt. Prachtige boeketten

Geweldig!

Iedere keer weer práchtige boeketten, en een zeer goede service!

Prachtige zaak en team met hart voor hun werk!

Prachtige boeketten geleverd voor het afscheid van onze lieve moeder!

Snelle service en mooie bloemen die lang goed blijven

Super service en heel vriendelijk

Ik laat altijd een boeket maken en de bloemisten verstaan hun vak maar al te goed. Ik kom graag nog vaker!

prettige service

alles goed geregeld, makkelijk via de mail bestellen en een prachtig boeket geleverd.

Uitstekende service, snelle en betrouwbare levering en uiterst vriendelijk personeel

Voor elke gelegenheid een mooie kwalitatief goede bos bloemen!

Elke bestelling wordt op tijd en naar wens afgeleverd. Een mooie bos bloemen voor elke gelegenheid, een echte aanrader!

Hoge kwaliteit, fijn personeel!

Een bloemetje van Nizza Bloembinders is altijd een topper. Fijn om te krijgen, maar ook fijn om te geven.

Excellent

We werken regelmatig met jullie samen, alles verloopt correct, van bestelling tot factuur, de mensen spreken de waardering uit over de kwaliteit van de bloemen en de samenstelling. Ga zo door!

Super service, betrouwbaar en maakt hele mooie bloemstukken

Altijd goed

Altijd hele nette boeketten Ze zijn net iets anders dan andere bloemisten

goede kwaliteit bloemen, stipte levering

bestelling via internet vanuit rijswijk (maar als oud-venmlonaar bekend met jullie bedrijf). prettiger dan het oude fleurop, omdat je zo meer zicht hebt op kwaliteit

Goede service door klantvriendelijke medewerkers zowel op kantoor als in de winkel.

Snel en goed

Snel bezorgd, uitgebreide keuze... goede nazorg

Prachtboeket, kregen we terug van de ontvanger

Beste bloemenzaak van Venlo en ver daarbuiten

Altijd vriendelijk, goed advies, mooie boeketten voor alle gelegenheden!

Goede service mooie kwaliteit

goede service mooie kwaliteit

Over Nizza Bloembinders

Nizza Bloembinders Verscholen tussen huizen en groen, waar je nog zonder problemen je auto parkeert, vind je in Venlo onze bloemenspeciaalzaak Nizza Bloembinders. Wij bieden een verrassend en breed assortiment bloemen, boeketten en bloemdecoraties, maar ook zeer originele (handgemaakte) potten, vazen en schalen. Ons assortiment bloemen en decoraties kenmerkt zich door originaliteit en kwaliteit. Elk item in onze zaak is uniek en met oog voor detail geselecteerd. Zoek je iets moois voor in huis, als cadeau of bijvoorbeeld relatiegeschenk? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Nieuwsgierig? Loop eens binnen en laat je inspireren!