Afspraken worden perfect uitgevoerd!!!

Goed geoliede machine die de klant vanaf het allereerste moment de indruk geeft dat het goed komt. Vriendelijke, vakkundige ‘bouwers’. Ze willen dat alles perfect is! Samenwerking met andere partijen bv Installatiebedrijf Hessels is fantastisch. Verbouwen? Geen paniek! Bouwbedrijf Havermans neemt al uw zorgen weg en levert topkwaliteit in in goede prijsklasse.

Prima service, snel en goed werk geleverd

Duidelijke afspraken gemaakt en prima nagekomen. Goed tussendoor afval mee opgeruimd. Alle werkzaamheden afgerond binnen het afgesproken tijdsbestek. Prima werk geleverd!

Betrouwbaar bouwbedrijf wat continu meedenkt

Duidelijke offerte ontvangen, netjes opgesplitst en ook zo gefactureerd. Tijdens het bouwproces denkt men echt mee en niet alleen over de eigen werkzaamheden maar ook over de consequenties van andere keuzes. Medewerkers werken hard en bedrijf houdt zich aan de afspraken qua planning. Aanrader!

afspraak is afspraak

Een kleine 2 jaar geleden hebben we onze woning door het team van John Havermans laten verbouwen. Zeer tevreden over het verloop en alle afspraken zijn netjes nagekomen. Daarnaast ook goede nazorg bij kleine mankementen. Geen poeha, er wordt gewoon degelijk en netjes werk geleverd!

Betrouwbaar en goed werk

Een goed bedrijf met veel ervaring. Ze komen altijd hun afspraken na en denken goed en deskundig mee.

top

Goed, vlot , netjes werken , nette prijs