Geweldig attent en klantvriendelijk bedrijf

Uiterst correct bij afspraken, eigenaar en medewerkers. Alles tot onze volle tevredenheid

Totale ontzorging

Fantastisch meegedacht en snelle levering. Kwaliteit staat!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Erg goede en snelle service

Snelle levering ondanks de aangegeven levertijd veel eerder gehangen. Mooi net voor de warmte. Vriendelijke monteurs. En goede kwaliteit rolluiken! Kortom erg tevreden!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Personeel is vriendelijk en heeft bij montage correct gewerkt

Alles is volgens afspraak afgewerkt, het ging bij de rolluiken om een niet alle daagse montage. We zijn zeer tevreden op de manier waarop de monteurs hebben gewerkt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed advies, snelle en nette montage voor goede prijs

Voor een nieuwe markies kwamen we snel bij Albo uit. Dit we een jaar eerder zeer tevreden waren na de aanschaf van screens. Wederom een goed advies, snelle en zeer nette montage voor een goede prijs.

Slecht

Tot 2x toe geprobeerd een afspraak te maken. Telkens worden we niet terug gebeld. Klaar. Ga wel naar een ander.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Geachte heer Hendriks, Wij kunnen uw melding niet vinden in ons systeem. Kunt u ons aangeven wat de melding precies inhoudt en daarbij ook uw gegevens vermelden, zodat we alsnog contact met u kunnen opnemen. Met vriendelijke groet, Albo Milsbeek

Uitstekend werk geleverd

Prima werk geleverd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed advies en mooi resultaat

Vriendelijk, adviserend, kundig

Prima vakwerk geleverd door Andre en Francois van Albo

Afspraak maken, gesprekken en eenduidige informatie tijdens de aankoop van een knikarmscherm bij Albo in Milsbeek verliep nogal rommelig en onduidelijk. Jammer! Uiteindelijk een mooie prijs afgesproken voor een prima knikarmscherm van 6.00 x 3.00 m. Andre en Francois hebben prima werk afgeleverd en zijn erg prettig in de omgang. Complimenten !!! Ook de service achteraf( bijstellen van de hoogte) verliep erg prettig. TIP: vermeld op de factuur/leveringsvoorwaarden hoelang er garantie is (art. 14). Pas bij navraag hoorde ik telefonsich dat er 5 jaar garantie op het gehele knikarmscherm zit.

goede service, vriendelijk personeel

bovenverdieping oude kozijnen vervangen door nieuwe aluminium kozijnen en op de beneden verdieping schuifpui en draaideur aan de achterzijde en vliesgevel aan de voorzijde in nieuwbouw geplaatst en voordeur en wc raam vervangen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel, maar er ging wel eens wat mis.

Positief. zaken die niet goed gingen werden goed opgepakt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

prima ervaring alles keurig afgewerkt.

Wij zijn zeer tevreden.

Zeer tevreden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed advies snelle levering super service

Bij ons zijn de oude houten kozijnen vervangen door mooie moderne alu kozijnen. Nooit meer schilderen en het ziet der top uit.👍🏼👍🏼

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima prijs en snel en prima geleverd volgens afspraak.

goed advies en prima prijs en snel en netjes en in overleg geleverd en gemonteerd volgens afspraak.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Voorbereiding, uitvoering zeer kundig en klantgericht

Plannings- en uitvoeringsgesprek was duidelijk en klantgericht. Uitvoering zelf prima voorbereid en mooi afgewerkt en liep vlot.

Goede kwaliteit

Snel, vakkundig

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en prettige communicatie!

Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de geleverde kozijnen. Daarnaast verloopt de communicatie plezierig en worden de afsrpaken nagekomen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heldere informatie en goede en snelle afhandeling

Tot nu toe is de ervaring prima. De informatie, bezoek en ophangen van de screens gebeurde snel en goed. De screens zien er goed uit en doen het prima. Ervaring kan ik nog niet geven omdat ze net hangen en er nog weinig zon is geweest.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Schade perfect gerepareerd, meedenkend personeel

Goede service, afspraken goed nagekomen, alom perfect.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Alles keurig netjes en volgens afspraak aangebracht.

Zoals we gewend zijn. Kwaliteit voor een redelijk prijs.

Vriendelijk personeel goede service

Vriendelijk personeel goede service

Prima werk

Goed advies. De rolluiken en het rolgordijn zijn geheel volgens afspraak op tijd geleverd en vakkundig geplaatst. Wij zijn tevreden.

goede kwaliteit en service

positief

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Praktische mensen met goede ideen

Begin januari 2018 hebben we 3 handbediende rolluiken en 1 elektrisch bediend rolluik aangeschaft. De storm in januari verliep probleemloos zonder bijgeluiden. De monteur heeft een slimme oplossing bedacht om de schakelaar voor het elektrisch bediende rolluik geheel weg te werken. De wat oudere monteur en zijn jonge hulp vormden een prima combinatie en prettig in de omgang.

Over Albo Ramen Deuren Zonwering Rolluiken

Albo is opgericht in de jaren '60 door Joop en Wil van der Valk, sindsdien is het familiebedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met een zeer goede naam en jarenlange ervaring in aluminiumbouw door heel Nederland en omstreken. Wij fabriceren en monteren aluminium kozijnen en gevels, serres en overkappingen, zonwering voor buiten en binnen, rolluiken en roldeuren. Van al onze producten wordt 95% in onze bedrijfshal te Milsbeek (gelegen tussen Nijmegen en Venlo) geproduceerd om vervolgens gemonteerd te worden door onze bekwame monteurs. Wij leveren zowel aan particuliere klanten als aan zakelijke klanten en zijn er trots op dat we veel van onze klanten steeds weer terug zien.