Betrouwbaar bedrijf

Fijn bedrijf, duidelijk, levert hoogwaardige producten en komt afspraken na.

Snelle en goede levering van zonwering.

Jullie leveren een goede kwaliteit zonwering. Ook de advisering en opmeten van de juiste maten gaat goed. Enige punt van aandacht zou zijn de telefonische dienstverlening. De paar keer dat ik jullie gebeld heb was er niemand die mijn vraag kon beantwoorden of soms onvriendelijk te woord gestaan. Ik weet dat jullie het druk hebben, maar dat mag geen excuus hiervoor zijn.

Top bedrijf

Goede service goede prijs kwaliteit.

Goede snelle service. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Al vele jaren goede contacten. Bij mankementen goede adviezen. Daarom reeds bij meerdere personen doorgegeven wat ook leveringen tot gevolg heeft gehad.

Vriendelijke mensen met heldere afspraken en prima verleende service.

Voor de installatie van een aantal neiuwe rolluiken Albo ingeschakeld omdat er reeds rolluiken van hen aanwezig waren welke het na minstens 15 jaar nog steeds prima doen. Bij het eerste bezoek helder advies gekregen en tot een schappelijke prijs kunnen komen. Levertijd was vervolgens sneller dan verwacht, en de installatiewerkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Duidelijk, deskundig en snel.

We hebben een rolluik laten plaatsen. Vooraf duidelijke afspraken, goede uitvoering/montage en correcte afhandeling. Prima.

Uitstekende en snelle service, vakwerk geboden door vriendelijke en betrouwbare mensen

Alles verliep op rolletjes, van het maken van de eerste afspraak, het inmeten, rolluiken werden op tijd gefabriceerd, de plaatsing verliep snel en perfect, precies volgens afspraak, door snel en, vakkundig en vriendelijk personeel. Na een paar dagen werden we gebeld om te informeren of alles goed werkte en naar wens verlopen was. Chapeau!

Zeer goede kwaliteit producten, ruime keus, en vriendelijk en vakkundig personeel.

Na goed advies gekregen te hebben 2 zonneschermen, een hordeur, en rolgordijnen voor de serre besteld. Alles keurig op tijd geleverd en gemonteerd door vriendelijk en vakkundig personeel. We zijn erg tevreden over het resultaat.

Klantvriendelijk, goede service!

Super blij met onze nieuwe aluminium kozijnen. Afspraken worden nagekomen. Vakmanschap en alles wordt weer netjes achter gelaten door de werklieden. Kortom een zeer tevreden klant!

Geweldig attent en klantvriendelijk bedrijf

Uiterst correct bij afspraken, eigenaar en medewerkers. Alles tot onze volle tevredenheid

Totale ontzorging

Fantastisch meegedacht en snelle levering. Kwaliteit staat!

Erg goede en snelle service

Snelle levering ondanks de aangegeven levertijd veel eerder gehangen. Mooi net voor de warmte. Vriendelijke monteurs. En goede kwaliteit rolluiken! Kortom erg tevreden!

Personeel is vriendelijk en heeft bij montage correct gewerkt

Alles is volgens afspraak afgewerkt, het ging bij de rolluiken om een niet alle daagse montage. We zijn zeer tevreden op de manier waarop de monteurs hebben gewerkt.

Goed advies, snelle en nette montage voor goede prijs

Voor een nieuwe markies kwamen we snel bij Albo uit. Dit we een jaar eerder zeer tevreden waren na de aanschaf van screens. Wederom een goed advies, snelle en zeer nette montage voor een goede prijs.

Slecht

Tot 2x toe geprobeerd een afspraak te maken. Telkens worden we niet terug gebeld. Klaar. Ga wel naar een ander.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte heer Hendriks, Wij kunnen uw melding niet vinden in ons systeem. Kunt u ons aangeven wat de melding precies inhoudt en daarbij ook uw gegevens vermelden, zodat we alsnog contact met u kunnen opnemen. Met vriendelijke groet, Albo Milsbeek

Uitstekend werk geleverd

Prima werk geleverd.

Goed advies en mooi resultaat

Vriendelijk, adviserend, kundig

Prima vakwerk geleverd door Andre en Francois van Albo

Afspraak maken, gesprekken en eenduidige informatie tijdens de aankoop van een knikarmscherm bij Albo in Milsbeek verliep nogal rommelig en onduidelijk. Jammer! Uiteindelijk een mooie prijs afgesproken voor een prima knikarmscherm van 6.00 x 3.00 m. Andre en Francois hebben prima werk afgeleverd en zijn erg prettig in de omgang. Complimenten !!! Ook de service achteraf( bijstellen van de hoogte) verliep erg prettig. TIP: vermeld op de factuur/leveringsvoorwaarden hoelang er garantie is (art. 14). Pas bij navraag hoorde ik telefonsich dat er 5 jaar garantie op het gehele knikarmscherm zit.

goede service, vriendelijk personeel

bovenverdieping oude kozijnen vervangen door nieuwe aluminium kozijnen en op de beneden verdieping schuifpui en draaideur aan de achterzijde en vliesgevel aan de voorzijde in nieuwbouw geplaatst en voordeur en wc raam vervangen.

Vriendelijk personeel, maar er ging wel eens wat mis.

Positief. zaken die niet goed gingen werden goed opgepakt.

prima ervaring alles keurig afgewerkt.

Wij zijn zeer tevreden.

Zeer tevreden.

Goed advies snelle levering super service

Bij ons zijn de oude houten kozijnen vervangen door mooie moderne alu kozijnen. Nooit meer schilderen en het ziet der top uit.👍🏼👍🏼

Prima prijs en snel en prima geleverd volgens afspraak.

goed advies en prima prijs en snel en netjes en in overleg geleverd en gemonteerd volgens afspraak.

Voorbereiding, uitvoering zeer kundig en klantgericht

Plannings- en uitvoeringsgesprek was duidelijk en klantgericht. Uitvoering zelf prima voorbereid en mooi afgewerkt en liep vlot.

Over Albo Ramen Deuren Zonwering Rolluiken

Albo is opgericht in de jaren '60 door Joop en Wil van der Valk, sindsdien is het familiebedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met een zeer goede naam en jarenlange ervaring in aluminiumbouw door heel Nederland en omstreken. Wij fabriceren en monteren aluminium kozijnen en gevels, serres en overkappingen, zonwering voor buiten en binnen, rolluiken en roldeuren. Van al onze producten wordt 95% in onze bedrijfshal te Milsbeek (gelegen tussen Nijmegen en Venlo) geproduceerd om vervolgens gemonteerd te worden door onze bekwame monteurs. Wij leveren zowel aan particuliere klanten als aan zakelijke klanten en zijn er trots op dat we veel van onze klanten steeds weer terug zien.