Gewoon degelijk vakmanschap!

Gewoon goed

snelle levering, goede vaklui

tevreden met de service. goed behandeld

hartstikke mooie screen en een prima service

Er werd met me meegedacht, en alles wat ik geregeld wilde hebben werd geregeld, kortom een bedrijf om zaken mee te doen.

Lastig afspraak maken

Voor een reparatie aan ons zonnescherm, bleek het Lastig een afspraak te maken. 3 keer bellen voor je aan het goede adres was, de planner. De medewerkers die de reparatie uitvoerden alle lof. Het was loeiheet in de zon. Bravo. Kosten toch wat aan de hoge kant, leek mij.

Geleverd en uitgevoerd volgens offerte

Zowel dhr. v.d. Valk als zijn personeel kwamen prettig en belangstellend over. Werkzaamheden werden vlot uitgevoerd.

Duidelijk en vakmanschap

Klantvriendelijk

Goede spullen, vriendelijke mensen

Eerder dan verwacht kregen we bericht dat ons zonnescherm geplaatst kon worden. Op die dag was dat binnen 3 uurtjes klaar. Voor de stroomvoorziening werd in overleg een slimme oplossing gevonden. Uiteindelijk werd alles weer netjes opgeruimd en schoongemaakt. Toen na enkele dagen bleek dat er een bijstelling nodig was, was dat binnen enkele dagen geregeld. Nu kunnen we heerlijk gebruik maken van onze 'buitenkamer'. Ook als het een beetje regent.

Prima zo doorgaan.

prettige vakmensen.

Afspraak maken was moeizaam.

Snel en goed geholpen, snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

Wij werden prettig geholpen en door het goede advies konden wij snel een keuze maken. De levering verliep vlot en de medewerkers die de zonwering kwamen bevestigen waren zeer vriendelijk en hebben net werk geleverd. Wij hebben de zonwering nu enkele weken in gebruik en zijn tot nu toe tevreden over het resultaat.

De horren zijn goed geinstalleerd en werken prima.

Goede service. Jammer alleen dat in eerste instantie de maat van een van de horren niet klopte hetgeen wat vertraging veroorzaakte. Het was echter binnen een paar dagen gerectificeerd.

goed opgeleverd

is goed

goed gemonteerd zonder problemen

geen lange wachttijd nadat we besteld hadden.Duidelijke afspraken over montage.alles goed verlopen.

Ik ben blij dat ik het rolluik heb aangeschaft.

Vlotte levering. Keurige monteurs.

Zeer tevreden met de zonwering.

Goed advies en vakkundig gemonteerd.

Prima ervaring

Duidelijke afspraken, gekwalificeerd personeel, helemaal tevreden.

Zeer klantvriendelijk bedrijf dat mooi werk heeft afgeleverd

Zeer klantvriendelijk bedrijf dat mooi werk heeft afgeleverd

Prettig kundig meedenkend en snel reagerend.

zeer vriendelijk

Deskundig personeel, weet waar het mee bezig is.

Vriendelijke, deskundig goede uitleg en inzicht, in ons geval.

Ik heb goede ervaringen met Albo, doe er al 30 jaar zaken mee.

Goed werk geleverd, de nota kwam wel laat, zat weken tussen.

heel goed geholpen

Fijn bedrijf. Doen wat ze beloven! Goede prijs kwaliteit verhouding. Bedankt Albo

Prima gewerkt en goed personeel.

Netjes behandeld.

Over Albo Ramen Deuren Zonwering Rolluiken

Albo is opgericht in de jaren '60 door Joop en Wil van der Valk, sindsdien is het familiebedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met een zeer goede naam en jarenlange ervaring in aluminiumbouw door heel Nederland en omstreken. Wij fabriceren en monteren aluminium kozijnen en gevels, serres en overkappingen, zonwering voor buiten en binnen, rolluiken en roldeuren. Van al onze producten wordt 95% in onze bedrijfshal te Milsbeek (gelegen tussen Nijmegen en Venlo) geproduceerd om vervolgens gemonteerd te worden door onze bekwame monteurs. Wij leveren zowel aan particuliere klanten als aan zakelijke klanten en zijn er trots op dat we veel van onze klanten steeds weer terug zien.