Prima vakwerk geleverd door Andre en Francois van Albo

Afspraak maken, gesprekken en eenduidige informatie tijdens de aankoop van een knikarmscherm bij Albo in Milsbeek verliep nogal rommelig en onduidelijk. Jammer! Uiteindelijk een mooie prijs afgesproken voor een prima knikarmscherm van 6.00 x 3.00 m. Andre en Francois hebben prima werk afgeleverd en zijn erg prettig in de omgang. Complimenten !!! Ook de service achteraf( bijstellen van de hoogte) verliep erg prettig. TIP: vermeld op de factuur/leveringsvoorwaarden hoelang er garantie is (art. 14). Pas bij navraag hoorde ik telefonsich dat er 5 jaar garantie op het gehele knikarmscherm zit.

goede service, vriendelijk personeel

bovenverdieping oude kozijnen vervangen door nieuwe aluminium kozijnen en op de beneden verdieping schuifpui en draaideur aan de achterzijde en vliesgevel aan de voorzijde in nieuwbouw geplaatst en voordeur en wc raam vervangen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel, maar er ging wel eens wat mis.

Positief. zaken die niet goed gingen werden goed opgepakt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

prima ervaring alles keurig afgewerkt.

Wij zijn zeer tevreden.

Zeer tevreden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed advies snelle levering super service

Bij ons zijn de oude houten kozijnen vervangen door mooie moderne alu kozijnen. Nooit meer schilderen en het ziet der top uit.👍🏼👍🏼

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima prijs en snel en prima geleverd volgens afspraak.

goed advies en prima prijs en snel en netjes en in overleg geleverd en gemonteerd volgens afspraak.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Voorbereiding, uitvoering zeer kundig en klantgericht

Plannings- en uitvoeringsgesprek was duidelijk en klantgericht. Uitvoering zelf prima voorbereid en mooi afgewerkt en liep vlot.

Goede kwaliteit

Snel, vakkundig

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en prettige communicatie!

Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de geleverde kozijnen. Daarnaast verloopt de communicatie plezierig en worden de afsrpaken nagekomen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heldere informatie en goede en snelle afhandeling

Tot nu toe is de ervaring prima. De informatie, bezoek en ophangen van de screens gebeurde snel en goed. De screens zien er goed uit en doen het prima. Ervaring kan ik nog niet geven omdat ze net hangen en er nog weinig zon is geweest.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Schade perfect gerepareerd, meedenkend personeel

Goede service, afspraken goed nagekomen, alom perfect.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Alles keurig netjes en volgens afspraak aangebracht.

Zoals we gewend zijn. Kwaliteit voor een redelijk prijs.

Vriendelijk personeel goede service

Vriendelijk personeel goede service

Prima werk

Goed advies. De rolluiken en het rolgordijn zijn geheel volgens afspraak op tijd geleverd en vakkundig geplaatst. Wij zijn tevreden.

goede kwaliteit en service

positief

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Praktische mensen met goede ideen

Begin januari 2018 hebben we 3 handbediende rolluiken en 1 elektrisch bediend rolluik aangeschaft. De storm in januari verliep probleemloos zonder bijgeluiden. De monteur heeft een slimme oplossing bedacht om de schakelaar voor het elektrisch bediende rolluik geheel weg te werken. De wat oudere monteur en zijn jonge hulp vormden een prima combinatie en prettig in de omgang.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uiteindelijke levertijd van de voorzet ramen duurde langer dan gepland en beloofd

Zie boven. Levertijd duurde veel langer dan toegezegd wegens grote drukte op het bedrijf. Enkele keren moeten bellen om een afspraak voor de montage te maken. Ramen vakkundig gemonteerd door deskundig aardig personeel

goed bedrijf

vriendelijk en goed geholpen bij de verkoop, volgens afspraak geleverd en netjes gemonteerd en geinstalleerd werkt goed zeer tevreden

Topbedrijf met vakkundig personeel

Bij twee verschillende huizen een dakkapel en rolluiken laten installeren door Albo. Beide keren vakkundig, snel en super uitgevoerd. Mochten wij weer iets nodig hebben, gaan wij zeker weer naar Albo.

Snel en efficient

Snel en efficiënt

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uitstekend service en correct personeel !!!

Snelle service ,afspraak netjes op tijd ,ook goede voorlichting over product. Ben uiterst tevreden ,zou bedrijf bij ieder aanbevelen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede en snelle vakkundige service

Albo heeft dubbelzijdige ramen vervangen die vanwege ouderdom geen rendement meer opleverden door hoog rendement dubbele ramen. Het kitten is door een professioneel kitbedrijf vakkundig uitgevoerd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed product goede vakmensen en alles netjes Achtergelaten

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima voorlichting en plaatsing screens.

De Firma Albo benaderd voor screens en nog dezelfde dag is er iemand langs geweest die ons deskundig heeft geïnformeerd over de mogelijkheden van screens. Enige tijd daarna zijn de screens geplaatst door 2 vriendelijke medewerkers en alles is netjes en goed werkend afgeleverd en gemonteerd. Wij hebben al eerder rolluiken laten plaatsen ( jaren geleden ) door de Albo vandaar dat wij weer bij hun zijn terecht gekomen.

Over Albo Ramen Deuren Zonwering Rolluiken

Albo is opgericht in de jaren '60 door Joop en Wil van der Valk, sindsdien is het familiebedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met een zeer goede naam en jarenlange ervaring in aluminiumbouw door heel Nederland en omstreken. Wij fabriceren en monteren aluminium kozijnen en gevels, serres en overkappingen, zonwering voor buiten en binnen, rolluiken en roldeuren. Van al onze producten wordt 95% in onze bedrijfshal te Milsbeek (gelegen tussen Nijmegen en Venlo) geproduceerd om vervolgens gemonteerd te worden door onze bekwame monteurs. Wij leveren zowel aan particuliere klanten als aan zakelijke klanten en zijn er trots op dat we veel van onze klanten steeds weer terug zien.