Super bedrijf, goede kwaliteit

Blij met de geleverde screens van albo. Montage werd uitgevoerd door hele nette en aardige monteurs. Alles is volgens de met Willem gemaakte afspraken, Super!!!!

Volgende keer weer Albo!

Erg tevreden met de geleverde rolluiken. Alles is gegaan zoals ons beloofd werd. Prettig contact met het personeel. Plaatsing werd gedaan door 2 aardige monteurs. Snel en vakkundig.

Een bedrijf dat vakmanschap levert met klantvriendelijk personeel.

Zonnescherm besteld bij de Albo, zeer tevreden over de gang van zaken. Boven verwachting goed. Wist wat me te wachten stond door klantvriendelijke service. Hebben bij het plaatsen ook echt vakmanschap geleverd, niks op aan te merken. Product zelf ook zeker van goede kwaliteit. Al met al prettig zaken doen bij de Albo.

Product prima, klantenservice vraagt verbetering

We hebben 2 jaar geleden bij de Albo een zonnenscherm gekocht. Dat ging prima op basis daarvan besloten een volgende bestelling te doen. In het voorjaar 2 rolluiken besteld. Afgelopen week is eindelijk de 2e geplaatst. De monteurs waren prima, goede service gerichtheid. Waar ik me aan gestoord heb is de 'nazorg' op kantoor. Ik heb herhaalde malen gebeld en telkenmale werd er beloofd om terug te bellen. Dit is geen enkele keer gedaan. Na plaatsing van de 2e rolluik was de rekening wel razendsnel bij ons...Aanbeveling om kantoor beter te bemannen/vrouwen om geen klanten kwijt te raken.

De installatie van de screens was zo gepiept. Geen problemen.

Wij hebben gekregen wat ons beloofd was.

Ook in ons vorige huis rolluiken en screen door de firma Albo laten plaatsen. Na verhuizing naar ons appartement rolluik slaapkamer en recentelijk een zonnescherm voor het balkon laten plaatsen. Goede kwaliteit en degelijkheid. Slechts 1 opmerking wat mogelijk beter of anders zou kunnen. Bij de recentelijke installatie van het elektrische zonnescherm is voor het snoer wat de woonkamer binnenkomt een behoorlijk grote maat kunststof kabelgoot gebruikt. Bij het verwijderen van de kabelgoot, die gekit was, trok ik stucwerk mee van de muur. Misschien gewoon plakken met de bestaande plakstrip of met kleine plugjes in de muur bevestigen. De veel compactere kabelgoot die ikzelf heb aangebracht middels de plakstrip oogt netter en zit ook prima vast aan de muur.

Alles is prima geregeld.

Het screen is nog binnen de afgesproken levertijd gemonteerd. De montage ging vakkundig en snel. Nu na een paar dagen merk ik ook dat het echt veel warmte tegenhoudt.

Goede communicatie en snel handelen !

Albo denkt mee in oplossingen voor zonnescreens. Deelt de voor- en nadelen van wat wel niet kan. Binnen 3 wkn geïnstalleerd en zeer tevreden. Het oprollen vd screens was niet helemaal duidelijk. 's Middags stond de installateur weer op de stoep om tekst en uitleg te geven.

Alles perfect geregeld.

Alles naar wens geregeld. Geen klachten. Altijd goeie service, ook nazorg.

Prettige contacten en goede afspraken gemaakt. Alles keurig op tijd en van goede kwaliteit geplaatst.

Goede prijs, goede kwaliteit

Net personeel, goede service en na-zorg van de gekeverde producten.

Erg positief.

Van het begin tot het einde zijn wij uitstekend en vakkundig geholpen. Het proces van offerte tot en met de levering was correct. Bij het afstellen van het zonnescherm na de installatie werd er even niet rekening mee gehouden dat de deur er onder door moest kunnen. Dit werd snel verholpen, toen we dit aan hen doorgaven.

Prima service en deskundig en vriendelijk personeel.

Vakkundige montage met een gemoedelijke limburgse-brabantse sfeer. Prijs vergelijk heb ik niet gedaan want ik ben door fam Albo aangeraden gekregen om de zonwering hier te installeren. Albo is voor mij al zeker 40 jaar een bekend en betrouwbaar bedrijf.

Wel goede service, maar het rest-afval is niet correct opgeruimd!

Zie hier boven ingevuld commentaar!

Top bedrijf dat kwaliteit levert.

Een fijn bedrijf om zaken mee te doen, die duidelijk zijn in afspraken en vakmensen in huis hebben voor het werk. In januari een rolluik laten plaatsen over ons serredak. Degelijk, goede kwaliteit en werkt goed met een afstandsbediening. Een rolluik dat perfect past, in de winter de warmte binnen, in de zomer het huis lekker koel houdt.

Vriendelijke medewerkers en vlotte afwerking

Vriendelijke medewerkers en vlotte afwerking

Snelle service, mooie kwaliteit

gewoon goed en snel, alles volgens afspraak!

Fijne communicatie, snel geplaatst en voor een juiste prijs.

Betrouwbaar bedrijf

Fijn bedrijf, duidelijk, levert hoogwaardige producten en komt afspraken na.

Snelle en goede levering van zonwering.

Jullie leveren een goede kwaliteit zonwering. Ook de advisering en opmeten van de juiste maten gaat goed. Enige punt van aandacht zou zijn de telefonische dienstverlening. De paar keer dat ik jullie gebeld heb was er niemand die mijn vraag kon beantwoorden of soms onvriendelijk te woord gestaan. Ik weet dat jullie het druk hebben, maar dat mag geen excuus hiervoor zijn.

Top bedrijf

Goede service goede prijs kwaliteit.

Goede snelle service. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Al vele jaren goede contacten. Bij mankementen goede adviezen. Daarom reeds bij meerdere personen doorgegeven wat ook leveringen tot gevolg heeft gehad.

Vriendelijke mensen met heldere afspraken en prima verleende service.

Voor de installatie van een aantal neiuwe rolluiken Albo ingeschakeld omdat er reeds rolluiken van hen aanwezig waren welke het na minstens 15 jaar nog steeds prima doen. Bij het eerste bezoek helder advies gekregen en tot een schappelijke prijs kunnen komen. Levertijd was vervolgens sneller dan verwacht, en de installatiewerkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Duidelijk, deskundig en snel.

We hebben een rolluik laten plaatsen. Vooraf duidelijke afspraken, goede uitvoering/montage en correcte afhandeling. Prima.

Uitstekende en snelle service, vakwerk geboden door vriendelijke en betrouwbare mensen

Alles verliep op rolletjes, van het maken van de eerste afspraak, het inmeten, rolluiken werden op tijd gefabriceerd, de plaatsing verliep snel en perfect, precies volgens afspraak, door snel en, vakkundig en vriendelijk personeel. Na een paar dagen werden we gebeld om te informeren of alles goed werkte en naar wens verlopen was. Chapeau!

Rijksweg 12

6596AB Milsbeek

Over Albo Ramen + Deuren + Zonwering + Rolluiken

Albo is opgericht in de jaren '60, sindsdien is het familiebedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met een zeer goede naam en jarenlange ervaring in aluminiumbouw door heel Nederland en omstreken. Wij fabriceren en monteren aluminium kozijnen en gevels, serres en overkappingen, zonwering voor buiten en binnen, rolluiken en roldeuren. Van al onze producten wordt 95% in onze bedrijfshal te Milsbeek (gelegen tussen Nijmegen en Venlo) geproduceerd om vervolgens gemonteerd te worden door onze bekwame monteurs. Wij leveren zowel aan particuliere klanten als aan zakelijke klanten en zijn er trots op dat we veel van onze klanten steeds weer terug zien.