Vanaf eerste contact tot het plaatsen prima

Eigenlijk zegt alles al in bovenstaande zin: vanaf eerste contact in Milsbeek tot en met het plaatsen van het rolluik verliep alles naar wens. Zijn zeer tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden .

service is top

We hadden al een zonnescherm en screen. Later hebben we hierbij een onderhoudscontract genomen, beter dan kleine reparatie. Elk jaar controle en afstellen indien nodig. Nu zijn er screen doeken en zonwering geinstalleerd. Opnieuw top!!

goed bedrijf

Onze samenwerking met ALBO is heel goed gegaan. Stipt op tijd en vakwerk afgeleverd, zelfs onder lastige omstandigheden zoals bij ons . Schouderklopje verdient Dennis en Jan.

HELEMAAL TOP, met hoofdletters

Albo Milsbeek heeft bij mij 3 stuks elektrisch bedienbare rolluiken gemonteerd. Omdat de prijs was marktconform was de betalingsvoorwaarden vriendelijk en goede garantie voorwaarden heb ik opdracht verstrekt. Ondanks dat dit midden in de zomer was, (dus een drukke periode) Werd er zeer adequaat gehandeld, snelle offerte, daarna snelle inmeting en uiteraard met in achtneming van levertijden ook snelle levering. Op de afgesproken tijd en dag stonden er 2 nette (Nederlandse) monteurs aan de deur, die de werkzaamheden met liefde en uiterste precisie hebben uitgevoerd! Albo en team bedankt!

Vandaag 2 rolluiken en screen gehangen door Dennis en zijn maatje. Super service en heel netjes alles afgewerkt..onze complimenten

Screens voldoen voor 100%

In februari screens laten monteren, nu met het merendeel van de dag volop zon en hoge temperaturen , doen de screens heel goed hun werk , mijn complimenten voor deze aanbeveling.

Ervaren en enthousiaste medewerkers, allemaal.

Van meet af aan goed geholpen. Op alle vlakken. Wederzijds vertrouwen wat erg fijn is. Afspraken worden nagekomen. Erg fijn!

Super bedrijf en geweldig personeel dat oplossingsgericht werk echt top.

Ik heb al een lange ervaring met de firma Albo ben zeer tevreden over de manier van werken zowel de opnamen als de uitvoering zijn geweldig.

Vakwerk geleverd

Enkel bij het plaatsen i.p.v. beton storten om palen en of steunen te plaatsen zorgen dat er kant en klare poeren zijn die gesteld kunnen worden. Dat scheelt tijd. Deze hoeven niet te drogen en er kan sneller doorgewerkt worden.

Alles naar wens verlopen

Mannen zijn ervaren en weten heel goed waar ze mee bezig zijn en goed op elkaar afgestemd zijn.

Prachtig!

Rolluiken hangen prachtig in dezelfde kleur als het huis en ze lopen zeer soepel. Mooi ophangsysteem zowel binnen als buiten. Bij ons was het pas en meetwerk maar keurig weggewerkt! Daarbij nieuwe rolhorren laten plaatsen. Er komt geen beest meer binnen :-)

Heel blij met ons nieuwe zonnescherm van Albo; goed advies en goede service!

Positief!

Uitstekende kwaliteit producten en service!

Wij hebben Albo om advies gevraagd voor onze binnen- en buiten zonwering, raamdecoratie én garagedeuren. Een deskundig team heeft onze wensen geïnventariseerd en een voorstel gemaakt. Dit voorstel is uitvoerig met ons besproken. Wat zijn de voor- en nadelen en waar moet je rekening mee houden. Uiteindelijk keuze gemaakt en producten zijn geleverd en vakkundig geplaatst en opgehangen. Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding en raden iedereen aan met Albo in zee te gaan. Dank aan het gehele Albo team!

Geheel naar wens.

Goed werk, op afgesproken tijd en vakkundig gemonteerd. Netjes en ook prijstechnisch concurrerend.

Vakwerk met een top service

Inmiddels meerdere bestellingen geplaatst. Stuk voor stuk uitstekend afgehandeld. Gr. Ria van der Zalm

Leveren wat je wilt met prima service en kwaliteit en nog snel ook!

Heb al meerdere keren dingen aan mijn huis door ALBO laten uitvoeren en dat is de reden dat ik ook weer terugkom voor nog nieuwere dingen. Een vasteklant dus. M.vr.gr. Leo van Hulst in Mook.

top

alles netjes afgeleverd en mooi achtergelaten zeer tevreden top

Uitstekende montage en service van screens.

Wij zijn al meer dan 25 jaar klant bij ALBO. Dat heeft alles te maken met het maatwerk dat ze leveren (niet meer aanbieden dan waar echt behoefte aan is) en vervolgens volgens plan leveren/monteren. Wij zijn uiterst tevreden; niet alleen over de screens nu, maar ook over het in het verleden uitgevoerde werk.

Goed geïnformeerd en netjes geplaatst

4 Bubendorff rolluiken aangeschaft waarvan 2 solor en 1 kantelbaar. Bij de verkoop werden alles keruig benoemd, eventuele mindere punten of punten om rekening mee te houden. Dit kwam als eerlijk en betrouwbaar over. Na bestelling en productie werd ik keurig gebeld voor een afspraak. De rolluiken zijn vervolgens heel keurig geplaatst en ingeregeld. Prima en eerlijk bedrijf om zaken mee te doen.

Positief

Goed werk geleverd.Netjes en snel. Vriendelijk personeel.

Wij hadden al ervaring met ALBO vanuit ons vorige huis,daar hadden wij rolluiken. De montage hier verliep ook vlekkeloos door door 2 aardige en goede monteurs. De screen zit mooi strak geïnstalleerd door het rits systeem. En werkt feilloos op de afstandsbediening.

heel goed en netjes conform afspraak geleverd en gemonteerd

Na een zeer teleurstellende ervaring met een andere leverancier in zee gegaan met de Firma ALBO. De vertegenwoordiger was zeer snel beschikbaar voor een afspraak. Hierbij werd alles netjes beoordeeld, adviezen gegeven en een offerte op maat gemaakt. Deze prijs was weliswaar iets hoger dan van de andere aanbieder echter de levering (keurig op tijd) en de montage (zeer netjes en vakkundig) maakte die meerprijs meer dan goed. Ik zou zo weer met deze firma in zee gaan. Hartelijk dank.

Na deskundig advies zijn door zeer klantvriendelijke monteurs van Albo vakkundig screens geplaatst. Zeer effectief, een kwalitatief hoogwaardig product en nog mooi ook!

Leuke mensen vakkundig en bereidwillig Ben dik tevreden

Super bedrijf, goede kwaliteit

Blij met de geleverde screens van albo. Montage werd uitgevoerd door hele nette en aardige monteurs. Alles is volgens de met Willem gemaakte afspraken, Super!!!!

Rijksweg 12 6596AB Milsbeek

Over Albo Ramen + Deuren + Zonwering + Rolluiken

Albo is opgericht in de jaren '60, sindsdien is het familiebedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met een zeer goede naam en jarenlange ervaring in aluminiumbouw door heel Nederland en omstreken. Wij fabriceren en monteren aluminium kozijnen en gevels, serres en overkappingen, zonwering voor buiten en binnen, rolluiken en roldeuren. Van al onze producten wordt 95% in onze bedrijfshal te Milsbeek (gelegen tussen Nijmegen en Venlo) geproduceerd om vervolgens gemonteerd te worden door onze bekwame monteurs. Wij leveren zowel aan particuliere klanten als aan zakelijke klanten en zijn er trots op dat we veel van onze klanten steeds weer terug zien.