Snelle goed service

Komen thuis goed opmeten, in de showroom ruime keuze en goed advies. Nette installatie en afhandeling.

De voorbespreking en de montage zijn zorgvuldig, vakbekwaam uitgevoerd

De benadering in de showroom, de berekening, het inplannen van de montage en de uiteindelijke zorgvuldige montage heeft ons erg goed bevallen. Prima en tevreden

Super mooie zonwering op maat gemaakt.

Samen met Albo een mooi ontwerp gemaakt voor mijn zonnewering in mijn tuin. Zonwering is mooi geïntegreerd in mijn pergola.

Vriendelijke en alerte hulp; goede prijs/kwaliteitverhouding

Deskundig advies gekregen, afwerking geheel volgens afspraak én door twee correcte en vlot werkende medewerkers. Als zodanig visitekaartjes voor hun bedrijf!

Uitstekend bedrijf

Goede prijs/kwaliteit verhouding Prettige monteurs

goed en professioneel

snel en goed rolluiken gemonteerd had erna een kleine storing, gelijk goed opgepakt en opgelost prima ervaring

Na de melding snel geholpen door vriendelijke monteurs. M.vr.gr. Gerard

Netjes alles geregeld

Na de eerste offerte aanvraag via de telefoon een afspraak gemaakt voor de laatste afspraken te maken. Rolluiken waren sneller binnen dan verwacht. De montage wad snel en netjes geregeld. Alles netjes achtergelaten door de monteurs. Zeker een aanrader.

Door prima vakmensen uitstekend werk geleverd.

Snel een nieuw doek geleverd van 6 meter breed. Door twee aardige en deskundige medewerkers geïnstalleerd. Alles ziet er (na 24 jaar!) weer als nieuw uit.

Snelle levertijd. Goede service.

Prettige communicatie. Rolluiken 4 weken eerder geleverd dan offerte. Vriendelijke monteurs.

Goede ervaring met Albo

Onlangs zijn er 2 rolluiken bij ons geïnstalleerd. De mannen van Albo waren vriendelijk en kundig. Na een paar uur waren de rolluiken geïnstalleerd en hebben ze alles netjes opgeruimd.

Prima resultaat en 100% betrouwbaar

afspraken nageleefd, taken prima en efficiënt uitgevoerd

Zeer goed geholpen.

Voor onze uitbouw waren we opzoek naar een leverancier voor een schuifdeur en een knikarmscherm. Na een uitgebreide rondgang langs verschillende aanbieders hebben we de keuze gemaakt voor Albo. De duidelijke uitleg van Willem en de kwaliteit van de producten gaven hierbij de doorslag. De levering en montage zijn geheel volgens afspraak gelopen. Mijn dank an Dennis en zijn collega voor de nette montage. Dhr van Dijk Nijmegen

Mooi zonnescherm en keurig afgeleverd

Erg tevreden met ons nieuwe zonnescherm met afstandsbediening. Keurig binnen de toegezegde aflevertermijn en netjes opgehangen. Zelfs de gaten van het oude scherm werden dichtgemaakt.

Afspraken zijn nagekomen.

Goede service geleverd. netjes gewerkt. Tevreden met onze nieuwe tripple beglazing met aluminium kozijnen en nieuwe rolluiken.

Goede ervaringen

Albo heeft bij mij deuren en kozijnen vervangen, en rolluiken en een zonnescherm geplaatst, het resultaat was altijd goed. Nu heeft Albo mijn keukenraam vervangen, en ook nu is het resultaat prima. Wat mijn betreft was en is Albo een aanrader.

We zijn super tevreden, is mooi, functioneert prima.

Het was prettig en zeer snel samenwerken, vwb de duets als voor de screens. Heel tevreden. De duets zijn heel fraai en functioneren prima. We gebruiken ze natuurlijk als verfraaiing van de ruimtes op de benedenverdieping. Veel complimenten gehad. Zo ook de screens, in een uurtje geinstalleerd en ze werken uitstekend. We zijn zeer tevreden. Jack en Rieky Verblakt Vianen NB

De manier hoe we geholpen werden was goed , levering was zoals afgesproken en fijne monteurs . Wij zijn er zeer tevreden over !!!!

Rolluiken zijn prima gemonteerd en voldoen !

Prima kwaliteit in materiaal en vakmanschap

We hebben een schuifpui, aantal kozijnen, dubbelglas ramen en jaloezieën door de Albo laten verzorgen. Van de showroom tot inmeten en plaatsen perfect. De mensen zijn vriendelijk, behulpzaam en uitermate deskundig. Wij zijn uitermate tevreden. Chapeau.

Vakmensen leveren topkwaliteit en topservice

Vriendelijk manier van benaderen, van offerte tot aan aftersale. Goede adviezen, prettige manier van meedenken zonder opdringerige te zijn. Vakmensen over de vloer voor de montage. Klantgerichte service.

Al ca. 40 jaar zeer tevreden

Kwaliteit en service zeer goed. Levertijden kort, hetgeen voor mij altijd , i.v.m. bouw en renovatie van winkelcentra, zeer belangrijk was. Zeker bij mutaties van winkels. Prettig en vakkundig personeel. Mogelijkheid om in overleg de uitvoeringsplanning op te stellen. Bij storingen snelle opvolging, ook buiten normale werkuren. Mogelijkheid voor het sluiten van periodiek onderhoud, zoals b.v. bij automatische deuren, enz.

Monteurs zeer vriendelijk!!!

Wij hebben 2 buddendorf rolluiken laten plaatsen boven n serre, we zijn zeer tevreden over de gang van zaken en de montage!! De monteurs hebben keurig werk afgeleverd en waren zeer vriendelijk, wij bevelen Albo zeker aan!! Monteurs nog bedankt voor de nette montage!! Gerrie-Marjan Vogels Helmond

bubendorff kantelbare screens

Fijn contact met Willem hij kwam langs om te meten, hij dacht met ons mee . Wij hadden al stroom bij ieder kozijn aan laten leggen . Maar ze zijn ook met zonnepanelen te bedienen. Montage is goed gedaan zeer tevreden over!! En het resultaat eigenlijk boven verwachting . We hebben nu ook een app op de telefoon, heel makkelijk. Goed uitgelegd. Echt meer dan tevreden .

wij zijn super te vrede van het begin tot het einde is alles perfect gegaan

wij zijn super te vrede over de ALBO van het inmeten met bij behorende advies t/m het plaatsen van de aluminium kozijnen en het eindresultaat. Zeer aardige en vakbekwame mensen die ook nog alles perfect achterlieten.

Over Albo Ramen + Deuren + Zonwering + Rolluiken

Albo is opgericht in de jaren '60, sindsdien is het familiebedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met een zeer goede naam en jarenlange ervaring in aluminiumbouw door heel Nederland en omstreken. Wij fabriceren en monteren aluminium kozijnen en gevels, serres en overkappingen, zonwering voor buiten en binnen, rolluiken en roldeuren. Van al onze producten wordt 95% in onze bedrijfshal te Milsbeek (gelegen tussen Nijmegen en Venlo) geproduceerd om vervolgens gemonteerd te worden door onze bekwame monteurs. Wij leveren zowel aan particuliere klanten als aan zakelijke klanten en zijn er trots op dat we veel van onze klanten steeds weer terug zien.