Warmhartig, helder, recht door zee

Frans wist samen met mij de kern te vinden. Zo kreeg ik helder waar ik naar zoeken moest in een nieuwe baan. Wat er bij mij paste en wat niet. Ik heb nu helder wat ik als persoon nodig heb en wat ik te bieden heb in een werkomgeving.

• Afspraken nakomen

een prettige verdieping in latente vragen over loopbaan, motivatie en drijfveren

Ik heb de gesprekken met Frans als verrijkend en inzicht gevend. Frans heeft een natuurlijke interesse voor de drijfveren van andere mensen en gaat daar respectvol en doortastend naar op zoek. Hij vat de kern van gesprekken goed samen en komt dan met zijn conclusie die hij met de deelnemer toetst. Frans laat zich niet leiden door de klok, maar stuurt op een volledig beeld van jou als deelnemer. Hij vat de gesprekken en opbrengsten van testen samen, brengt dat naar jouw persoonsprofiel en geeft dat kernachtig terug, vergezeld van een paar praktische handvatten om mee op pad te gaan.

• Afspraken nakomen

Empathische benadering met diepgaand advies

Ik sta twee jaar voor mijn pensioen. Frans heeft mij op empathische wijze uitgedaagd om na te denken wat mijn drijfveren zijn. Teven hebben we mijn talenten scherp gekregen. Hierdoor kan ik me in de komende tijd goed en gericht gaan voorbereiden voor mijn periode zonder betaald werk. Door de gesprekken en het denkwerk dat Frans mij heeft laten doen heb ik helder voor ogen wat ik straks ga oppakken en hoe ik mezelf daar goed op kan voorbereiden Een warme begeleiding met een uitstekend resultaat

• Afspraken nakomen

DBTM heeft me volledig inzicht gegeven in mijn eigen deskundigheid, intuitie en innerlijke kracht!

Mijn ervaring is dat DBTM op een zeer deskundige en mensgerichte wijze mij volledig bewust heeft gemaakt van mijn eigen waarden, kracht en talenten en vaardigheden. Door volledig inzicht te krijgen in mijn kernwaarden, drijfveren en intrinsieke motivatie, weet ik wat mij drijft als mens en waarde geeft in mijn werk! Met dank aan Frans! Ik heb het traject ervaren als een waardevolle en vooral positieve stap in mijn loopbaan,- en persoonlijke ontwikkeling.

• Afspraken nakomen

Ik heb Frans ervaren als een kundig en betrokken coach

Het doorlopen traject bij Frans heb ik als positief ervaren. Hij luistert goed en is op de hoogte van de materie waardoor hij relevante adviezen kan geven en adequaat op de situatie kan inspelen.

• Afspraken nakomen

Frans de Blocq biedt deskundigheid, tijd en aandacht

Mijn traject bij Frans de Blocq is naar tevredenheid verlopen. Hij is deskundig, put uit veel kennis en ervaring en toont vooral ook veel interesse. Hij leeft echt met je mee en kijkt daarbij niet op de klok; hij gaat voor zijn klant.

Integer en betrokken.

Ik heb Frans de Blocq gedurende het begeleidingstraject leren kennen als een bekwaam re-integratiebegeleider. De contacten zijn door mij als zeer prettig ervaren.

Persoonlijk en betrokken

Frans is een zeer betrokken coach, die altijd heel goed aansloot bij waar ik zat. Ik zat in een situatie waarin ik van alles moest, maar Frans stimuleerde mij altijd om te kijken waar ik zelf behoefte aan had. Door de gesprekken is mij duidelijk geworden waarom ik in mijn werk vastliep en wat voor werkplek beter bij mij zou passen. Zijn losse en persoonlijke manier van coachen vond ik erg prettig.

Op een hele ontspannen manier ben ik weer op weg geholpen

Ik had het absoluut niet naar mijn zin bij mijn huidige werkgever en wil iets anders, alleen ik had geen idee wat en vervolgens, hoe dat aan te pakken. Op aanraden van een vriend heb ik Frans de Blocq benaderd met de vraag of hij me daarin zou kunnen helpen. Met behulp van een serie gesprekken en opdrachten, heeft Frans me uit laten vinden waarom ik het op dat moment niet naar mijn zin had en welke kenmerken een nieuwe baan/werkgever zou moeten hebben om beter bij me te passen. Precies datgene waar ik zelf niet uit kwam, dus ik ben zeer zeker een tevreden klant! De gesprekken met Frans heb ik als zeer open, positief en ontspannen ervaren. Ook het feit dat hij alle tijd neemt en zich niet heel strak aan geplande uren houdt draagt daar aan bij. De oefeningen die hij me heeft laten doen en de praktische tips die hij me gegeven heeft kan ik zeker gebruiken als tools in mijn zoektocht naar de, voor mij, perfecte baan!

Frans wil je heel graag helpen!

In het contact met Frans is hij open en eerlijk. Hij probeert je echt te helpen en is attent. Ook komt hij zijn afspraken altijd netjes na, is op tijd en duidelijk in zijn communicatie.

Kalm, erg betrokken,met een schat aan ervaring: Frans is een uitstekend coach én mens.

Vanuit een re-integratietraject heb ik 2 jaar begeleiding van Frans gehad, op weg naar werk. Hij heeft uiteraard veel kennis van het proces naar werk maar mij valt voornamelijk zijn persoonlijke benadering op; Daarbij heeft hij aandacht voor het aanpakken van mijn persoonlijke barrières en heeft Frans een goed evenwicht weten aan te brengen in de veelzijdige problematiek die ik ervaar bij (zoeken naar) werk. Toen ik aan het einde van het traject weer aan het werk kon, kreeg ik de mogelijkheid voor een coach ter ondersteuning; ik heb geen seconde nagedacht over wie dat zou moeten zijn! Frans, bedankt wat je voor mij betekent hebt en ik zie uit naar onze verdere samenwerking!

Heel goed, ik kan het iedereen aanraden

Frans is een gedreven coach met heel veel ervaring zowel in levenservaring als op professioneel gebied. Hij heeft mij bijzonder goed geholpen. Ik heb veel aan hem te danken.

Goede ervaring loopbaantraject

Frans is een rustig, open en eerlijk persoon. Hij zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Hierdoor heb ik mijn talenten en kwaliteiten kunnen benoemen en heb een goed beeld gekregen van wat ik kan en wat ik wil. Ook heb ik weer vertrouwen gekregen in mezelf, zelfs zoveel dat ik het aangedurfd heb om de stap te zetten naar het ondernemerschap.

Goede sociale en op arbeidsplaats gerichte begeleiding

ik als 62 jarige man had het geluk te worden begeleid door een uiterst sympathieke, en deskundige begeleider ,die een behoorlijk net werk heeft om een client aan een baan te helpen.

zie onder

Ik ben een zeer ervaren, betrokken en professionele begeleider tegengekomen. Een man die betrokken is, begripvol, uitdagend en stimulerend, betrouwbaar, mèt de cliënt zoekend. Bovendien bescheiden. Een mènsenman.

Prettige coaching met voor mij een positief resultaat

Ik heb een fijne begeleiding gehad. Door de oefeningen en gesprekken heb ik een positiever zelfbeeld gekregen. Hierdoor heb ik mijn zelfvertrouwen weer terug gekregen en ben ik met goede moed en zin aan mijn nieuwe baan begonnen. Ik weet nu ook welke punten voor mij belangrijk zijn en hoe ik bepaalde dingen kan relativeren.

Door heel goed te luisteren en door te vragen kom je bij Blocq Talent Management er achter wat je ec

Onze sparsessies heb ik als open, eerlijk en leerzaam ervaren.

Eindelijk de juiste weg gevonden

Meneer de Blocq zet je weer in je kracht. Hij helpt structuur te zoeken. Hij daagt je uit jezelf te onderzoeken. Aan het eind van t traject kom jezelf tot de juiste keuzes. Eindelijk n coach die me echt geholpen heeft.

Over De Blocq Talent Management

We willen allemaal die baan die ons gelukkig maakt. Waarbij al onze talenten op precies de juiste manier van pas komen. Waarin we kunnen groeien en ontwikkelen en echt iets kunnen betekenen. Maar vóór u weet waar uw zon precies staat op dit moment in uw leven, zijn er mogelijk belangrijke keuzemomenten gepasseerd. De Blocq Talent Management coacht u op een persoonlijke manier naar uw juiste loopbaan.