Op een hele ontspannen manier ben ik weer op weg geholpen

Ik had het absoluut niet naar mijn zin bij mijn huidige werkgever en wil iets anders, alleen ik had geen idee wat en vervolgens, hoe dat aan te pakken. Op aanraden van een vriend heb ik Frans de Blocq benaderd met de vraag of hij me daarin zou kunnen helpen. Met behulp van een serie gesprekken en opdrachten, heeft Frans me uit laten vinden waarom ik het op dat moment niet naar mijn zin had en welke kenmerken een nieuwe baan/werkgever zou moeten hebben om beter bij me te passen. Precies datgene waar ik zelf niet uit kwam, dus ik ben zeer zeker een tevreden klant! De gesprekken met Frans heb ik als zeer open, positief en ontspannen ervaren. Ook het feit dat hij alle tijd neemt en zich niet heel strak aan geplande uren houdt draagt daar aan bij. De oefeningen die hij me heeft laten doen en de praktische tips die hij me gegeven heeft kan ik zeker gebruiken als tools in mijn zoektocht naar de, voor mij, perfecte baan!

Frans wil je heel graag helpen!

In het contact met Frans is hij open en eerlijk. Hij probeert je echt te helpen en is attent. Ook komt hij zijn afspraken altijd netjes na, is op tijd en duidelijk in zijn communicatie.

Kalm, erg betrokken,met een schat aan ervaring: Frans is een uitstekend coach én mens.

Vanuit een re-integratietraject heb ik 2 jaar begeleiding van Frans gehad, op weg naar werk. Hij heeft uiteraard veel kennis van het proces naar werk maar mij valt voornamelijk zijn persoonlijke benadering op; Daarbij heeft hij aandacht voor het aanpakken van mijn persoonlijke barrières en heeft Frans een goed evenwicht weten aan te brengen in de veelzijdige problematiek die ik ervaar bij (zoeken naar) werk. Toen ik aan het einde van het traject weer aan het werk kon, kreeg ik de mogelijkheid voor een coach ter ondersteuning; ik heb geen seconde nagedacht over wie dat zou moeten zijn! Frans, bedankt wat je voor mij betekent hebt en ik zie uit naar onze verdere samenwerking!

Heel goed, ik kan het iedereen aanraden

Frans is een gedreven coach met heel veel ervaring zowel in levenservaring als op professioneel gebied. Hij heeft mij bijzonder goed geholpen. Ik heb veel aan hem te danken.

Goede ervaring loopbaantraject

Frans is een rustig, open en eerlijk persoon. Hij zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Hierdoor heb ik mijn talenten en kwaliteiten kunnen benoemen en heb een goed beeld gekregen van wat ik kan en wat ik wil. Ook heb ik weer vertrouwen gekregen in mezelf, zelfs zoveel dat ik het aangedurfd heb om de stap te zetten naar het ondernemerschap.

Goede sociale en op arbeidsplaats gerichte begeleiding

ik als 62 jarige man had het geluk te worden begeleid door een uiterst sympathieke, en deskundige begeleider ,die een behoorlijk net werk heeft om een client aan een baan te helpen.

zie onder

Ik ben een zeer ervaren, betrokken en professionele begeleider tegengekomen. Een man die betrokken is, begripvol, uitdagend en stimulerend, betrouwbaar, mèt de cliënt zoekend. Bovendien bescheiden. Een mènsenman.

Prettige coaching met voor mij een positief resultaat

Ik heb een fijne begeleiding gehad. Door de oefeningen en gesprekken heb ik een positiever zelfbeeld gekregen. Hierdoor heb ik mijn zelfvertrouwen weer terug gekregen en ben ik met goede moed en zin aan mijn nieuwe baan begonnen. Ik weet nu ook welke punten voor mij belangrijk zijn en hoe ik bepaalde dingen kan relativeren.

Door heel goed te luisteren en door te vragen kom je bij Blocq Talent Management er achter wat je ec

Onze sparsessies heb ik als open, eerlijk en leerzaam ervaren.

Eindelijk de juiste weg gevonden

Meneer de Blocq zet je weer in je kracht. Hij helpt structuur te zoeken. Hij daagt je uit jezelf te onderzoeken. Aan het eind van t traject kom jezelf tot de juiste keuzes. Eindelijk n coach die me echt geholpen heeft.

Over De Blocq Talent Management