Uitstekende hulp en prijs!

We zijn zeer goed ontvangen met een bakje koffie. Daarna zijn we heel goed geholpen! We hebben een mooie bank, bijzettafel en een kast gekocht!

We zijn goed geholpen en hebben advies gekregen wat voor kleuren het mooist bij elkaar lijken

goeie service

Wij zijn hier goed geholpen, goeie uitleg en service. vriendelijke mensen.

Beleefd netjes, en goede prijs/ kwaliteitsverhouding

We zijn netjes geholpen, de service is goed. Behulpzaam en een goede uitleg. 1 minpunt is dat de meubels geleverd kunnen worden. Maar met uitzondering van de waddeneiland.

Goeie service. Niet duur en netjes personeel. Winkel ziet er goed uit.. Top

Leuke winkel!

Goed geholpen, hele leuke artikelen! Heeeeeel blij met onze bank en hocker. Was alleen wel fijn geweest als we wat meer op de hoogte werden gehouden of de bank bij de winkel was geleverd of niet. Verder top service! Echt een aanrader! We zullen zeker terugkomen.

We zijn er wijs met onze nieuwe hoekbank. Personeel is er vriendelijk en behulpzaam.

Klant is koning

Winkel met mooi en ruim assortiment meubelen en decoratieve artikelen. Je wordt er heel vriendelijk en accuraat geholpen.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Ze laten jou ook vrij om rustig even rond te kijken. Wat ik erg wardeer in Ideco.

1 puntje , zou per e mail de garantie krijgen voor t schoonmaak en spul voor inspuiten van de bank dat is tot nu toe nog niet gebeurd. Verder alles top

Beste Silvia, Wellicht is de mail in ongewenst terecht gekomen. We hebben het certificaat nogmaals naar je toegestuurd. Mvg, Team Ideko

vriendelijk en en betaalbare prijsen

netjes thuis gebracht goede kwaliteit vriendelijk geholpen

goede service vriendelijk personeel

goed, top zaak

Heerlijke nononsense winkel en vriendelijk personeel.

Heerlijke nononsense winkel en betaalbare meubelen.

Klantvriendelijk mooie zaak!

Geeft de klant de tijd om rustig rond te kijken en een keuze te maken. Mooie nette zaak met leuke meubels ed.

Zeer tevreden !

Goeie service in de winkel en bij bezorgen. Er werd alle tijd genomen om mijn wensen te realiseren. Top!

Prima service en klantvriendelijk

Prima service en klantvriendelijk

Veel keus en zeer klantvriendelijk

Zeer positief

Vriendelijk,behulpzaam. Aanhanger lenen. Erg handig en mooi service

Fijn

Goede medewerking

Zeer vriendelijk!

goed en gemoedelijk

We hebben ideko beleefd als een gemoedelijk bedrijf met korte lijnen. We hebben met tevredenheid terug gekeken en zullen ideko zeker aanbevelen.

leuk overzichtelijk assortiment en vriendelijk personeel

behulpzaam, vriendelijk en nooit opdringerig!

Ze hebben alles gedaan, zoals in de overeenkomst werd gezegd. Keurig gebeld op tijd en bij het ophalen ook prima geholpen

Vriendelijk en gepassioneerde medewerkers

Tijdens het zoeken naar nieuwe bank bij Ideko terecht gekomen via advertentie op FB. Tijdens het bekijken vd meubels werden al onze vragen vriendelijk en deskundig beantwoord en nam het personeel alle tijd om met ons een voor ons gezin goed passende bank uit te zoeken. Bij het ophalen vd bank werd ik ook zonder enig probleem geholpen met inladen vd bank. Super service !

Goede service en behulpzaam personeel

Er werd goed meegedacht over de ruimtelijke inpassing, en verschillende opties zijn besproken. Prima service en meubels thuisgebracht.

Simmerwei 8

9295KA Westergeest

Over Idéko

In onze meubelzaak vindt je bijna alles op het gebied van Wonen. Al meer dan 30 jaar zitten wij gevestigd in Westergeest en zijn we een begrip in de regio. Wij zijn door de jaren heen veranderd van een budget outlet winkel naar een trendy woonwinkel waar je werkelijk alles vindt op het gebied van wonen en de laatste trends. Wel hebben we nog steeds onze "Giant Take Away formule" in stand gehouden. Heel veel goederen kunnen direct worden meegenomen zodat u niet weken hoeft te wachten! De unieke combinatie van direct meenemen of goederen bestellen zorgen voor een passende oplossing voor elke consument. Wij willen u van harte uitnodigen om een kijkje te komen nemen in onze vernieuwde woonwinkel!