Super geholpen! De bank zit geweldig, we zijn erg tevreden!

We komen vast nog een keer!

Mijn ervaring is goed leuke mensen die je willen helpen als er wat is en voor je klaar staan onze meubels zijn goed afgeleverd en ze deden hun best om alles veilig in en heel in huis te krijgen bedankt en tot de volgende keer groetjes popke Idskema

Goede service en verschillende stijlen meubelen

Gemoedelijke sfeer, goede service en prijs kwaliteit verhouding.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prettig geholpen zonder opdringerig te zijn. Mooie koop kunnen sluiten met een bank die op voorraad was. Leuke meubelen en accessoires.

Snelle en uitstekende service

Gepaste oplossing met tegemoedkoming bij vervanging van bank set door hoekbank.

Top bedrijf

Een echt familiebedrijf dat niet alleen prachtige meubels heeft en accessoires, maar waar klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel staat. Kortom ... Echt de moeite waard om eens binnen te wandelen.

Kort gezegt, dikke duim

Leuke spontane mensen die je een compleet plaatje kunnen leveren en goed meedenken in het proces.

Tevreden

Heb over het geleverde product geen klachten tot nu toe. Alleen de bejegening over ons telefonisch contact over de betaling kon mij minder bekoren! Wat voor mij wel een hoge drempel heeft opgeworpen voor een vervolgaankoop bij Ideko.

Beste Klaas, Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Toch is het niet helemaal terecht dat u deze reactie plaatst omdat er een paar dagen van te voren was afgesproken dat de goederen zouden worden betaald voordat we ze kwamen bezorgen. Op de dag van bezorging was dit nog niet gebeurd en daarom is er telefonisch contact geweest hierover. U had best na de bezorging de goederen mogen betalen, maar dat was in dit geval niet de afspraak. We hopen toch dat we in de toekomst weer wat voor jullie kunnen betekenen en dat jullie verder tevreden zijn met de aankoop. Met vriendelijke groeten, Team Ideko Wonen

Mooie bank en goed advies

Wij hebben bij Idéko een bankstel gekocht, het was voor ons even zoeken met 2 honden en vier katten. Bij Idéko kregen wij advies welke bank het meest geschikt is hoe wij de bank "mooi" kunnen houden. We hebben haar nu een tijdje en zijn er heel erg blij mee!

Een goede ervaring

Hele vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen .En aanvoelen wat je wilt.

uitstekende service, dat is alleen al de moeite waard.

prachtige meubels en accessoires, je kunt te kust en te keur. goeie prijs kwaliteit verhouding en uitstekende service. zeker een aanrader.

Mooi

Mooie winkel. Veel keus. Vriendelijk personeel.

Gemoedelijke fijne sfeer in de zaak

Ondanks dat onze bank , kussens en tafels 3 weken later kwam dan afgesproken Zijn we ruim tevreden over de spullen en de service

Alles ging volgens afspraak

Alles ging volgens afspraak

Geweldige vriendelijke en behulpzame mensen!

Mijn ervaring met Ideko is een aanrader en dat is precies wat ik doe naar mijn vrienden. Wie ik ook sprak, ieder was vriendelijk, behulpzaam en hadden alle tijd voor mij, zonder een een keer het gevoel te krijgen dat ze iets willen opdringen. Prettige ervaring en zeker niet de laatste

uitstekend geholpen

fijne mensen je wordt vriendelijk te woord gestaan. Ze hebben geduld wordt je niks opgedrongen. Ga zo door

Top!!

Erg goed geholpen ,goede uitleg vol mogelijkheden voor de kleur die we op onze nieuwe eetkamer stoelen wilden. Leuke winkel goede prijs, een winkel om weer terug te komen. Voor ieder wat wils.

Voldoende, maar ook niet meer dan dat

Bankstel ziet er mooi uit . Goede prijs kwaliteit verhouding. Dat ik zelf het bankstel moest halen, is wel een beetje irritant, ook het zelf ontsluiten van debeschermlaag ,is niet echt fijn ,een boel stank in huis . Verder moest ik zelf de poten nog onder het bankstel boren ,daar werd ik ook niet echt blij van

heel goed!!! Top.

Heel snel geleverd en keurig afgewerkt.

Mooie winkel en vriendelijk en kundig personeel

Na lekker en ongedwongen rondgekeken te hebben werden we vriendelijk geholpen. De bestelde stoel kon begin november geleverd worden het werd begin oktober. Daar waren we zeer content mee. We komen zeker weer.

Uitstekende kwaliteit, vriendelijke service en zeer tevreden het meubilair

Het winkelen bij Ideko is erg plezierig, door de huiselijke en vriendelijke sfeer die er heerst. Daarnaast hebben ze erg mooie producten tegen een zeer schappelijke prijs. Wij zijn erg tevreden met ons nieuwe bankstel en salontafel.

Kundig personeel, goeie service en heel vriendelijk. Hele mooie winkrl met een mooi assortiment.

Veel keus. Goede service en goede uitleg/informatie. Personeel vriendelijk en weten waar ze over praten.

Prima bank,goed advies

Goed geadviseerd bij het zoeken van, kon gelijk de bank meenemen.

Simmerwei 8 9295KA Westergeest

Over Idéko

In onze meubelzaak vindt je bijna alles op het gebied van Wonen. Al meer dan 30 jaar zitten wij gevestigd in Westergeest en zijn we een begrip in de regio. Wij zijn door de jaren heen veranderd van een budget outlet winkel naar een trendy woonwinkel waar je werkelijk alles vindt op het gebied van wonen en de laatste trends. Wel hebben we nog steeds onze "Giant Take Away formule" in stand gehouden. Heel veel goederen kunnen direct worden meegenomen zodat u niet weken hoeft te wachten! De unieke combinatie van direct meenemen of goederen bestellen zorgen voor een passende oplossing voor elke consument. Wij willen u van harte uitnodigen om een kijkje te komen nemen in onze vernieuwde woonwinkel!