Zeer klantvriendelijk.

We zijn zeer correct en netjes behandeld. Goed uitgelegd over de producten die wij hebben gekocht. Echt de tijd genomen om op onze vragen te antwoorden. Goed mee geholpen met het afhandelen van het laden van de spullen in onze aanhanger. Onze teakkast, tafeltjes en elektrische stoel bevallen ons erg goed en is een goede kwaliteit. Als wij weer iets nodig hebben dan hebben wij de rit van 1 uur er weer voor over. Vriendelijke groeten Jolanda Kolkman

Prima geholpen

Vriendelijk en zeer goed geholpen.

Prima service!

Mijn nieuwe meubels mochten kosteloos in de opslag blijven tot ik ze kon plaatsen. Een gedeelte van de bank paste niet door de deur naar de kamer, de jongens van de bezorging moesten naar een volgend adres, omdat ze anders in tijdnood kwamen. De baas belde later met het aanbod dat mocht het niet lukken, hij het zou regelen.Dat noem ik goede service!

Goed meegedacht en geweldige service

Ze hebben heel fijn meegedacht en alles voor ons geregeld en thuisgebracht Echt geweldig Dankjewel

Geweldige hulp in de winkel en thuis

In de winkel werd goed ontvangen en geen opdringen om te kopen . Meubels gisteren thuis bezorgd deze mannen deed ook goed hun werk en namen alle vepakkingsmatriaal weer mee. Meubels werden zo weer verplaatst toen ik het anders wou hebben staan. Zou het bij anderen aan bevelen.

Super goed geregeld allemaal

Zeer prettig geholpen en goed advies ontvangen

Zeer betrouwbaar

Vriendelijke mensen goed verzorgd kom zeker terug Super

Goed geholpen, en vriendelijk mensen.

Bijna alle meubels in ons huis hebben wij hier aangeschaft. De mensen zijn vriendelijk en staan je altijd bij met goede adviezen. De service is top 👌🏻

Zeer goed.

Goed geholpen. Op tijd aangeleverd. De banken zitten goed.

kwaliteits meubels voor een betaalbare prijs!

vriendelijk personeel, goed advies, kwaliteit is hoog voor een betaalbare prijs.

PRETTIG WINKELEN

Onze ervaring was : Grote ruimte met een uitgebreid assortiment en een gezellige sneuphoek. Maar vooral dat we samen rustig en ongestoord konden rondlopen om een keuze te kunnen maken .

Vriendelijke en accurate service

We werden goed geholpen in de winkel. Ook de levering verliep volgens afspraak.

Een goeie service... Heel leuke mensen, die, je helpen. Zeer klantvriendelijk.. Echt top👌👌👍👍

Vlotte service en gezelligheid

Uitstekende service en nemen de tijd voor je!

Klantvriendelijk. Niet opdringerig. Laten je eerst rustig rondlopen. Geven goed advies.

Gastvrij en klantvriendelijk

Prima ervaring met Ideko. Een groot deel van onze meubels daar gekocht, erg klantvriendelijk, meedenkend en goede service. Wij komen met regelmaat terug om even te kijken bij het mooie assortiment.

Vriendelijk en snel geholpen.

Bestelling en leveringen binnen 2 weken. Top!

In ontspannen sfeer ons nieuwe interieur samengesteld, waar we heel tevreden mee zijn!

In ontspannen sfeer hebben we onze keuze gemaakt. Er werd heerlijk meegedacht, we kregen waardevolle adviezen. Zo hebben wij een keus kunnen maken uit het gevarieerde aanbod,waar we heel tevreden mee zijn.

fijne winkel , mooie sfeer . klant vriendelijk

Ben er nu meedere malen geweest. Elke x top geholpen en snelle levering. Warme uitstraling

prima, jammer dat het zo lang duurde,de aflevering

ik vond het jammer dat wij zo lang moesten wachten op onze bank, bij de aankoop werd gezegd dat het voor de kerst zou worden geleverd, na overleg vlak voor de kerst werd het 2e week januari. Later is het dan toch eind januari geworden terwijl wij 19 okt het hebben gekocht. mijn advies is om niet weer zo stellig een tijd aan te geven.

Mooie meubels en accessoires! Bij onze zoektocht naar een goede bank werden we goed geholpen; eerst kregen we koffie en toen kijken en proberen. Genoeg informatie over zitcomfort, materialen en kleuren.

Wat een keuze en wat een mogelijkheden.

We zijn zeer vriendelijk geholpen. We kregen goed advies wat de mogelijkheden zijn qua meubels maar ook qua stoffen. En dat voor een goede prijs. Daarnaast de mogelijkheid om een aanhanger te gebruiken. Super!

Gastvrij

We zijn meerdere keren gaan kijken voor een bank en meerdere keren om het zeker te weten. We zijn goed en duidelijk te 3pord gestaan.

Over Idéko

In onze meubelzaak vindt je bijna alles op het gebied van Wonen. Al meer dan 30 jaar zitten wij gevestigd in Westergeest en zijn we een begrip in de regio. Wij zijn door de jaren heen veranderd van een budget outlet winkel naar een trendy woonwinkel waar je werkelijk alles vindt op het gebied van wonen en de laatste trends. Wel hebben we nog steeds onze "Giant Take Away formule" in stand gehouden. Heel veel goederen kunnen direct worden meegenomen zodat u niet weken hoeft te wachten! De unieke combinatie van direct meenemen of goederen bestellen zorgen voor een passende oplossing voor elke consument. Wij willen u van harte uitnodigen om een kijkje te komen nemen in onze vernieuwde woonwinkel!