Geweldig ..wat een fijne mensen ..niks was hun te veel .je kon ze alles vragen ... Wij limburgers zijn er heel goed geholpen ..en zijn heel blij met onze nieuwe aanwinst Gaan er zeker nog eens terug Kees & Wera ..Maastricht

Snelle beslissers voor maximaa woonplezier

Wij willen graag een bank, bij ideko staat er een goeie. Bij andere woonzaken is het dan 14 weken wachten. Bij ideko gewoon snel denken en schakelen en 5 dagen later zitten we al pp de gewenste bank....

Ruime keus, gastvrij, behulpzaam en prima service!

Verrassend groot assortiment van unieke spullen. Van bankstellen tot aankleding. Je wordt vriendelijk en gastvrij geholpen met kennis van zaken. Bovendien is de service uitstekend. Hier winkelen is een uitje!

Tevreden

Uitstekende service doen echt hun best om je te helpen tot je tevreden bent

Alles snel en netjes geregeld!

Vriendelijke en behulpzaam .

Fijne behandeling.

Een uitstekende zaak

uitstekend je wordt vriendelijk geholpen

vriendelijk en behulpzaam

Bij de aanschaf van onze hoekbank en stoel kregen we uitgebreid advies waardoor we een goede keus hebben kunnen maken. we zijn er dolblij mee!

Goed!

Een goede ervaring bij Ideko, we zijn ontzettend blij met onze bank!

Geweldige service

Correct en vriendelijke medewerkers super

Goeie hulp in winkel. Zelfs in huis van eigenaren mogen kijken voor de laminaat. Niet opdringerig maar wel goed meegedacht. Meubels netjes thuisgebracht. Klacht (tot nu toe) netjes behandeld

Prettige sfeer en fijne service

Goede balans tussen zelf kunnen kijken en geholpen worden. Goede service. Prettige sfeer.

Goede service en prachtig product

In de winkel werd ik erg goed geholpen door Anja. Erg goed geholpen en kennis van zaken en de deal was dan ook gauw gesloten

Veel keus en een vakkundig advies door enthousiast personeel.

Ideko is een gezellige woonwinkel met een uitgebreid assortiment in meubels en accessoires. Het personeel is vriendelijk, kundig en hulpvaardig. De keuze is ruim en divers en de winkel nodigd uit voor een bezoek. Zeker de moeite waard!

rustgevend

We hebben in alle rust en ruimte alles kunnen bewonderen wat er te koop stond. Dit was een aannemelijk gevoel, en op het juiste moment kwam de verkoopster op ons af om te vragen of we speciaal ergens naar op zoek waren en we daar uit eruit konden komen. Daarna onze wensen verteld en onder het genot van een kopje koffie en een glaasje ranja voor onze dochter dit alles besproken. Alles besteld wat we graag wouden hebben en vorige week is het aangekomen in onze huiskamer waar we er nu heerlijk van kunnen genieten. Vriendelijk bedankt voor alles en zal jullie ook zeker aanbevelen bij anderen.

Prettig geholpen goed advies vakkundig

Een goed gevoel

geweldig

goeie service en top mensen

Idéko gaf ons een wauw gevoel. Wat een keuze.

Na even rond neuzen in de winkel vonden we precies wat we zochten. Een prachtige ronde eettafel. En waar we niet voor kwamen ging ook mee, een hele mooie relax stoel. Zo zie je maar, het loont de moeite om eens naar Idéko te gaan. Erg vriendelijk geholpen. En..... de service is ook prima.

Heel veel keuze en mogelijkheden en geweldige service

Een woord geweldig

Erg goeie service

Leuke winkel, goeie service. Prijs kwaliteit erg goed.

Vriendelijke familie met elk hun eigen expertise

Bij het uitzoek van een nieuwe eettafel en stoel zijn wij vriendelijk geholpen. Er werd vrijblijvend een tafelblad voor ons besteld, die we uiteindelijk wel hebben gekocht. Ook werden er duidelijke onderhoudsadviezen gegeven en de benodigde middelen daarvoor (Teak fix en inpregneerspray) werden kosteloos aangeboden.

Vriendelijk goede uitleg zoals ik al zei goede service zou ze bij vrienden aanbevelen daarom de 5 sterren

Mooie meubels met prima kwaliteit/prijs verhouding

Mooi bedrijf, met ruime keus in meubels en accessoires, waar prettige sfeer, vriendelijkheid en service de boventoon voert.

prima!!

Wij zijn keurig en vakkundig geholpen. Het contact was uitermate goed. Prima sfeer en ruime keuze. Wij komen graag terug.

Vriendelijk, professioneel, Snel en top kwaliteit.

PVC vloer beneden verdieping Tapijt boven verdieping zeer goed geholpen en alles zit er super mooi/goed in. zeer tevreden.

Over Idéko

In onze meubelzaak vindt je bijna alles op het gebied van Wonen. Al meer dan 30 jaar zitten wij gevestigd in Westergeest en zijn we een begrip in de regio. Wij zijn door de jaren heen veranderd van een budget outlet winkel naar een trendy woonwinkel waar je werkelijk alles vindt op het gebied van wonen en de laatste trends. Wel hebben we nog steeds onze "Giant Take Away formule" in stand gehouden. Heel veel goederen kunnen direct worden meegenomen zodat u niet weken hoeft te wachten! De unieke combinatie van direct meenemen of goederen bestellen zorgen voor een passende oplossing voor elke consument. Wij willen u van harte uitnodigen om een kijkje te komen nemen in onze vernieuwde woonwinkel!