Vriendelijke en accurate service

We werden goed geholpen in de winkel. Ook de levering verliep volgens afspraak.

Een goeie service... Heel leuke mensen, die, je helpen. Zeer klantvriendelijk.. Echt top👌👌👍👍

Vlotte service en gezelligheid

Uitstekende service en nemen de tijd voor je!

Klantvriendelijk. Niet opdringerig. Laten je eerst rustig rondlopen. Geven goed advies.

Gastvrij en klantvriendelijk

Prima ervaring met Ideko. Een groot deel van onze meubels daar gekocht, erg klantvriendelijk, meedenkend en goede service. Wij komen met regelmaat terug om even te kijken bij het mooie assortiment.

Vriendelijk en snel geholpen.

Bestelling en leveringen binnen 2 weken. Top!

In ontspannen sfeer ons nieuwe interieur samengesteld, waar we heel tevreden mee zijn!

In ontspannen sfeer hebben we onze keuze gemaakt. Er werd heerlijk meegedacht, we kregen waardevolle adviezen. Zo hebben wij een keus kunnen maken uit het gevarieerde aanbod,waar we heel tevreden mee zijn.

fijne winkel , mooie sfeer . klant vriendelijk

Ben er nu meedere malen geweest. Elke x top geholpen en snelle levering. Warme uitstraling

prima, jammer dat het zo lang duurde,de aflevering

ik vond het jammer dat wij zo lang moesten wachten op onze bank, bij de aankoop werd gezegd dat het voor de kerst zou worden geleverd, na overleg vlak voor de kerst werd het 2e week januari. Later is het dan toch eind januari geworden terwijl wij 19 okt het hebben gekocht. mijn advies is om niet weer zo stellig een tijd aan te geven.

Mooie meubels en accessoires! Bij onze zoektocht naar een goede bank werden we goed geholpen; eerst kregen we koffie en toen kijken en proberen. Genoeg informatie over zitcomfort, materialen en kleuren.

Wat een keuze en wat een mogelijkheden.

We zijn zeer vriendelijk geholpen. We kregen goed advies wat de mogelijkheden zijn qua meubels maar ook qua stoffen. En dat voor een goede prijs. Daarnaast de mogelijkheid om een aanhanger te gebruiken. Super!

Gastvrij

We zijn meerdere keren gaan kijken voor een bank en meerdere keren om het zeker te weten. We zijn goed en duidelijk te 3pord gestaan.

Super geholpen! De bank zit geweldig, we zijn erg tevreden!

We komen vast nog een keer!

Mijn ervaring is goed leuke mensen die je willen helpen als er wat is en voor je klaar staan onze meubels zijn goed afgeleverd en ze deden hun best om alles veilig in en heel in huis te krijgen bedankt en tot de volgende keer groetjes popke Idskema

Goede service en verschillende stijlen meubelen

Gemoedelijke sfeer, goede service en prijs kwaliteit verhouding.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prettig geholpen zonder opdringerig te zijn. Mooie koop kunnen sluiten met een bank die op voorraad was. Leuke meubelen en accessoires.

Snelle en uitstekende service

Gepaste oplossing met tegemoedkoming bij vervanging van bank set door hoekbank.

Top bedrijf

Een echt familiebedrijf dat niet alleen prachtige meubels heeft en accessoires, maar waar klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel staat. Kortom ... Echt de moeite waard om eens binnen te wandelen.

Kort gezegt, dikke duim

Leuke spontane mensen die je een compleet plaatje kunnen leveren en goed meedenken in het proces.

Tevreden

Heb over het geleverde product geen klachten tot nu toe. Alleen de bejegening over ons telefonisch contact over de betaling kon mij minder bekoren! Wat voor mij wel een hoge drempel heeft opgeworpen voor een vervolgaankoop bij Ideko.

Beste Klaas, Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Toch is het niet helemaal terecht dat u deze reactie plaatst omdat er een paar dagen van te voren was afgesproken dat de goederen zouden worden betaald voordat we ze kwamen bezorgen. Op de dag van bezorging was dit nog niet gebeurd en daarom is er telefonisch contact geweest hierover. U had best na de bezorging de goederen mogen betalen, maar dat was in dit geval niet de afspraak. We hopen toch dat we in de toekomst weer wat voor jullie kunnen betekenen en dat jullie verder tevreden zijn met de aankoop. Met vriendelijke groeten, Team Ideko Wonen

Mooie bank en goed advies

Wij hebben bij Idéko een bankstel gekocht, het was voor ons even zoeken met 2 honden en vier katten. Bij Idéko kregen wij advies welke bank het meest geschikt is hoe wij de bank "mooi" kunnen houden. We hebben haar nu een tijdje en zijn er heel erg blij mee!

Een goede ervaring

Hele vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen .En aanvoelen wat je wilt.

uitstekende service, dat is alleen al de moeite waard.

prachtige meubels en accessoires, je kunt te kust en te keur. goeie prijs kwaliteit verhouding en uitstekende service. zeker een aanrader.

Mooi

Mooie winkel. Veel keus. Vriendelijk personeel.

Over Idéko

In onze meubelzaak vindt je bijna alles op het gebied van Wonen. Al 26 jaar zitten wij gevestigd in Westergeest en zijn we een begrip in de regio. Wij zijn door de jaren heen veranderd van een budget outlet winkel naar een trendy woonwinkel waar je werkelijk alles vindt op het gebied van wonen en de laatste trends. Wel hebben we nog steeds onze "Giant Take Away formule" in stand gehouden. Heel veel goederen kunnen direct worden meegenomen zodat u niet weken hoeft te wachten! De unieke combinatie van direct meenemen of goederen bestellen zorgen voor een passende oplossing voor elke consument. Wij willen u van harte uitnodigen om een kijkje te komen nemen in onze vernieuwde woonwinkel!