vriendelijk behulpzaam en meedenkend

Goed contact, behulpzaam personeel

Ontzettend goed geholpen, Namen de tijd voor ons.

Goed ontvangen en goed afgehandeld

Goed. Vriendelijk en open personeel. Gratis gebruik aanhanger is top.

zeervriendelijk, kan niet anders zeggen top

geen op/aanmerkingen, vriendelijk beleefd

Mooie winkel,top locatie,veel parkeerruimte en snelle levering. Personeel is top

Super vriendelijk en geduldig geadviseerd

We mogen graag bij jullie winkelen. Lekker dichtbij met prima service.

Ruime keus in kwaliteit in het assortiment.

Als enigste in de buurt ruime keus van landelijke meubels met goeie prijzen.

Vriendelijk en goed geholpen

Gelaagd bij Ideko voor direct te leveren meubels.

vaste klant al vele jaren

vriendelijke mensen komen vertrouwd over

goed geholpen

jullie zijn aanwezig

Prima personel en goede service

Na een lange reis zeer haretelijk welkom. de koffie was uitstekend en je alle tijd om rustig rond te kijken. Geen opdringende verkoper. Goede kwaliteit

Zijn goed bezig

Mooie zaak

Goeie snelle service

Goed advies en snelle service

Prettige benadering

Erg goed geholpen bij aanschaf van onze nieuwe bank en fauteuil, ziet er zeer goed uit!

Ik zou het iedereen aanraden leuke meubels en ook alles voor je vloer

Een geweldige ervaring, alles werd thuisgebracht en keurig in elkaar gezet met nog de nodige tips voor onderhoud. Mijn man is n.l. gehandicapt en kan dus niets zelf doen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijke personeel

Eerst een mooie zaak in Westergeest waar Ik goed geholpen Ben. Ook aan de telefoon vriendelijke en correct. De aflevering Prima, vriendelijke personeel en goede service.

Wij hebben het heel plezierig ervaren, goede service en klantvriendelijk, en niet opdringerig. Koffie was ook goed.

Top service

Bank gekocht zelfde dag nog geleverd. Helemaaal blij.

Fijn geholpen nemen alle tijd ,nemen verpakking weer mee .alles netjes op zijn plaats gezet .

Zeer aangenaam

Prettig geholpen. Goede service

Zeer prettig en vriendelijk

Prima bedrijf met vriendelijk personeel , konden rustig rond kijken en sneupen 2 hele mooie stoelen gekocht zeer blij mee

Goed advies en direct leverbaar.

We zijn vriendelijk geholpen nadat we eerst zelf ongedwongen alles konden bekijken. Een groot pluspunt was dat de tafel en stoelen direct meegenomen konden worden op een leenkar van Ideko.

Gezellig en professioneel. Ook via whatsapp....

Mooi spul. Heerlijke sneupwinkel, gezellig en proffesioneel.

Erg behulpzaam en meedenkend.

Over Idéko

In onze meubelzaak vindt je bijna alles op het gebied van Wonen. Al 26 jaar zitten wij gevestigd in Westergeest en zijn we een begrip in de regio. Wij zijn door de jaren heen veranderd van een budget outlet winkel naar een trendy woonwinkel waar je werkelijk alles vindt op het gebied van wonen en de laatste trends. Wel hebben we nog steeds onze "Giant Take Away formule" in stand gehouden. Heel veel goederen kunnen direct worden meegenomen zodat u niet weken hoeft te wachten! De unieke combinatie van direct meenemen of goederen bestellen zorgen voor een passende oplossing voor elke consument. Wij willen u van harte uitnodigen om een kijkje te komen nemen in onze vernieuwde woonwinkel!