Je voelt je thuis bij ideko

Klant vriendelijk, luisteren naar jou wensen. Een heerlijke woonwinkel ook, om ideen op te doen

Vriendelijk geholpen en goede service

Hele leuke winkel en vriendelijke mensen

Prima meubelzaak

Meubels keurig afgeleverd, tijdig en volgens afspraak. Aardige mensen die goed meedenken.

Prima!!

Goed bekwaam bedrijf. Ervaring, expertise en vriendelijk.

prima goede service

ik ben zeer tevreden over jullie

Gezellig, vakkundig, klant is koning

We waren opzoek naar een bank en hebben vele winkels bezocht, maar uiteindelijk zijn we hier het beste geholpen. Door naar onze wensen te luisteren voelden we ons gehoord. Er heerste een fijne sfeer in de winkel, niks moet alles mag, personeel is erg aardig en behulpzaam.

Geweldig, gezellig en een prachtige uitstraling!

Een goede sfeer met heel gezellige en inspirerende mensen die met veel liefde en geduld de klanten te woord staan en helpen om een goede keuze te maken. We komen met heel veel plezier hier winkelen. Ga zo door!!

Vriendelijke behulpzame medewerkers

Zeer vriendelijke hulp bij de besluitvorming over aanschaf nieuwe eetkamersstoelen. Levering kon al eerder dan verwacht maar geen probleem om toch de stoelen in januari af te halen wanneer het ons paste.

Geweldige persoonlijke service

Bij binnenkomst gaat een wereld voor je open je wordt gehoord en gezien. Ze denken met je mee door de persoonlijke behandeling. De service die zei geven voelt als een warm bad. Zodat je met een grote glimlach de winkel verlaat. Hierdoor is de levertijd het wachten waard en voel je als een klein kind in een speelgoedwinkel als de meubels worden geleverd. Ga zo door,menige winkel kan aan jullie een voorbeeld nemen. Wij komen zeker weten teug in Westergeest. Dikke buiging voor jullie en heel veel geluk met jullie mooie winkel.

Een ervaring zeer naar tevredenheid!

Het was een goede ervaring om een aankoop bij Ideko te doen omdat het personeel mij op doeltreffende wijze te woord stond,aan mijn wensen kon voldoen en de aankoop giga snel aan huis geleverd heeft! Top!

Fantastisch!

Súper leuke woonwinkel met de leukste accessoires & de mooiste meubels! En daarbij lopen er hele vriendelijke, behulpzame mensen rond die je voorzien van een goed advies!

Prachtige meubels

Wat een keus en je wordt erg vriendelijk en behulpzaam geholpen. Wij zijn erg blij met onze nieuwe meubels.

Snelle levering Spuitbus voor het inspuiten tegen vlekken er bij gekregen. 4 stoelen gekocht waar we zeer te vreden over zijn

super winkel,,, fijne mensen

plezierige winkel ,goede service,fijn geholpen,staan altijd voor je klaar,,ik zou zeggen ga naar Ideko

geweldige service!

Zeer vriendelijke benadering, meedenkend en deskundig advies en leveren werkelijk een geweldige service!

goed bedrijf

meedenkend en een goede service. Vriendelijk personeel.

Goed geholpen door zeer vriendelijk personeel

Om een keuze te maken voor onze eetkamerstoelen zijn we erg goed geholpen. Er werd genoeg tijd genomen en goed advies gegeven. Personeel is erg vriendelijk, zowel in de showroom als achter de balie als in het magazijn. Zeker komen wij graag bij jullie terug!

Lieve Ideko-mensen, Alweer ben ik, en mijn vriendin nu ook, zo fantastisch geholpen, zowel in de woonwinkel als door de brenger! Jullie zijn fijne mensen en we kunnen zeker vaker, aanwippen en alleen rondkijken is al leuk en de koffie staat altijd klaar!

IDEKO IS TOP IN: KLANTGERICHT- MEEDENKEND - DESKUNDIG ZIJN.

- Ze verstaan hun vak - hebben kennis van de producten en kunnen dat ook goed aan de klant overbrengen. - Stralen vertrouwen uit konden het product goed omschrijven waardoor wij de "gok" durfden wagen om een t.v. en vitrine-kast vanaf een foto die ze ons stuurden te bestellen. - in coronatijd was de levertijd niet exact aan te geven maar ze houden indien nodig contact met de klant om ze op de hoogte te stellen van de stand van zaken. - service staat hoog in het vaandel en begint vanaf het eerste contact tot en met het zorgvuldig afleveren van de producten. - Kortom, bij hen "is de klant nog koning"

Klantvriendelijkheid

Kopen bij Ideko is ons heel goed bevallen,we komen zeker weer!

Mooie winkel , dichtbij, gemoedelijk , mooie spullen!

Top winkel alles naar wens verlopen Wat we hebben gekocht

Heel goed product

Zeer professioneel en vriendelijk personeel. Erg goede iinformatie. Zeer betrouwbaar.

Zeer leuke mensen, reageren direct op mail. En de winkel is zeer zeker de moeite waard. Erge goede ervaring.

Over Idéko

In onze meubelzaak vindt je bijna alles op het gebied van Wonen. Al meer dan 30 jaar zitten wij gevestigd in Westergeest en zijn we een begrip in de regio. Wij zijn door de jaren heen veranderd van een budget outlet winkel naar een trendy woonwinkel waar je werkelijk alles vindt op het gebied van wonen en de laatste trends. Wel hebben we nog steeds onze "Giant Take Away formule" in stand gehouden. Heel veel goederen kunnen direct worden meegenomen zodat u niet weken hoeft te wachten! De unieke combinatie van direct meenemen of goederen bestellen zorgen voor een passende oplossing voor elke consument. Wij willen u van harte uitnodigen om een kijkje te komen nemen in onze vernieuwde woonwinkel!