Marja denkt met de klant mee en werkt lekker vlot

Marja heeft naar volle tevredenheid mijn website gemaakt.

Komt haar afspraken na.

Mijn ervaring met Marja is zeer goed. Marja komt haar afspraken na en de dingen die we bespreken worden ook duidelijk uit gevoerd. Prijs en kwaliteit is dit ook prima.

• Wij denken graag met de klant mee. Ervaart u dat als prettig? Ja

Stemt goed af op de wensen van de klant.

Stemt goed af op de wensen van de klant.

• Wij denken graag met de klant mee. Ervaart u dat als prettig? Ja

Professionele en persoonlijke service, maatwerk.

Bij Studio Marja van de Ven ben je geen nummer. Marja houdt rekening met jouw wensen, is kritisch en probeert samen tot de best mogelijke oplossing te komen, die nauw aansluit bij de "look and feel" van jouw bedrijf. Wat Let's Talk taalcoaching betreft, zijn deze vijf sterren meer dan verdiend!

• Wij denken graag met de klant mee. Ervaart u dat als prettig? Ja

Marja luistert goed en weet de wensen om de zetten in een fraaie website

Mijn website was aan vernieuwing toe. Marja luisterde goed naar mijn wensen, kwam zelf nog met leuke ideeën en paste het een en ander op mijn verzoek nog wat aan. Het resultaat is een zeer fraaie en toegankelijke website!!

• Wij denken graag met de klant mee. Ervaart u dat als prettig? Ja

Dat heb ik volgens mij net gedaan met het geven van sterren

Hier boven stond: omschrijf uw ervaring in 1 zin en nu beschrijf uw ervaring met ons bedrijf. Eigenlijk vraag je dus drie keer wat de ervaring was? Misschien zou hier moeten staan: Beschrijf welk product u bij ons afgenomen heeft o.i.d. Hier heb je het allemaal over 'ons' maar verderop vraag je: IK denk graag met de klant mee. De drie punten zijn ok denk ik.