De lekkerste sap en de beste koffie in heel Amsterdam.

Als freelancer zit ik vaak in De Knappe Knip te werken en dat heeft de volgende redenen: - koffie is de beste koffie van Amsterdam - verse sap is de lekkerste van Amsterdam - gastheer is buitengewoon vriendelijk - wifi is heel snel - als ik een knipbeurt nodig heb, dan kan dat vaak tussendoor

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mensen zijn fijn, vriendelijk, gezellig.

Tijdens de knipbeurt heb ik een sapje besteld, heerlijk. Ik had ook honger, dus werd er meteen een tosti gemaakt. Lekker met verse stukjes tomaat en komkommer erbij, waar krijg je dat nog. Dus knipbeurt was precies wat ik wilde en sap en tosti heeeeerlijk. Dikke duim omhoog.

Fijne kapper

Ik ben hier laatst heel goed geknipt. Leuke kapsalon, erg gezellig ook.

Snel en kundig geknipt

Carry knipt goed en snel.

Prettige omgeving, prettige mensen

Ik kom er graag. Het leuke is dat men je niets probeert aan te smeren

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mega blij met mijn nieuwe haar

Een kapper die je vertrouwen geeft, waanzinnig lief, en ik was nog nooit zo tevreden geweest met mijn nieuwe haar!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

net of je thuis komt, gezellig en goed.

Eerst een lekker sapje gedronken. Echt sensationeel lekker. Daarna geknipt, ook echt wat ik wilde. Kortom lekker en leuk bij elkaar.

ZEER VAKKUNDIG

De behandeling is professioneel, en prettig.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ik laat wat model betreft altijd aan Carry over en past zeker bij mijn profiel.

Ervaart het als vriendelijk,goed advies wat bij je past wat service betreft erg op tijd wacht nooit extra lang!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer vakkundige en klantvriendelijke kapster.

Carry is een vakkundige en klantvriendelijke kapster. Als je bij carry komt weet je gewoon zeker dat je met een goede coupe eruit komt. Ikzelf heb al allerlei kapsels bij haar laten knippen van BOB naar lang met lagen enz en nooit bang dat het niet zal staan want Carry denk en kijkt goed met je mee! Dus ja ik ben erg blij met "De Knappe knip". M. Campos

Gemoedelijk

Prettige sfeer en klantvriendelijk. Je wordt vakkundig geknipt en daarnaast kun je genieten van een lekkere koffie of...... een heerlijke gezonde smoothie. Goede combinatie!

plezierig vakkundig ontspannen

De combinatie kapsalon en sapsalon is een gouden greep. Vakkundig geknipt worden door Carrie en daarna een capucino of sapje vers bereid door Mohammed.....wat wil je nog meer? Een omgeving om te 'kletsen', te netwerken (wifi) even te genieten... Kortom, aanbevolen!!!!!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Super kapper heerlijke sapjes een belevenis!

carry is een uitstekende kapster. Haar man mohamed zorgt voor de lekkerste sapjes en falafel. Dit is een kap/sap salon waar je echt welkom bent, en waar je tijdens je kappersbehandeling kan genieten van gezonde sapjes en hapjes. Ook de kinderen gaan met plezier.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een bekwame en zeer ervaren kapster; en wat goed is blijft goed.

Gezellig, huiselijk, zeker door de mogelijkheid een heerlijke kop koffie of een gezonde lekkere shake in de naastgelegen horeca ruimte te nuttigen!

Vriendelijk en professioneel.

Kom er al jaren en wordt altijd vriendelijk, op tijd en professioneel geholpen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Al jaren een tevreden klant

Ik kom al jaren bij De Knappe Knip en ben zeer tevreden over het knippen en verven van mijn haar. Carrie weet precies wat ik wil, adviseert mij en het is er altijd erg gezellig.

Hele prettige kapsalon

Kapsalon waar je je direct thuis voelt, je wordt uitstekend geknipt en de sapjes zijn heerlijk

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mijn ervaring is meer dan uitstekend.

Ben al meer dan 20 jaar tot volle tevredenheid klant!!!

Persoonlijke aandacht en vriendelijk

Carrie werkt netjes, professioneel, is vriendelijk en maakt graag een praatje. Daarnaast kun je er heerlijke smoothies kopen zodat de tijd bij de kapper nog aangenamer wordt. Naast lof voor de kapster mag lof voor haar partner Mohammed niet ontbreken. Hij maakt graag een smoothie voor je klaar en is prettig in de omgang. Al met al, ik raad iedereen De Knappe Knip aan!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prettige kleinschalige kapsalon waar je goed geknipt wordt.

op afspraak snel en goed geholpen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

met vriendin,broodje falafel,sapje en daarna koffie,was zoals altijd heerlijk

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Bij De Knappe Knip neemt Carry altijd alle tijd voor je.

Carry is nummer één in kleuren. Mijn haar blijft altijd blond én prachtig, tot de uitgroei weer bijgewerkt moet worden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Persoonlijke service in huiselijke sfeer

Er wordt uitgebreid de tijd genomen voor je behandeling en goed gekeken naar jou persoonlijke wensen. Je wordt als 'mens' behandeld, niet als 'een van haar klanten'. De kapsalon incl sappenbar voelt huiselijk en gezellig aan.

klantvriendelijk en goede service

Ik ben al jaren klant vanwege haar goede service en klantvriendelijkheid.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel gezellig en de koffie is erg lekker.

Zeg het voort

Over Kapsalon De Knappe Knip

Druk, druk, druk. Je agenda staat bol van de afspraken en er is continu iets te doen. Druk eens op de pauzeknop en creëer ruimte voor jezelf, want je verdient het. Wat dacht je van een bezoek aan De Knappe Knip: kapsalon én sapsalon in Amsterdam Zuid? In de sapsalon kan je direct een lekker verse fruitsap bestellen. Je mag hem helemaal zelf samenstellen uit het aanwezige fruit. Natuurlijk kan je ook verse koffie of lekkere thee bestellen. Je bent tot helemaal niks verplicht, want je kan ook alleen komen voor een haarbehandeling naar keuze. Wassen, knippen, kleuren, föhnen of krullen, het kan allemaal!