Super en leuk bedrijf wat je persoonlijk goed weg helpt

Ik had nog nooit met zo bedrijf te maken gehad maar ik zag het op fb voorbij komen en had zoiets laat ik het ook eens proberen Dus heb ik me ingeschreven en vrijwel direct werd ik gelijk gebeld en hebben we een afspraak gemaakt En hebben we alles besproken en ik moet zeggen tot de dag van vandaag geen spijt van gehad

• Medewerkers

Hallo Bas dank je voor je mooie beoordeling over ons. Het is voor mij erg belangrijk om een bepaalde band aan te gaan met de cliënten. Fijn dat jij het ook zo voelt. ik wens jou heel veel geluk.

Betrokken in de persoon die match zoekt.

Professioneel Menselijk Gaan echt de verbinding aan om juiste match te vinden Vriendelijk Snel terug koppeling indien nodig.

• Medewerkers

Hallo Wilma, dank je voor je mooie beoordeling over ons. Het is voor mij erg belangrijk om een bepaalde band aan te gaan met de cliënten. Fijn dat jij het ook zo voelt.

Tot nu toe prima!

Ik ben nog maar net bij Date & Match, maar tot nu toe fijn en goed behandeld. Op naar een leuke man, ik heb er vertrouwen in!

• Medewerkers

Hallo Marije dank je voor je mooie beoordeling over ons. We gaan ons best doen om die leuke man voor je te vinden.

Eerlijk, betrouwbaar, werkwijze benadering goed

De werkwijze bevalt wel. Ze komen bij je thuis , in contact prettig, kunt altijd bij hun terecht. Aandacht, zorgvuldigheid.alleen voor mij heeft het helaas nog niet gewerkt, daar ik toch wat moeilijker te koppelen ben? Kennismaking bij je thuis is heel fijn

• Medewerkers
gewwon heel goed geen valse hoop

van af het begin goed en duidelijk in hun berichtvoering en ze geven geen valse hoop

een prettige persoonlijke benadering

De wijze van aanpak hebben wij als zeer prettig ervaren, met als resultaat dat wij, nadat wij door bemiddeling van Patricia, nu een relatie hebben van bijna één jaar.

• Medewerkers

Beste Jan, Ik ben erg blij voor jullie. Ik hoop dat jullie erg gelukkig samen zullen blijven. Veel liefs van Patricia

Persoonlijke aandacht dit staat hoog in het vaandel

Heb goede ervaringen; open eerlijk en transparant. Persoonlijke aandacht is de kracht van dit bureau; consulente maakt hier tijd voor.

• Medewerkers

Beste Karin, Dank je voor een mooie beoordeling. Wij streven er altijd naar om zo persoonlijk mogelijk met onze cliënten om te gaan.

Een hele warme en vriendelijke bedrijf

Tot nu toe en dat is een maand een hele goede ervaring. Bij je eerste gesprek krijg je echt het gevoel dat je serieus wordt genomen en er wordt ook veel tijd voor je genomen waardoor je een goede persoonsbeschrijving krijgt die ook nog eens in overleg met mij wordt besproken. Ik heb al eens eerder bij sites mezelf ingeschreven maar daar kreeg je het gevoel dat je een nummer ben en hier ben je jezelf. Zoals je al kan lezen ben ik erg tevreden bij date-match.

• Medewerkers

Dank je wel Gerwin voor een positieve beoordeling. Ik hoop dat we voor jou ook de juiste match zullen vinden. We gaan er in ieder geval voor.

Professioneel, betrouwbaar en persoonlijk

Ik ben zeer te spreken over de werkwijze van Date & Match. Keurige en snelle informatie per mail en vervolgens telefonisch contact. Stap 2 was een inschrijving bij mij thuis, hier wordt echt de tijd voor genomen. Relatief goedkoop, in vergelijking met andere Relatiebemiddelingsbureaus, maar perfecte kwaliteit en betrouwbaarheid. Een aantal leuke dates gehad tot nu toe, maar de ware zat er nog niet tussen. Patricia gaat vol enthousiasme door om de ware voor mij te vinden.

• Medewerkers

Hallo Peter, Dank je wel voor je beoordeling. Vergeet niet dat ik dit niet alleen doe, zonder het team achter mij hadden wij Date & Match nooit zo landelijk kunnen maken. Ik hoop dat de ware snel voor jou komt. Met vriendelijke groet, Patricia Koenders

Eerlijk en duidelijk

Leuke dames die duidelijk zijn in wat ze voor je kunnen betekenen.

• Medewerkers

Dank je Ans. We doen ons best om zo duidelijk mogelijk te zijn naar onze cliënten.

Eerlijk en duidelijk

Leuke dames die duidelijk zijn in wat ze voor je kunnen betekenen.

Over Date & Match Relatiebemiddeling

Date & Match Relatiebemiddelingsbureau is een landelijke organisatie die in 2005 is gestart. Wij zijn gespecialiseerd in persoonlijke relatiebemiddeling voor singles vanaf 25 jaar tot 80 jaar, van MBO tot universitair niveau. Met een uitgelezen bestand met zorgvuldig gescreende singles waar we trots op zijn, wordt niets aan het toeval over gelaten. Met alle kandidaten is er persoonlijk contact en we staan in voor de echtheid en oprechtheid van de partners die we voorstellen. Ons jarenlange succes is gebaseerd op kwaliteit, expertise en inzet. Zet vandaag nog de eerste stap en neem contact met ons op. Het kan het begin zijn van een schitterende nieuwe fase in je leven!