Fijne dames in de winkel. Er is altijd een warm welkom!

Second Life ondersteunt Dress for Success altijd ruimhartig met de kleding die over is! Daar zijn wij blij mee en maken we onze klanten weer blij mee!

Heerlijke winkel om lekker te snuffelen naar aparte kledingstukken

Leuk om af en toe naar binnen te lopen, iedere keer weer nieuwe kleding en vakkundig advies. Warme ontvangst, Ook als je niets koopt; er staat altijd een hapje en een drankje klaar.

Toppertjes!

Gefeliciteerd met jullie nieuwe winkel! Ik ben erg benieuwd! De locatie is een mooie plek in Zeist :) Veel succes!

Uitgebreide collectie

Mooie collectie,altijd weer iets nieuws,fijne hartelijke mensen! Daar is de klant echt de koning!

Gewoon goed!

Het gevoel welkom te zijn in een gezellige sfeer is opvallend bij Second Life. Daarnaast ruikt de winkel niet naar een oude klerenkast.... iets wat vaak voorkomt bij tweedehands kledingzaken. Voornamelijk kwaliteitskleding wat aangeboden wordt.... dat maakt het echt leuk regelmatig even te neuzen. Ga zo door en heel veel succes in de nieuwe zaak.

Leuke kleding, goed advies!

Het is altijd gezellig on bij second hand binnen te komen. Je voelt je welkom, altijd een hartelijk ontvangst. Goed en eerlijk advies.

Super leuke dames en altijd in voor een praatje

Deze winkel is echt aan te bevelen ,ik kom er al jaren en heb zeer goede ervaringen,de dames zijn heel erg vriendelijk en belangstellend ,echt een aanrader om eens rond te snuffelen!Dames heel veel succes in jullie nieuwe pand.

Kwaliteit kwaliteit kwaliteit

Ik kom er al jaren. Nog nooit een slechte ervaring gehad. Kleding wordt sterk gecontroleerd op zwaktes. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Vindt Rianne Kok, een vriendin van mij, ook. Dus wij blijven er graag winkelen en....... kopen!!!!!!!!!!!!!

Onmogelijk om te beschrijven in een zin , beleef het en u begrijpt het...

Second life is geweldig. Een winkel waar de koffie altijd bruin is, ook als je alleen even komt snuffelen. En dat snuffelen is een hele prettige bezigheid , in een fantastische collectie die alle klanten gezamelijk samenstellen. Prachtige items voor mooie , betaalbare prijzen. Schoon en niet gedateerd, ook voor dames met een realistische maat. Het is een fijne plek om eigen spullen te verkopen. Goed voor uw beurs en het milieu. Een plek om sieraden te vinden en tassen en schoenen, kortom het totale pakket waar vrouwen erg blij van worden. Met twee fantastische vakvrouwen dus... Kom 15 augustus 2017 eens kijken en u zult zien, een winkel waar ook u graag terug komt. Marianne Schimmel- Hartjes

Vertrouwd, eerlijk en uniek

Sinds een jaar kom ik bij Second Life. In eerste instantie om mijn kleding via hen te verkopen. Eenmaal binnen werd ik verrast door de mooie, moderne en unieke kleding. Nu breng ik er weg en geef ik de opbrengst bij hen weer uit ;-) Heel fijn dat de dames ook eerlijk zeggen wat ze van een kledingstuk vinden wanneer je deze past. En niet in je nek staan hijgen om kleding aan je te verkopen. Hele persoonlijke benadering en ze denken mee. Ik kom er heel graag. Succes met verhuizen naar de nieuwe winkel.

Ik kom nog maar in 1 winkel: Second Life!

Altijd vind ik wel iets speciaals, moois en ook eigentijds in mijn maat. Vaak prachtige kwaliteit voor een meer dan prachtig prijs. Ik krijg eerlijk advies en die combinatie is geweldig. Dank jullie wel dames, dat jullie dit mogelijk maken!

Een verslaving wat een leuke stijvolle kleding

Bijzondere stijlvolle kleding met erg aardige dames die je altijd met raad en daad te woord staan. Het voelt als een warm bad omdat het zo persoonlijk is met heerlijke koffie.

Prachtige tweedehandskleding, zorgvuldig geselecteerd

Prettige winkel en twee leuke enthousiaste vrouwen die je van goed advies dienen. Altijd gezellig en ontspannen. Ze weten wie ik ben en er altijd tijd voor een babbeltje. Ik slaag er vaak.

Geweldige collectie 2de-hands dameskleding van zeer hoge kwaliteit

Ben al vele jaren klant van Second Life in Zeist en ben nog nooit teleurgesteld in mijn aankopen. Alles hangt "als nieuw" in de rekken en de collectie wordt zeer regelmatig vernieuwd. Het blijft voor mij elke keer weer een heel leuk uitje om even binnen te wippen en het komt maar zelden voor dat ik met lege handen de deur uit ga. De sfeer is altijd prima, Clementine en Wilma hebben echt hart voor hun zaak, dat merk je aan alles en hun advies bij mijn - eventuele - aankopen is ook altijd zeer deskundig. Kortom: een echte aanrader!!!

Gezellig, eerlijk, goede collectie

Een beschrijving in een zin in best lastig. Je bent er echt even uit bij Clementine en Wilma en....bijna altijd ga je met iets moois naar huis wat bij jou past. In een open, gemoedelijke sfeer onder het genot van een kopje koffie of thee met een lekkernij mag en kan je op je gemak snuffelen tussen alles wat er hangt, ligt of staat. Er is voor elk wat wils! Het leuke is dat de collectie nooit hetzelfde is! Je bent elke keer weer nieuwsgierig wat er nu weer binnen is. Dat maakt het winkelen daar ook zo leuk! Nagenoeg altijd maar 1 origineel stuk en steeds nieuwe dingen in plaats van 20 dezelfde op een rekje en dat maandenlang. Dus...ik zou zeggen ga vooral zelf eens ervaren hoe leuk het is of breng jouw mooie spulletjes en maak een ander blij! Groetjes Lilian Muller

Beste Lilian, Wat laat, maar alsnog een reactie op je fantastische beoordeling via website-onderdeel 'Klanten vertellen'. Super om te horen dat je het leuk vindt om er bij ons even 'uit' te zijn. En dat je anderen aanraadt dit zelf eens te gaan ervaren. We gaan stevig door om je zo tevreden over ons te houden. En natuurlijk staat er altijd een verse kop thee of kopje koffie voor je klaar! Met een blije groet van Second Life Zeist, Clementine en natuurlijk ook namens Wilma

Mooie zaak met eigentijdse collectie tegen aantrekkelijke prijzen

Ik kom graag bij Second Life in Zeist. Het biedt een gevarieerde collectie mooie dameskleding, tegen aantrekkelijke prijzen. Omdat de kleding snel wisselt, is het de moeite waard om steeds opnieuw binnen te stappen. Er is uiteraard van alles maar 1 stuk aanwezig, maar dat maakt het winkelen hier juist zo leuk. Ik heb hier regelmatig iets gekocht waar ik veel complimenten voor krijg. Dat dankzij het feit dat de dames zo precies zijn bij het innemen van kledingstukken. Alleen die kleding waarvan je niet of amper ziet dat deze is gedragen, komt door de keuring. Terecht. Dat is ook de kracht van deze winkel.

Beste Gerda, Wat laat, maar alsnog een welgemeende reactie op je prachtige beoordeling op ons assortiment en de prijskaartjes die er aan hangen. Fijn dat je regelmatig even binnen komt; Je loopt wel het risico dat je elke keer weer leuke items ziet die je van jezelf wel moet kopen! Mooi om te horen dat je complimenten krijgt voor je keuze van kleding. ons en de winkel via website-onderdeel 'Klanten vertellen'. Je kunt er van verzekerd zijn dat we net zo kritisch blijven als dat we tot nu toe zijn geweest. Dit om je een ruime keus te blijven geven uit de mooiste kleding. We gaan er zeker alles aan doen om dat ook in de toekomst waar te maken en te behouden. Haal graag tot spoedig in de winkel op de Voorheuvel 42 (vanaf 15 augustus open)! Met enthousiaste groet van Clementine en Wilma

Heel veel variatie, de kwaliteit is de grote gemene deler!

Ik kom al jaren bij Second Life en een zeer groot deel van mijn garderobe is dan ook afkomstig uit deze winkel. Het is in mijn optiek de allerbeste manier om er altijd stijlvol uit te zien voor een prettige prijs. Bij de dames kom je ook altijd een beetje thuis, want gezelligheid is in de winkel in ruime mate aanwezig!

Beste Helena, Laat, (We kunnen nu pas, technisch gezien, reageren op beoordelingen) maar alsnog een welgemeende reactie op je prachtige beoordeling op ons en de winkel via website-onderdeel 'Klanten vertellen'. Erg fijn om te horen dat je zo goed slaagt bij ons, dat je het gezellig vindt en je je thuis voelt bij ons! We gaan er zeker alles aan doen om dat ook in de toekomst waar te maken en te behouden. Haal graag tot spoedig in de winkel op de Voorheuvel 42 (vanaf morgen open)! Met een hartelijke groet van Second Life Zeist, Clementine en uiteraard ook namens Wilma

Hele mooie collectie

Wat een prachtige en gevarieerde collectie, ik kom hiervoor graag weer terug naar Zeist.

Over Second Life Zeist