Goed verzorgd, gastvrij en kinderen hebben genoten

In een woord geweldig!

Helemaal Top!

Gisteren heeft onze zoon (10 jaar) zijn feestje bij Paintball Nijbroek gevierd. In zijn eigen woorden: 'het was een vet cool feestje!' Thea en haar team hebben het goed voor elkaar, mooie lokatie, goed verzorgd, leuk met de kinderen, veel geduld en een duidelijke uitleg van het spel en de regels. Bedankt Thea & Family!

Prima!

Vanmiddag met het feestje van mijn dochter wezen paintballen. Ondanks de miezer regen en de blubber hebben de kinderen zich prima vermaakt, allen kijken terug op een geslaagde middag! Bedankt!

Superleuke plek voor een superleuk feestje

Wij hebben vanmiddag het feestje van onze zoon Luc gevierd en de jongens hebben een wereldfeestje gehad. We zijn allerhartelijksr ontvangen door de eigenaren en zij hebben het heel goed verzorgd, Zeer duidelijke uitleg waarbij veiligheid boven alles gaat en wat een geduld met de kinderen. Als je tijdens het patat eten hoort dat het het leukste feestje ooit was, heb je het goed gedaan.

Geweldig kinderfeestje gehad

Een dikke 10. Wat een goed ontvangst. Gaan geweldig om met de kinderen. Ze hebben genoten!!!

Onze kinderen hebben een geweldig stoer kinderfeestje gehad. Goede uitleg en spel begeleiding.

Heel gastvrij!

Geweldig, bijzonder hartelijk ontvangst!

Bijzonder, een organisatie die alles tot in de puntjes verzorgt! Mooi speelveld met veel variatie. Lekker laagdrempelig met leuke eigenaren die echt met passie een leuk uitje verzorgen. Kortom ik zou iedereen dit bedrijf kunnen aanraden.

Veel ruimte, sportief en hartelijk

Vandaag hier met het kinderfeestje van mijn zoontje paintball gespeeld. Een hele hartelijke ontvangst door Thea, haar man en dochter. Zeer geduldige uitleg. Er wordt ook ruimschoots tijd gegeven om het spel op meerdere grote en goed opgezette terreinen te spelen. Op de eindtijd wordt niet nauw gelet. Ruim later dan afgesproken mochten de kinderen hun extra potje spelen. We komen zeker teug. Het leukste kinderfeestje ooit hoorde ik van mijn zoon.

Al jaren DE baan en DE gastheer/vrouw .!

Voor ons al Jaren DE plek om lekker te paintballen. De sfeer is perfect, gastvrij .. Onder het motto moeilijk doen kan altijd nog, staan zij ook open voor suggesties en andere manieren van spelen. Martiaal is altijd netjes schoon en verzorgd. Ik kan hier een geweldig lang verhaal op schijven, maar na op verschillende banen geweest te zijn, zijn wij weer lekker terug in nijbroek.. met recht de mooiste baan in gelderland! waaraan de gastheer en gastvrouw natuurlijk hun steentje bijdragen.

Goede uitleg, mooi terrein. Na het paintballen een goed verzorgde BBQ. Voor herhaling vatbaar.

Oh,oh, you're in the army now

Goede uitleg, mooi terrein en veilig! Eten en drinken drinken top voor elkaar,in een passende ambiance. Paintball Nijbroek ga zo door.

Super geregeld! Kids hebben zich uitstekend vermaakt.

Een dikke 10! Zeer gastvrij en uitstekend verzorgd

klasse goed georganiseerd

vandaag met collega's van de gemeente Oldebroek meegedaan met de Paintball action zeker voor herhaling vatbaar bedankt voor een prachtige avond goed verzorgt bedankt !!

Super!!!! Wat een heerlijk gave baan!

Voor de 2e keer geweest en wederom super voor elkaar! Thea en Wim... blijf zo doorgaan! Paintball Nijbroek rules dude!!!

Een geweldige belevenis in een prachtige omgeving

Geweest met kinderfeestje van onze zoon. Geweldige ervaring voor de boys ! Goede service, nette schone camou overalls en idem maskers. Met heldere uitleg vooraf.

Het was zeer geslaagd

Erg leuk om hier heen te gaan met een kinderfeestje, alles tot in de puntjes geregeld en verzorgd.

Superleuk kinderfeestje gehad!

Last-minute nog een kinderfeestje hier kunnen regelen. Superfijne plek! Het terrein is erg leuk, de verzorging is prima en het team is erg behulpzaam en betrokken. Ik zou er als ouder zeker naar teruggaan. En de kinderen denk ik ook... zij zeiden: "Dit was het leukste kinderfeestje ooit!!!"

Super leuk enthousiast service, prachtig game bos

Super leuk, nu met een kinderfeestje geweest, maar kom zeker nog eens terug voor een bedrijfsfeest

Kinderfeestje was top!

Enthousiaste medewerkers en goede uitleg en overzicht tijdens de "gevechten".

Gemoedelijk, gastvrij, gezellig en goed geregeld!

Wij hebben het feestje van onze oudste dochter daar gevierd. Ondanks dat er sneeuw lag(januari)maar heerlijk zonnetje erbij ,was het een geslaagde middag. Erg gastvrij en gemoedelijk sfeer. Het telefooncontact was ook erg gemoedelijk. Leuk en uitdagend terrein, goed duidelijk uitleg, veiligheid staat voorop. In overleg is er veel mogelijk. Betaalbaar en dicht in de buurt. Zeker aan te bevelen en wij komen daar zeker nog een keer terug! De meidengroep hebben zich super vermaakt!