Zeer deskundig, vriendelijk en behulpzaam. Daarbij voldoende zakelijk om alles goed te regelen.

Ik heb Profas en de mensen daar als heel behulpzaam, vriendelijk ervaren. Veel kennis en ervaring. Ook altijd bereid dit voor je in te zetten, mee te denken en te helpen waar nodig. Daarbij wel je de vrijheid laten houden die je zelf nodig vindt. Al met al. Hele goede ervaring!

Heel gericht op de persoon

Na een periode vol twijfel de stap gemaakt om een jaar lang door Profas Mobility Overheid B.V. begeleid te worden. Een juiste keuze. Door de persoonlijke begeleiding wordt je uitgedaagd over jezelf en je toekomst na te denken. Daarnaast om ook praktisch aan de slag te gaan. Voor mij is dit geworden de start van een eigen bedrijf in coaching en training. De begeleiding hier naar toe heb ik als heel positief ervaren. Ook het toewijzen van een coach is heel praktisch en vooral leerzaam geweest. De ondersteunende workshops werden gegeven door deskundige trainers en hielpen om verder te werken aan mijn toekomst. Ik ben Profas dankbaar voor de inzet en de mogelijkheden die ze mij hebben geboden. Ik zal nu op eigen kracht verder gaan met het werken in mijn eigen onderneming.

Een zeer waardevol traject.

Ik heb Profas als een zeer betrokken en deskundige organisatie ervaren. In de gesprekken met mijn coaches zijn een aantal zaken op z'n plek gevallen. Dit heeft mij rust en vertrouwen gegeven. Ik denk met veel plezier terug aan dit traject dat me heel veel heeft gebracht.

Interessant en veel geleerd

Ik vond het traject met de loopbaanadviseur goed en heb veel geleerd over mezelf; kortom een prettige tijd na al die jaren werken. De opleiding die ik vervolgens gedaan heb en de stage vond ik ook goed. Al was het in het begin wel wennen om te leren en als stagiaire door het leven te gaan. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel coaching gehad in positieve zin dus. De fase die daarna kwam was "mijn aanbod" in de markt zetten. Dit viel toch wel een beetje tegen. Maar door de coaching en sollicitatietraining kwam ik toch een heel eind. Tijdens mijn stage heb ik SAP gedaan en dit was een vereiste voor de baan die ik nu heb via het uitzendbureau. Ik was 23 jaar nooit gewend om te solliciteren en daarbij had ik PROFAS toch nodig.

Goede begeleiding op maat

Via Profas heb ik de stap gemaakt van een dienstverband naar zelfstandig ondernemer. Profas heeft me uitstekend begeleid, steeds gekeken naar wat ik nodig had om door te kunnen, en dat ook geboden. Aan de workshops en de 1-op-1 begeleiding heb ik erg veel gehad. Blij dat mijn werkgever me de mogelijkheid heeft geboden dit traject bij Profas te doorlopen.

Betrokken, empathisch, doelgericht

Een bureau dat met veel zorg en persoonlijke aandacht begeleiding biedt. Vriendelijke en professionele benadering.

Over Profas Mobility Overheid B.V.

PROFAS is sinds 1990 de professionele partner op het brede terrein van arbeidsmobiliteit. Bedrijven hebben te maken met snel veranderende markten en richten hun organisaties daarop in, worden daardoor flexibeler in hun personeelsbehoefte. Medewerkers nemen zelf regie over hun duurzame loopbaanontwikkeling. Het oude psychologische contract met de werkgever waarin onder andere wederzijdse loyaliteit beloond werd, onder andere door continuering van de arbeidsrelatie, maakt plaats voor maximale betrokkenheid bij het werk door de werknemer, uitdagende functies en boeiende projecten die de werkgever moet kunnen bieden. Prestaties en inzetbaarheid worden beloond.