Super! Top zaak!

Super goede service! Prijs kwaliteit verhouding dik in orde, we hebben er veel plezier van!

Audio View is Top

Je wordt door Rosalinda en Richard altijd goed geholpen zelf Rosalinda weet ook heel veel van de techniek.

Vakbekwaam , zeer behulpzaam en kennis van zaken.

Zeer prettig dat de gemaakte tv netjes werd thuis gebracht en ook nog werd geinstalleerd.

Goede service, snelle service en een aardige mijnheer

Goede service, snelle service en een aardige mijnheer

Richard reageert snel, gaat pas weg als alles werkt, geeft goede uitleg

Deze zaak is een aanrader. Vakkennis en service ineen, waar zie je dat nog.

Kan helaas niet meer sterren geven.

Op en top vakwerk .afgeleverd. Service hoog in het vaandel. Voorlichting en uitleg die je zelden zo grondig ergens anders zo tegenkomt.. Advies: Ervaar het zelf.

zeer vriendelijk en zeker vakkundig geholpen

hebben alles aangesloten bij ons en alleen het noodzakelijke vernieuwd wat nodig was dus wij zijn zeer tevreden

Heel schappelijk en klantgericht!

Super!!! Heel klantvriendelijk, ruim aanbod, En zeer capabel in het oplossen van problemen!

Beslist een aanrader.

Op zoek naar een vervanging van onze kapotte tv, kwamen we al zoekende op internet, puur per ongeluk bij Audio View uit. We waren onder de indruk van de verhalen van klanten die ons waren voorgegaan in dit bedrijf. We kregen in de zaak een zéér deskundige uitleg van Rosalinde en wisten al snel dat we op een goed adres waren beland. Later voegde Richard zich nog bij de voorlichting en begrepen we ook al vlug, dat ze er niet op uit waren om ons alleen maar een duur apparaat te verkopen. Onze wensen waren duidelijk en de koop van een nieuwe tv werd gesloten. De volgende middag al kwam Richard onze nieuwe aanwinst installeren en wist een "wirwar" van draden ook nog eens keurig te fatsoeneren. Super service, keurig, professioneel en enorm vertrouwd. Ze bestaan dus nog, dit soort bedrijven. Chapeau!!

Perfecte service en kwaliteit

In ken Richard en Rosalinda al een hele tijd en ben blij met de vooruitgang van hun zaak. Zelfs nu ik in het buitenland woon is hun service nog steeds fenomenaal!!!

De beste service

Omdat onze TV door een ongelukje een scheur in het scherm had moest deze vervangen worden. Binnen 24 uur zorgde Richard dat we een nieuwe hadden, helemaal weer ingesteld naar onze wens. Een jaar geleden al een review gegeven met een 10. De service en nazorg blijft perfect. Niets is voor hem te veel en dat voor dezelfde prijs dan wanneer je elders zou kopen.

De eigenaar kent zijn vak perfect, geweldige service. Onze nieuwe tv netjes thuis afgeleverd en geïnstalleerd. Aanrader!

Audioview voor als je naast goed beeld en geluid ook een uitmuntende service wilt

Audioview heeft voor iedere beeld of geluidsvraag een goed antwoord. Prachtig materiaal maar bovenal een perfekte service. Alles vakkundig en netjes aangelegd. Richard is pas klaar en gaat pas weg als alles goed is geinstalleerd. Wij zijn meer dan tevreden met onze vakkundig aangesloten apparatuur. Top!! Audioview bedankt!

kwaliteit én service.

Op zoek naar oplossingen voor TV voor mijn chalet. verlangens goede TV die niet altijd 'in zicht' is. Richard bood me goede oplossing. Ik zag op website dat hij ook bekabeling deed. Hij verbeterde mijn geluidsinstallatie, wat voor mij belangrijker is dan TV, en zorgde voor perfecte bekabeling. Verder zeer snelle service én goed advies.

Uitstekende service!

Ik was op zoek naar een nieuwe receiver, maar na mailcontact werd me aangeraden om voor de speakers die ik thuis heb staan juist niet te gaan voor een home cinema oplossing, maar te kiezen voor een stereo versterker. Heb ze gevraagd of ik mijn speakers mee naar de zaak mocht nemen om zo eens te vergelijken of ik echt het verschil kon horen. Dit was geen probleem, ik mocht mijn oude receiver ook meenemen. Eenmaal in de zaak werd alle tijd voor me genomen en ik mocht rustig luisteren/vergelijken naar de verschillende versterkers. Nou en of er verschil te horen is. Niet alleen geluidsverschil tussen verschillende versterkers en mijn receiver, ook bekabeling/voeding blijkt invloed te hebben. Ben blij met de aankoop van mijn nieuwe versterker. Deze zaak is absoluut een aanrader voor aankoop van je hifi apparatuur!

Kwaliteit voor een scherpe prijs

Al een paar keer een tv gekocht, soundplate en m'n vintage Duson stereo heeft er een upgrade gehad. meer dan zeer tevreden.

Perfecte, deskundige, vriendelijke en duidelijke uitleg

Richard nam de tijd voor ons bij het uitzoeken van de tv, dit terwijl hij ook nog op tijd in zijn stand op de jaarmarkt moest zijn. Daar gaat de klant nog voor. Nadat de jaarmarkt afgelopen was, kwam hij met zijn vrouw onze nieuwe tv plaatsen. Ze hebben hem helemaal geprogrammeerd en ons wegwijs gemaakt in de materie. In een woord geweldige service.

Vakman.

S de Ron. Steenbergen . Mijn oude versterker snel en vakkundig gerepareerd,tegen een schappelijke prijs. Nogmaals bedankt.

prima service

Aantal jaar geleden nieuwe geluidsinstallatie aangeschaft, deze werd volledig geïnstalleerd t/m de bekabeling en ophangen boxen aan toe. Onlangs nieuwe TV aangeschaft ook die met volle tevredenheid geïnstalleerd en de alle apparatuur er weer op aangepast zodat het geluid weer door de installatie komt. Omdat alles niet in een keer goed werkte is het voor hem ook geen probleem om er opnieuw voor terug te komen.

"Heel wat beter !" tegen een concurrerende prijs

Vorige week heeft Audio View bij ons een nieuwe installatie geïnstalleerd naar volle tevredenheid. Hun slogan is "net iets beter" van ons mag het gerust "heel wat beter" genoemd worden. Na wat twijfel bij onze keuze vooraf, kwam Richard deze ook bij ons thuis laten horen en gaf tegelijkertijd nog tips, o.a. kabels vervangen, om het eindresultaat te verbeteren. Deze heeft hij tijdens de installatie ook goed en vakkundig uitgevoerd met een super resultaat en tegen een concurrerende prijs ! Vrienden hadden ons naar Audio View doorverwezen en daar zijn we blij om.

richard is kennis gecombineerd met kwalitiet

Nieuwe tv geleverd met deskundig en niet opdringerig advies. Richard komt zijn afspraken na en zo hoort het. Ik voel me als klant serieus genomen.

Zeer veel vakkennis en super service !

Het is een kleine maar gezellige showroom . De vakkennis van Richard is zo goed dat je nooit hoeft te twijfelen om daar iets te kopen . En dan de goede afwerking bij de installatie en aftersales zijn top!

Gewldig tevreden.

Wij zijn al langere tijd, naar volle tevredenheid, klant bij Audio view. Regelmatig kom ik in de showroom waar we zeer hartelijk worden ontvangen en er is altijd wel wat te bespreken waar dan ook tijd voor wordt uitgetrokken. Als we iets van tv, geluid of andere apparaten aanschaffen dan staat Richard zijn mannetje. Zo heeft hij nog niet zo lang geleden onze nieuwe tv geplaatst en aangesloten en daarbij heeft hij de totale bekabeling nagekeken en daar waar nodig vervangen, klasse. Ook heeft hij ons geholpen bij het aansluiten van een nieuwe inductie kookplaat. Dat heeft hij vakkundig en heel netjes gedaan. Wij zijn heel erg tevreden over de kwaliteit van geleverde apparatuur maar zeer zeker ook over de geleverde service.

Super tevreden

Na een bezoek in de showroom waar we zeer fijn geholpen zijn nog een aantal keer contact gehad. Waarna we de koop hebben doorgezet. Richard kwam aan huis heeft alle oude apparatuur en bekabeling verwijderd en de nieuwe aangesloten. Alles functioneerd prima. Ook de kabels zijn allemaal netjes weggewerkt. Laatst kwam Richard nog langs met de hardeschijf die wij konden aansluiten op tv (deze werkte eerst niet)omdat hij deze had nagekeken. Vervolgens kregen we nog een extra geluidsbox (heos) omdat de prijzen van alle producten gezakt was. Prima service dus! Aanrader!!!!!!!!!!