Helemaal TOP!

Je wordt zonder meer goed geholpen door eerlijke en betrouwbare personen!

nergens maar dan ook nergens betere service !!!!!

HEB AL MEERDERE AANKOPEN GEDAAN BIJ DEZE ZAAK MAAR DE SERVICE EN VAKKENNIS VAN DEZE MAN LIJKT ALLEEN MAAR TOE TE NEMEN. DUS MENSEN KOOP HIER UW TV EN ANDERE SPULLEN WANT GEEN ENKELE ANDERE ZAAK KAN TEGEN DEZE MAN OP , WANT U WORDT DEZELFDE DAG NOG GEHOLPEN MET EVENTUELE PROBLEMEN . DAT ZAL U NIET MEEMAKEN BIJ MEDIAMARKT ETC ETC .

Zeer vriendelijk en professioneel!!!

Alles keurig aangesloten, geen kabeltjes meer te zien! Goed advies en zeer netjes alles geplaatst en opgeruimd. En een hele duidelijke uitleg hoe alles werkt. Top bedrijf!!!

Wat een service bij de aankoop van hifi installatie . Eerst luisteren wat je wilt kopen geen bezwaar om alles aan te sluiten en wisselen van boxen . Kom bij de aankoop alles installeren en ondertussen kan je al je vragen stellen ja dat is top . Heb je later nog vragen geen probleem via mail of in de winkel hij maakt tijd voor jou.

Ben zeer tevreden over Audio View Steenbergen. Koop altijd mijn TV daar. Heb er weer een gekocht en weer keurig geïnstalleerd! Niet tevreden, komt weer tot het goed is. A Schijvenaars Kruisland.

Super service na aanschaf televisie

Na aanschaf van een nieuwe LG televisie werd deze door Richard aangesloten en geïnstalleerd. Daar er ook boven een televisie op het net aangesloten was diende er wat aanpassingen plaats te vinden. Richard heeft alle aansluitingen vernieuwd en was pas tevreden toen alle tv's perfect functioneerden. Ik beveel Audio-View dan ook bij iedereen aan.

Betere service nog nooit ergens anders gehad!

Richard luistert naar de klant. Hij denkt in alles mee en vindt overal een oplossing voor. Hij levert uitstekende kwaliteit in producten en diensten. Vooral dit laatste doet hij vol overgave en straalt daarbij enorm veel plezier uit bij het uitoefenen van zijn vak. Door zijn bescheidenheid zal hij nooit opdringerig zijn maar laat hij je vrij in je keuze. Hij is heel eerlijk en zegt gelijk wat je van hem kunt verwachten zodat je weet waar je aan toe bent. Je komt dus niet voor verrassingen te staan. We zijn al jaren klant en hebben ook nu weer een TV bij hem gekocht. Dezelfde week volgde de levering en montage. Alles is keurig aangesloten, ingesteld en op de stereo afgestemd. Hij is een echte vakman die weet waar hij het over heeft en geen uitdaging uit de weg gaat. Zonder dit soort bedrijven zou de consument het een stuk lastiger hebben.

Kundig advies , vlotte en goede service.

Wij lieten onze wensen betreft de aankoop horen, er werd goed meegedacht en vlot een oplossing gevonden ,we hebben mooie (en nog belangrijker) vooral goede apparatuur gekocht. Dezelfde dag werd alles in ons huis vakkundig aangesloten, en konden we gelijk genieten van onze aankoop.

Professioneel, deskundig en met een uitstekende service.

Ben al in 2006 via een collega in contact gebracht met dit bedrijf en heb daarna apparatuur aangeschaft die op uiterst professionele wijze werd aangebracht met daarbij het wegwerken van alle in het zicht zijn de kabels. Prima voorlichting, service en goede apparatuur. Nu weer alles vernieuwd en uitstekend geholpen met de, toch nog, noodzakelijke internetverbinding naar TV en Internet-radio door middel van het trekken van een extra kabel in de leiding van het huis. En zoals altijd weer een nette afwerking van de aansluitkabels. TOP.

Prettig, aardig een heel goede service

Fijn verkoop gesprek, duidelijke uitleg, prima levering van TV en aansluiten en keurig verwerken van snoeren. Tevreden klant

Doen wat ze beloven en goede service

Prettig gesprek en gewoon eerlijk in de keuzes die we maakten. De plus en min punten van de producten vertellen. Zodoende kom je uit op een goede prijs kwaliteit verhouding. Keurig netjes alles geïnstalleerd en de meterkast gerestyled. Alles goed en duidelijk uit gelegd Kortom zeer tevreden

Man die zijn vak verstaat!

Op advies van Richard een LG Oled uitgekozen , ik had zelf geen ervaring met LG. Maar wat een prachtig beeld en een super gebruiksgemak. Geluid is ook perfect. Topservice, vakman !

Deskundig en zeer snelle service

Zeer netjes alles aangesloten en bovendien de meterkast geordend.

Geweldige service, topkwaliteit en deskundig

Wij zijn al jaren klant bij Audio View en dik tevreden. Richard is zeer deskundig en weet voor alles een oplossing. Service staat bij hen hoog in het vaandel. En je krijgt een goed en eerlijk advies. Wij willen nergens anders anders zaken doen.

Super! Top zaak!

Super goede service! Prijs kwaliteit verhouding dik in orde, we hebben er veel plezier van!

Audio View is Top

Je wordt door Rosalinda en Richard altijd goed geholpen zelf Rosalinda weet ook heel veel van de techniek.

Vakbekwaam , zeer behulpzaam en kennis van zaken.

Zeer prettig dat de gemaakte tv netjes werd thuis gebracht en ook nog werd geinstalleerd.

Goede service, snelle service en een aardige mijnheer

Goede service, snelle service en een aardige mijnheer

Richard reageert snel, gaat pas weg als alles werkt, geeft goede uitleg

Deze zaak is een aanrader. Vakkennis en service ineen, waar zie je dat nog.

Kan helaas niet meer sterren geven.

Op en top vakwerk .afgeleverd. Service hoog in het vaandel. Voorlichting en uitleg die je zelden zo grondig ergens anders zo tegenkomt.. Advies: Ervaar het zelf.

zeer vriendelijk en zeker vakkundig geholpen

hebben alles aangesloten bij ons en alleen het noodzakelijke vernieuwd wat nodig was dus wij zijn zeer tevreden

Heel schappelijk en klantgericht!

Super!!! Heel klantvriendelijk, ruim aanbod, En zeer capabel in het oplossen van problemen!

Beslist een aanrader.

Op zoek naar een vervanging van onze kapotte tv, kwamen we al zoekende op internet, puur per ongeluk bij Audio View uit. We waren onder de indruk van de verhalen van klanten die ons waren voorgegaan in dit bedrijf. We kregen in de zaak een zéér deskundige uitleg van Rosalinde en wisten al snel dat we op een goed adres waren beland. Later voegde Richard zich nog bij de voorlichting en begrepen we ook al vlug, dat ze er niet op uit waren om ons alleen maar een duur apparaat te verkopen. Onze wensen waren duidelijk en de koop van een nieuwe tv werd gesloten. De volgende middag al kwam Richard onze nieuwe aanwinst installeren en wist een "wirwar" van draden ook nog eens keurig te fatsoeneren. Super service, keurig, professioneel en enorm vertrouwd. Ze bestaan dus nog, dit soort bedrijven. Chapeau!!

Perfecte service en kwaliteit

In ken Richard en Rosalinda al een hele tijd en ben blij met de vooruitgang van hun zaak. Zelfs nu ik in het buitenland woon is hun service nog steeds fenomenaal!!!

De beste service

Omdat onze TV door een ongelukje een scheur in het scherm had moest deze vervangen worden. Binnen 24 uur zorgde Richard dat we een nieuwe hadden, helemaal weer ingesteld naar onze wens. Een jaar geleden al een review gegeven met een 10. De service en nazorg blijft perfect. Niets is voor hem te veel en dat voor dezelfde prijs dan wanneer je elders zou kopen.