Zeer goede service.

Passend advies, klantvriendelijk.

prima service

goede installatie en uitleg van de werking en nazorg

Van begin tot eind perfecte service

Zeer professioneel en een no nonsense instelling. Tot in de puntjes geregeld en zeer hoge kennis van zaken. Beeld of geluid, het maakt niet uit.

Optimale service en kwaliteit

Het gaat niet uitsluitend om een goede tv of om een goede versterker. Het gaat om het geheel. Goede apparatuur gekozen op basis van een eerlijk advies, aangesloten met juiste kabels en ingesteld op de situatie in onze woonkamer. En als service ook nog alle kabels weggewerkt en alles verbonden aan het netwerk. Wij zijn dik tevreden!

Scherpe prijs, super service, meedenkend

Ik ben al 20 jaar klant bij Richard, diverse verbouwingen en verhuizingen gehad. Alle audio etc geleverd. Altijd meedenkend, persoonlijk. Kwaliteit belangrijker dan alleen maar prijs

Prettig

Een aantal maanden geleden in de zoektocht naar een andere versterker kennisgemaakt met dit bedrijf. Puur toeval omdat de versterker bij veel partijen in back-order stond en AudioView meteen uit voorraad kon leveren. Toen viel het enthousiasme van mevrouw al op. Ze 'waarschuwde' voor de geluidservaring van de nieuwe versterker. En ze had gelijk. De zoektocht naar een set nieuwe speakers eindigde daarom op de bank in de winkel. Luisterend naar twee verschillende systemen. Voor dat luisteren werd in alle vriendelijkheid uitgebreid de tijd genomen. Prettige mensen en een mooi assortiment.

Ouderwetse service met hoofdletter S

Al jaren vaste klant en alleen maar goede ervaringen. Als er iets is staan ze altijd voor je klaar. Ouderwetse service met hoofdletter S

geweldig

De overgang van analoog naar digitale TV is voor oudere zoals wij best wel een probleem. Vriendelijk en met veel geduld zijn we wegwijs gemaakt, nog een keertje langs komen? geen probleem! Alles stipt corona proof! Ik wil Audio View van harte aanbevelen!

Zat met een defecte TV, en restanten van een HiFi geluidsinstallatie. Goed geadviseerd, met keuze uit diverse alternatieven. Zeer deskundige installatie, en ook begeleiding. Vermoedelijk had ik dit resultaat met geen enkele andere leverancier kunnen bereiken, die zich doorgaans alleen beperken tot het binnenschuiven van dozen. Nee, gewoon geweldig en ben zeer verheugd het adres van Audio View te hebben gevonden.

Fantastisch!!!

Onlangs een Oled tv, Pulse Bluesound 2I soundbar, Node internet radio gekocht en zojuist is mijn Orbi wifisysteem geïnstalleerd. Alles netjes aangesloten, kabels weggewerkt (zonder meerprijs) en het functioneert prima. Wifi tot achter in de tuin. Ben een zeer tevreden mens. Dank je wel Audioview.

Er wordt goed geluisterd naar je wensen en met aantoonbare verschillen duidelijk gemaakt wat de mogelijkheden zijn. Je kan rekenen op een goede uitleg bij aankoop en bij aflevering wordt alles geïnstalleerd en gecontroleerd daarna wordt te tijd genomen voor een duidelijk uitleg. Echt een goede services

Helemaal TOP!

Je wordt zonder meer goed geholpen door eerlijke en betrouwbare personen!

nergens maar dan ook nergens betere service !!!!!

HEB AL MEERDERE AANKOPEN GEDAAN BIJ DEZE ZAAK MAAR DE SERVICE EN VAKKENNIS VAN DEZE MAN LIJKT ALLEEN MAAR TOE TE NEMEN. DUS MENSEN KOOP HIER UW TV EN ANDERE SPULLEN WANT GEEN ENKELE ANDERE ZAAK KAN TEGEN DEZE MAN OP , WANT U WORDT DEZELFDE DAG NOG GEHOLPEN MET EVENTUELE PROBLEMEN . DAT ZAL U NIET MEEMAKEN BIJ MEDIAMARKT ETC ETC .

Zeer vriendelijk en professioneel!!!

Alles keurig aangesloten, geen kabeltjes meer te zien! Goed advies en zeer netjes alles geplaatst en opgeruimd. En een hele duidelijke uitleg hoe alles werkt. Top bedrijf!!!

Wat een service bij de aankoop van hifi installatie . Eerst luisteren wat je wilt kopen geen bezwaar om alles aan te sluiten en wisselen van boxen . Kom bij de aankoop alles installeren en ondertussen kan je al je vragen stellen ja dat is top . Heb je later nog vragen geen probleem via mail of in de winkel hij maakt tijd voor jou.

Ben zeer tevreden over Audio View Steenbergen. Koop altijd mijn TV daar. Heb er weer een gekocht en weer keurig geïnstalleerd! Niet tevreden, komt weer tot het goed is. A Schijvenaars Kruisland.

Super service na aanschaf televisie

Na aanschaf van een nieuwe LG televisie werd deze door Richard aangesloten en geïnstalleerd. Daar er ook boven een televisie op het net aangesloten was diende er wat aanpassingen plaats te vinden. Richard heeft alle aansluitingen vernieuwd en was pas tevreden toen alle tv's perfect functioneerden. Ik beveel Audio-View dan ook bij iedereen aan.

Betere service nog nooit ergens anders gehad!

Richard luistert naar de klant. Hij denkt in alles mee en vindt overal een oplossing voor. Hij levert uitstekende kwaliteit in producten en diensten. Vooral dit laatste doet hij vol overgave en straalt daarbij enorm veel plezier uit bij het uitoefenen van zijn vak. Door zijn bescheidenheid zal hij nooit opdringerig zijn maar laat hij je vrij in je keuze. Hij is heel eerlijk en zegt gelijk wat je van hem kunt verwachten zodat je weet waar je aan toe bent. Je komt dus niet voor verrassingen te staan. We zijn al jaren klant en hebben ook nu weer een TV bij hem gekocht. Dezelfde week volgde de levering en montage. Alles is keurig aangesloten, ingesteld en op de stereo afgestemd. Hij is een echte vakman die weet waar hij het over heeft en geen uitdaging uit de weg gaat. Zonder dit soort bedrijven zou de consument het een stuk lastiger hebben.

Kundig advies , vlotte en goede service.

Wij lieten onze wensen betreft de aankoop horen, er werd goed meegedacht en vlot een oplossing gevonden ,we hebben mooie (en nog belangrijker) vooral goede apparatuur gekocht. Dezelfde dag werd alles in ons huis vakkundig aangesloten, en konden we gelijk genieten van onze aankoop.

Professioneel, deskundig en met een uitstekende service.

Ben al in 2006 via een collega in contact gebracht met dit bedrijf en heb daarna apparatuur aangeschaft die op uiterst professionele wijze werd aangebracht met daarbij het wegwerken van alle in het zicht zijn de kabels. Prima voorlichting, service en goede apparatuur. Nu weer alles vernieuwd en uitstekend geholpen met de, toch nog, noodzakelijke internetverbinding naar TV en Internet-radio door middel van het trekken van een extra kabel in de leiding van het huis. En zoals altijd weer een nette afwerking van de aansluitkabels. TOP.

Prettig, aardig een heel goede service

Fijn verkoop gesprek, duidelijke uitleg, prima levering van TV en aansluiten en keurig verwerken van snoeren. Tevreden klant

Doen wat ze beloven en goede service

Prettig gesprek en gewoon eerlijk in de keuzes die we maakten. De plus en min punten van de producten vertellen. Zodoende kom je uit op een goede prijs kwaliteit verhouding. Keurig netjes alles geïnstalleerd en de meterkast gerestyled. Alles goed en duidelijk uit gelegd Kortom zeer tevreden

Man die zijn vak verstaat!

Op advies van Richard een LG Oled uitgekozen , ik had zelf geen ervaring met LG. Maar wat een prachtig beeld en een super gebruiksgemak. Geluid is ook perfect. Topservice, vakman !

Deskundig en zeer snelle service

Zeer netjes alles aangesloten en bovendien de meterkast geordend.

Geweldige service, topkwaliteit en deskundig

Wij zijn al jaren klant bij Audio View en dik tevreden. Richard is zeer deskundig en weet voor alles een oplossing. Service staat bij hen hoog in het vaandel. En je krijgt een goed en eerlijk advies. Wij willen nergens anders anders zaken doen.