fletse kleuren

Zijn mooie foto maar wel fletse kleuren

Mooie foto’s. Duidelijk contact over levering.

Slechte fotoshop op de groepsfoto

De persoonlijke foto is verder in orde, maar de klassefoto is erg dicht. De kinderen zijn in groetjes gefotografeerd en daarna zijn de beelden aan elkaar gefotoshopt. Alleen niet alle groepjes stonden op dezelfde afstand van de lens of waren even ver ingezoomd. Hierdoor kloppen de lengteverhoudingen tussen de kinderen niet. Eén meisje van tien jaar oud was op de foto ineens groter dan de juf. Toch neem je zo'n groepsfoto uiteindelijk toch omdat je graag de 8 groepen compleet wil hebben. Wel jammer dat zo'n lange foto niet in je standaard fotoalbum past.

Mooie kwaliteit foto's

Blij met foto's dochter, mooie kwaliteit maar vind prijs kwaliteit verhouding duur

Erg mooie foto's!

We zijn erg blij met de schoolfoto's. De kwaliteit is mooi en onze spruit staat er precies zo op als ze is!

Mooie scherpe foto,s en snelle service

Mooie scherpe foto,s en zeer snelle service.

Goede service en snelle bezorging

Ik had binnen een week mijn foto's binnen. Ben er super blij mee 😄

Het is een mooie foto, maar van minder goede kwaliteit en daardoor duur

Uiteraard is het onderwerp van de foto prachtig, maar ik vind de afdrukkwaliteit echt laag en amateuristisch voor zo'n bedrag.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Mooie foto's en goede klantgerichtheid

De foto's zijn mooi geworden en worden snel na bestelling geleverd. Toen we de bedtelling thuis kregen bleek een van de foto's licht beschadigd. Na een mailtje kregen we direct een nieuw exemplaar thuis gestuurd. Heel fijn!

Ik ben zo enorm blij met de spulletjes die ik heb kunnen kiezen, de foto's waren dit jaar echt geweldig.

Fotos zijn redelijk website slecht en erg hoge een prijzen

Foto's zijn redelijk, voorbeeld weergave erg klein. Website niet erg intuïtief. Erg hoge prijzen; 50 euro voor 2 groepsfotos en 2 portretten, belachelijk. 4500 euro (op basis van 1 groepsfoto en 1 simpele afdruk per leerling uit 9 groepen van ~30 kinderen) er van uit gaande dat de school niet ook nog "voorrijkosten" aan z'n broek krijgt) voor een ochtentje fotos maken op 1 school? Een goudmijn!

Goede service, mooie foto's

Backx maakt al jaren de schoolfoto's, één jaar zijn ze niet geweest en dat is meteen het minste jaar qua foto's. Backx weet de kinderen goed op de foto te krijgen. De afhandeling via de webshop is goed en snel. Enige nadeel is dat de foto's prijzig zijn.

Gemiddeld

Prima service met het bestellen van de foto's, maar vind de foto's zelf tegenvallen. Nu twee jaar mijn kind op school. Foto's wel besteld, maar niet tevreden over de foto's. Vorig schooljaar miste mijn zoon een deel van zijn kuif aan de bovenkant. Dit jaar was de portretfoto in orde, maar slordige klassenfoto. Niet goed gekeken waar de achtergrond stopte, waardoor (bij meerdere groepen) stoelen van de hal aan de zijkant zichtbaar waren. Maar mijn idee zijn dit dingen waar een fotograaf op hoort te letten.

Foto's zijn niet leuk

Levering prima,

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Altijd leuke foto’s van de kinderen!

Goede ervaringen met de school foto’s. Altijd mooie en leuke foto’s van de kinderen!

Mooie foto’s voor een mooie prijs!!

Kwaliteit foto’s zijn erg mooi, ook de prijs is goed! Waardoor je de foto’s ook daadwerkelijk gaat bestellen. Snelle service en een fijn bestel systeem!!

Waardeloos

Panorama klassenfoto's niet mooi kids staan er onduidelijk op. Over de juffen maar niet te praten. Formaat ook zeer onhandig om in te plakken zeker in het mijn schoolfoto album. Waarom kan geen fotograaf tegenwoordig een mooie klassieke klassenfoto maken die over 50 jaar nog mooi is? Want daar is een klassenfoto voor bedoeld een herinnering voor 't leven. Dus mijn advies ga terug naar de basis. En laat al die poewa achterwege.... Ook individuele foto's zeer slecht. Ik maak met mijn mobiel mooier foto's.... Gemiste kans... Maar wat wil je ook als alle foto's in een dag geschoten moeten worden van de hele school.

Weinig verrassend en vernieuwend

* De foto's van mijn dochter kwamen allemaal op hetzelfde neer (zelfde houding/positie); alleen de camera was een keer gedraaid. * De materialen waarmee is gewerkt vond ik erg ouderwets (houten krat en wolkenachtergrond). * Beperkte bestelmogelijkheden (geen verschillende formaten in een pakket!). * En dan ook nog duur.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Saaie, ouderwetse, niet onderscheidende schoolfoto’s

Ook mijn dochter (groep 8) gaf aan dat het maken van de foto’s heel snel en onpersoonlijk ging. Dat zie je duidelijk aan de foto’s af. Voorheen zat onze school bij Sgoolfoto; dat waren echt veel leukere en spontanere foto’s.

Statige saaie foto's

Excuses voor mijn taalgebruik maar ik vind de foto's saai. Achtergrond saai en houding, pose ook statig. Kan allemaal veel speelser!!

Vervelend

Ik heb 2 bestellingen gedaan maar nog niks mogen ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste mevrouw Niemer, Wij hebben u een privé bericht gestuurd om naar het probleem te kijken. Met vriendelijke groet, Jolanda

Werkwijze prettig, resultaat foto’s valt tegen.

De foto is vlot geleverd, het digitale programma werkt goed. Fijn dat er een keuze is tussen meerdere individuele foto’s. Op de groepsfoto kijken veel kinderen tegen de zon en/of lijken niet te weten dat de foto op dat moment genomen wordt. Over de individuele foto zijn we ook niet heel enthousiast, misschien met een grapje proberen de kinderen in de camera te laten kijken. Nu is het een wat ‘zoekende’ blik.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Al jaren komt Backx positief bij ons de schoolfoto’s maken. Altijd naar tevredenheid. Dit jaar zelfs met mijn hond op de foto gekomen. Erg blij met het resultaat.

Matig

Erg jammer dat er een felle lamp boven de hoofden van de kinderen is geplaatst. Mijn zoon lijkt nu net alsof hij knal oranje haar heeft en ook mijn dochter heeft nu gele haren terwijl ze wit haar heeft. De lamp heeft geen goed gedaan. Ook jammer dat ze niet op dezelfde afstand genomen zijn. Mijn zoon zijn hoofd is veel groter dat die van miin dochter. Niet leuk om ze naast elkaar te zetten in een lijst. Erg jammer. Ook de pose waarbij de hun handen allebei op 1 knie moeten doen is totaal niet stoer! Beetje kinderachtig zelfs....

dit jaar niet goed

Vorig jaar hadden wij prachtige foto's van de kids gemaakt door jullie. Dit jaar helemaal niet..alle 3 de kinderen staan er niet mooi op..ze lijken een heel groot voorhoofd te hebben..net of de foto's uit zijn verband zijn getrokken...Daarom dit jaar alleen maar de klassenfoto's.

Over Backx Positief Schoolfotografie

Backx Positief Schoolfotografie verzorgt al meer dan 35 jaar professionele schoolfotografie voor meer dan 300 onderwijsinstellingen. Kinderopvang, basis, speciaal en middelbaar onderwijs. - Ouders bestellen en betalen online - Een uitgebreide webwinkel met meer dan alleen foto’s - Bestellingen worden bij ouders thuisbezorgd - Geen administratieve werkzaamheden op school - Privacy van de leerlingen is gewaarborgd door de persoonlijke inlogcodes en de verwerkersovereenkomst met school en leveranciers (AVG 2018)