Wat een slechte ervaring op de mobiele website.

Ten eerste begrijp ik niet waarom schoolfotografen niet gewoon ook met hun tijd meegaan en ook digitale bestanden kunnen of willen leveren. (dit blijkt vanwege de avg niet te mogen voor klassenfoto's. Logisch maar wel vervelend dat niet wat duidelijker wordt aangegeven. Op de mobiele website is het niet gelukt, of niet duidelijk dat je ook zonder te registreren kunt bestellen.

Geachte heer Brinkman, Bedankt voor uw reactie op Klantenvertellen.nl. Ik vind uw reactie verbazingwekkend en vraag me echter af of wel onze website Backxpositief.nl beoordeelt. Bij deze een aantal feiten op een rij: 1. vanaf maart 2018 kunt u op onze website uw bestelling plaatsen zonder een account aan te maken (i.v.m. AVG) 2. vanaf maart 2018 kunt u op onze website verzoek indienen om uw reeds gemaakte account te laten verwijderen 3. vanaf januari 2018 kunt u op onze website digitale bestanden bestellen, deze worden na betaling per omgaande via een download link geleverd (m.u.v. groepsfoto bestanden i.v.m. AVG) 4. vanaf juli 2019 kunt u op onze website digitale fotosets (lees set digitale bestanden) bestellen (levering op zelfde manier als punt 3.) Registratie houd echter in dat u uw adresgegevens of e-mailadres bij ons achterlaat voor de correcte levering van uw analoge resp. digitale bestelling. Dit heeft niets te maken met een account in ons systeem. Aangezien ik uw recensie misleidend vind, zeker niet op waarheid gebaseerd en zelfs beschamend voor mijn collega's welke zich dagelijks inspannen om ons systeem te laten voldoen aan de huidige wetgeving, wensen van onze klanten en actuele ontwikkelingen van de markt, zal ik bij Klantentervellen een verzoek indienen om uw recensie te herzien. U ontvangt hiervoor een e-mail van Klantenvertellen verzoek tot aanpassen van uw beoordeling. Mocht u nog vragen hebben omtrent dit onderwerp of hulp hebben met uw bestelling, hoor ik het graag van u. Met vriendelijke groet, Zuzana

De service en kwaliteit zijn ruim onvoldoende.

De schoolfoto van mijn zoon is verschrikkelijk. Hij heeft zelfs een oog dicht. Je zou toch verwachten in dit digitale tijdperk dat er meerdere foto s genomen worden. En als fotograaf kijk je ook op je scherm of het enigszins een acceptabele foto is. Deze foto heb ik wel besteld, omdat het zijn examenjaar is en dus laatste foto. Ik heb daar een mail over gestuurd, na 2 weken nog geen antwoorde. Vandaar mijn slechte beoordeling

Goedemiddag mevrouw Janssen, Dat is uiteraard zeer spijtig, excuses voor het ongemak. Wellicht is onze e-mail niet goed bij u aangekomen. We hebben uw e-mail namelijk beantwoord op 17 september. We vinden het uiteraard erg zonde dat u een foto heeft ontvangen waarbij uw zoon met zijn oog knijpt en komen u daarin graag tegemoet. In onze e-mail gaven we onder andere aan u dat van harte bent uitgenodigd voor een studio terugkommiddag om geheel vrijblijvend een nieuwe foto te laten maken. Wij vervangen deze dan voor de oude foto. Een van deze studio terugkommiddagen is vandaag vanaf 13:30 tot 16:30 uur, u bent hiervoor van harte welkom. Kijk hier voor meer data voor studio terugkomdagen: https://www.backxpositief.nl/ouders#scroll-studio. Met vriendelijke groet, Anne

Kan foto niet bestellen op site

Site werkt niet

Beste Wiebren, Wij hebben u op donderdag 26 september een persoonlijke e-mail gestuurd om samen met u te kijken naar wat er mis gaat bij het bestellen. Helaas hebben wij hierop nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij hopen u snel van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Jolanda

Ik heb telkens weer veel moeite met jullie systeem als ik diverse foto's wil bestellen.

Ingewikkeld systeem. Foto's zijn prima. De knalblauwe achtergrond erg lelijk.

Heel goed en makkelijk

Mooie foto's en het was heel makkelijk om de foto's te bestellen en ik kreeg ze echt snel en op tijd .ik ben erg tevreden en ik wil graag jullie bedanken voor alles.

Beste Rafy, Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn dat u zo tevreden bent. Dat doet ons goed om te horen! Veel plezier van uw foto’s. Met vriendelijke groet, Jolanda

goede foto's

Beste Chris, Bedankt voor uw reactie. Kunt u ons in een privé bericht laten weten welke ordernummers bij elkaar gevoegd zijn in de verzending? Wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing. Mocht u in de toekomst overigens diverse fotonummers tegelijkertijd willen bestellen, dan ziet u naast de weergave van de portretfoto’s een vakje met + icoon en het woord ‘fotonummer’ staan. Hier kunt u een tweede of meerde foto’s toevoegen en zo meerdere producten van de foto’s in de winkelwagen plaatsen. Mocht u daarbij hulp nodig hebben dan kunt u hierover alvorens u de bestelling plaatst altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Jolanda, Backx Positief

Snelle levering, maar ontevreden over de (te) dure foto's.

Omdat ik de foto's die van mijn kinderen zijn gemaakt niet mooi vond, wilde ik alleen de groepsfoto's bestellen. Voor twee losse groepsfoto's is het niet mogelijk om een korting te krijgen, dus deze zijn samen, inclusief verzendkosten €13,95. Dat vind ik erg duur. Zeker omdat deze foto's ook tegenvallen. Met name omdat de verhouding tussen de kinderen niet klopt. Sommige kinderen zijn te klein t.o.v. andere kinderen en andere kinderen zijn te groot. Dit komt omdat Backx de kinderen in groepjes op de foto zet en de groepjes daarna samenvoegt tot één lange rij. Op zich een leuk idee, maar dan moet het geheel wel kloppen. Om er zeker van te zijn dat de verhouding klopt, zou Backx controlefoto's kunnen maken, door uit ieder groepje een kind te halen en deze nog samen op de foto te zetten.

Beste Marleen, Bedankt dat u even tijd heeft genomen ons te beoordelen. Het komt inderdaad voor dat een school kiest voor het maken van een panorama foto. Natuurlijk is het heel persoonlijk of u dit wel of niet mooi vindt. Vaak is het wel mogelijk uw voorkeur uit te spreken naar de ouderraad voor in de toekomst. Deze foto’s zijn inderdaad erg bewerkelijk. Onze fotografen krijgen dan ook een handvol richtlijnen mee om de fotografie hiervan zo goed mogelijk te laten verlopen. Zo staat de camera op statief en komt die de hele foto dag niet meer van zijn plek af. Het brandpunt (de zoom afstand) veranderd hierbij nooit. De kinderen worden ook altijd op dezelfde positie op een doorlopende witte achtergrond gezet. Deze positie duiden wij met tape aan op de (achter)grond. Daarna worden de foto’s van alle groepjes kinderen in photoshop geïmporteerd in een bestand en allemaal tegelijk geschaald naar de grote van het panorama bestand. Wanneer alle kinderen vrijstaand zijn gephotoshopt kijken we welke groepjes goed bij elkaar aansluiten, waardoor sommige kinderen voor of achter elkaar geplaatst worden. Meesters en juffen staan soms ook achter een groepje op een tweede rij, dat betekent dat zij dus in perspectief iets kleiner zullen zijn. Echter willen wij altijd 100% zeker zijn van de juiste verhoudingen binnen de groep. Wij hebben daarom altijd uitgebreid contact met school voordat de foto’s gekoppeld worden aan de inlogkaart en uitgedeeld worden. Wij bewerken de groepen dan net zo lang totdat de leerkrachten akkoord zijn. We vinden het dan ook erg jammer dat u toch een afwijkende groepsfoto heeft ontvangen. We kijken daarom graag met u naar een mogelijke bewerking van de groep. Kunt u ons in een privébericht sturen om welke groepsfoto het gaat en of wij u hiermee nog van dienst kunnen zijn? Met vriendelijke groet, Backx Positief

mooie foto

Probleem is netjes opgelost! Dank je wel!

Beste Elise, Bedankt voor uw reactie. Wat jammer om te lezen dat u ontevreden bent met de genomen klassenfoto. Kunt u ons in een e-mail de gegevens van uw dochter toe sturen. Wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Jolanda, Backx Positief

Goed geretoucheerde foto

Een slecht belichte foto is op aanvraag zo goed mogelijk aangepast, zodat er een leuke foto van onze dochter uitkwam.

Beste Herald; Oei, dat lijkt ons ook niet helemaal de bedoeling. Zou u ons in een privébericht kunnen doorgeven om welke foto's het gaat? We kijken graag even met u naar wat er met uw foto's aan de hand is en bieden u graag een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Jolanda, Backx Positief

Gemakkelijk bestellen

Bestellen ging heel gemakkelijk. Ook de bijgeleverde QR code maakte nog iets makkelijker jou foto's op te halen. Verzending ging ook vrij vlot!

Supermooie foto’s

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering. Goede kwaliteit.

snelle en goede levering

snelle en goede levering

Snelheid en kwaliteit

Goed product

Makkelijk te bestellen, product wordt snel geleverd

Op zich we wel goed

Ben wel tevreden maar jullie hoeven ons email niet te hebben,want ik wel geen nieuwsbrieven en dergelijke te hebben van jullie

Beste R.C.M., Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben uw voorkeur in uw account aangepast. U ontvangt vanaf heden geen nieuwsbrief meer. Met vriendelijke groet, Jolanda

jemig wat duur

10 euro voor een digitale foto??? Volgens mij heb ik het verkeerde beroep gekozen...

Beste Theo, Wat jammer dat u de foto’s te duur vindt. Bij het maken van deze schoolfoto’s komt wel heel wat kijken. Zo wordt er vooraf een planning met school of de ouderraad gemaakt zodat alles vlekkeloos verloopt op zo’n drukke maar gezellige foto dag. Wij verlenen daarna onze (gratis) diensten op school, waarna alle foto’s worden uitgezocht, nauwkeurig gecontroleerd en waar nodig bijgewerkt. De foto’s worden dan in ons CMS systeem geplaatst, waardoor ze in onze dagelijks onderhouden & gepersonaliseerde webshop komen te staan. Bij een bestelling van een digitale foto ontvangt u na 30 minuten een hoge resolutie bestand op uw e-mail. Hiermee geven wij de rechten van de foto uit handen. Wist u dat u nu ook een digitale fotoset kunt bestellen? Besteld u meerdere portretfoto’s van diverse fotonummers des temeer korting u ontvangt. Met vriendelijke groet, Backx Positief

Goed en snel

Altijd goed

Slechte fletse foto's

Dure slechte foto's,stralen niets uit

Beste Ronny, Het is ons vak om alle kinderen zo spontaan en zoveel mogelijk als zichzelf vast te leggen. Het is daarom jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de gemaakte schoolfoto. Wellicht kunnen we voor u een fotobewerking doen of wilt u bij ons vrijblijvend nieuwe foto’s laten maken. De eerstvolgende studio terugkomdag is woensdag 30 oktober tussen 13:30 en 16:30 uur bij ons in de studio te Almelo. Wij horen graag in een privébericht of we u hiermee nog van dienst kunnen zijn, vergeet dan niet uw fotonummers mee te sturen. Met vriendelijke groet, Jolanda, Backx Positief

Uitstekend. Snelle service.

Snelle service

Mooie foto, snelle levering

👌

👌

Prachtige foto's, snelle afhandeling

Backx maakt altijd mooie foto's (van de kinderen). Daarnaast is de afhandeling ook perfect. Site is overzichtelijk en makkelijk en foto's zijn snel in ons bezit.

Mooie foto’s en prima, vlotte levering

Zie hierboven

Snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Over Backx Positief Schoolfotografie

Backx Positief Schoolfotografie verzorgt al meer dan 35 jaar professionele schoolfotografie voor meer dan 300 onderwijsinstellingen. Kinderopvang, basis, speciaal en middelbaar onderwijs. - Ouders bestellen en betalen online - Een uitgebreide webwinkel met meer dan alleen foto’s - Bestellingen worden bij ouders thuisbezorgd - Geen administratieve werkzaamheden op school - Privacy van de leerlingen is gewaarborgd door de persoonlijke inlogcodes en de verwerkersovereenkomst met school en leveranciers (AVG 2018)