Beste Mirjam, Vervelend dat de foto's kwalitatief niet aan uw eisen voldoet. Zou u mij het ordernummer willen toesturen? Dan kan ik kijken over welke foto's en over welke levering we spreken. Op basis daarvan zou ik graag samen met u tot een passende oplossing willen komen. Met vriendelijke groet, Team Backx
Geachte heer Brinkman, Bedankt voor uw reactie op Klantenvertellen.nl. Ik vind uw reactie verbazingwekkend en vraag me echter af of wel onze website Backxpositief.nl beoordeelt. Bij deze een aantal feiten op een rij: 1. vanaf maart 2018 kunt u op onze website uw bestelling plaatsen zonder een account aan te maken (i.v.m. AVG) 2. vanaf maart 2018 kunt u op onze website verzoek indienen om uw reeds gemaakte account te laten verwijderen 3. vanaf januari 2018 kunt u op onze website digitale bestanden bestellen, deze worden na betaling per omgaande via een download link geleverd (m.u.v. groepsfoto bestanden i.v.m. AVG) 4. vanaf juli 2019 kunt u op onze website digitale fotosets (lees set digitale bestanden) bestellen (levering op zelfde manier als punt 3.) Registratie houd echter in dat u uw adresgegevens of e-mailadres bij ons achterlaat voor de correcte levering van uw analoge resp. digitale bestelling. Dit heeft niets te maken met een account in ons systeem. Aangezien ik uw recensie misleidend vind, zeker niet op waarheid gebaseerd en zelfs beschamend voor mijn collega's welke zich dagelijks inspannen om ons systeem te laten voldoen aan de huidige wetgeving, wensen van onze klanten en actuele ontwikkelingen van de markt, zal ik bij Klantentervellen een verzoek indienen om uw recensie te herzien. U ontvangt hiervoor een e-mail van Klantenvertellen verzoek tot aanpassen van uw beoordeling. Mocht u nog vragen hebben omtrent dit onderwerp of hulp hebben met uw bestelling, hoor ik het graag van u. Met vriendelijke groet, Zuzana
Originele beoordeling
Geachte heer Brinkman, Bedankt voor uw reactie op Klantenvertellen.nl. Ik vind uw reactie verbazingwekkend en vraag me echter af of wel onze website Backxpositief.nl beoordeelt. Bij deze een aantal feiten op een rij: 1. vanaf maart 2018 kunt u op onze website uw bestelling plaatsen zonder een account aan te maken (i.v.m. AVG) 2. vanaf maart 2018 kunt u op onze website verzoek indienen om uw reeds gemaakte account te laten verwijderen 3. vanaf januari 2018 kunt u op onze website digitale bestanden bestellen, deze worden na betaling per omgaande via een download link geleverd (m.u.v. groepsfoto bestanden i.v.m. AVG) 4. vanaf juli 2019 kunt u op onze website digitale fotosets (lees set digitale bestanden) bestellen (levering op zelfde manier als punt 3.) Registratie houd echter in dat u uw adresgegevens of e-mailadres bij ons achterlaat voor de correcte levering van uw analoge resp. digitale bestelling. Dit heeft niets te maken met een account in ons systeem. Aangezien ik uw recensie misleidend vind, zeker niet op waarheid gebaseerd en zelfs beschamend voor mijn collega's welke zich dagelijks inspannen om ons systeem te laten voldoen aan de huidige wetgeving, wensen van onze klanten en actuele ontwikkelingen van de markt, zal ik bij Klantentervellen een verzoek indienen om uw recensie te herzien. U ontvangt hiervoor een e-mail van Klantenvertellen verzoek tot aanpassen van uw beoordeling. Mocht u nog vragen hebben omtrent dit onderwerp of hulp hebben met uw bestelling, hoor ik het graag van u. Met vriendelijke groet, Zuzana
Goedemiddag mevrouw Janssen, Dat is uiteraard zeer spijtig, excuses voor het ongemak. Wellicht is onze e-mail niet goed bij u aangekomen. We hebben uw e-mail namelijk beantwoord op 17 september. We vinden het uiteraard erg zonde dat u een foto heeft ontvangen waarbij uw zoon met zijn oog knijpt en komen u daarin graag tegemoet. In onze e-mail gaven we onder andere aan u dat van harte bent uitgenodigd voor een studio terugkommiddag om geheel vrijblijvend een nieuwe foto te laten maken. Wij vervangen deze dan voor de oude foto. Een van deze studio terugkommiddagen is vandaag vanaf 13:30 tot 16:30 uur, u bent hiervoor van harte welkom. Kijk hier voor meer data voor studio terugkomdagen: https://www.backxpositief.nl/ouders#scroll-studio. Met vriendelijke groet, Anne
Beste Wiebren, Wij hebben u op donderdag 26 september een persoonlijke e-mail gestuurd om samen met u te kijken naar wat er mis gaat bij het bestellen. Helaas hebben wij hierop nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij hopen u snel van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Jolanda
Beste Rafy, Bedankt voor uw positieve feedback. Fijn dat u zo tevreden bent. Dat doet ons goed om te horen! Veel plezier van uw foto’s. Met vriendelijke groet, Jolanda
Beste Chris, Bedankt voor uw reactie. Kunt u ons in een privé bericht laten weten welke ordernummers bij elkaar gevoegd zijn in de verzending? Wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing. Mocht u in de toekomst overigens diverse fotonummers tegelijkertijd willen bestellen, dan ziet u naast de weergave van de portretfoto’s een vakje met + icoon en het woord ‘fotonummer’ staan. Hier kunt u een tweede of meerde foto’s toevoegen en zo meerdere producten van de foto’s in de winkelwagen plaatsen. Mocht u daarbij hulp nodig hebben dan kunt u hierover alvorens u de bestelling plaatst altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Jolanda, Backx Positief
Originele beoordeling
Beste Chris, Bedankt voor uw reactie. Kunt u ons in een privé bericht laten weten welke ordernummers bij elkaar gevoegd zijn in de verzending? Wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing. Mocht u in de toekomst overigens diverse fotonummers tegelijkertijd willen bestellen, dan ziet u naast de weergave van de portretfoto’s een vakje met + icoon en het woord ‘fotonummer’ staan. Hier kunt u een tweede of meerde foto’s toevoegen en zo meerdere producten van de foto’s in de winkelwagen plaatsen. Mocht u daarbij hulp nodig hebben dan kunt u hierover alvorens u de bestelling plaatst altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Jolanda, Backx Positief
Beste Marleen, Bedankt dat u even tijd heeft genomen ons te beoordelen. Het komt inderdaad voor dat een school kiest voor het maken van een panorama foto. Natuurlijk is het heel persoonlijk of u dit wel of niet mooi vindt. Vaak is het wel mogelijk uw voorkeur uit te spreken naar de ouderraad voor in de toekomst. Deze foto’s zijn inderdaad erg bewerkelijk. Onze fotografen krijgen dan ook een handvol richtlijnen mee om de fotografie hiervan zo goed mogelijk te laten verlopen. Zo staat de camera op statief en komt die de hele foto dag niet meer van zijn plek af. Het brandpunt (de zoom afstand) veranderd hierbij nooit. De kinderen worden ook altijd op dezelfde positie op een doorlopende witte achtergrond gezet. Deze positie duiden wij met tape aan op de (achter)grond. Daarna worden de foto’s van alle groepjes kinderen in photoshop geïmporteerd in een bestand en allemaal tegelijk geschaald naar de grote van het panorama bestand. Wanneer alle kinderen vrijstaand zijn gephotoshopt kijken we welke groepjes goed bij elkaar aansluiten, waardoor sommige kinderen voor of achter elkaar geplaatst worden. Meesters en juffen staan soms ook achter een groepje op een tweede rij, dat betekent dat zij dus in perspectief iets kleiner zullen zijn. Echter willen wij altijd 100% zeker zijn van de juiste verhoudingen binnen de groep. Wij hebben daarom altijd uitgebreid contact met school voordat de foto’s gekoppeld worden aan de inlogkaart en uitgedeeld worden. Wij bewerken de groepen dan net zo lang totdat de leerkrachten akkoord zijn. We vinden het dan ook erg jammer dat u toch een afwijkende groepsfoto heeft ontvangen. We kijken daarom graag met u naar een mogelijke bewerking van de groep. Kunt u ons in een privébericht sturen om welke groepsfoto het gaat en of wij u hiermee nog van dienst kunnen zijn? Met vriendelijke groet, Backx Positief
Backx Positief Schoolfotografie verzorgt al meer dan 35 jaar professionele schoolfotografie voor meer dan 300 onderwijsinstellingen. Kinderopvang, basis, speciaal en middelbaar onderwijs. - Ouders bestellen en betalen online - Een uitgebreide webwinkel met meer dan alleen foto’s - Bestellingen worden bij ouders thuisbezorgd - Geen administratieve werkzaamheden op school - Privacy van de leerlingen is gewaarborgd door de persoonlijke inlogcodes en de verwerkersovereenkomst met school en leveranciers (AVG 2018)
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.