Alles prima geregeld!

Aardige en bekwame fotografen. Heel goed contact met de kinderen!

Goede service en vriendelijke pers

Goede service en vriendelijke pers

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk en deskundig personeel.

Een professionele organisatie. Houdt zich aan de gemaakte afspraken. Verzorgt al vele jaren naar tevredenheid onze schoolfotografie.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

We waren heel tevreden over de foto's. Leuk die panorama foto's.

De service is prima in orde. Er wordt snel op gereageerd, als er vragen zijn.

We zijn tevreden.

In Deldenerbroek waren ze heel tevreden, in Wiene kwam de fotograaf te laat aan, zodat alles nogal gehaast ging.

vriendelijke samenwerking

Goede samenwerking en vlotte service.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prettige fotografen, voeren planning naar behoren uit

Fijne samenwerking, leuke foto's !

Alles goed geregeld

Goed geregeld.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede, vriendelijke service met top foto's!

Foto's laten maken van kinderen bij het kinderdagverblijf. Geduld en humor van de fotografe totdat het kind zich ontspannen genoeg voelde om er een geweldige foto van te kunnen maken. Informatie en uitleg via telefonisch contact was ook prima. Duidelijk en vriendelijk! Ouders waren ook zeer tevreden over de gemaakte foto's.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

enthousiaste fotograaf en kantoor erg klantvriendelijk

Er is veel mogelijk in overleg. Niets is ze teveel.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijk personeel.

Zoals hier boven beschreven, goede service en vriendelijk personeel.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prettig in de communicatie, kindvriendelijk en mooie foto's.

Het is fijn dat er qua foto's meerdere mogelijkheden zijn. Er wordt vlot gereageerd n.a.v. een mail of telefoontje.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mooie foto's ook voor de peuters

Er werd op een leuke manier foto's gemaakt van de peuters, waardoor de peuters er leuk opstonden. Er was iets misgegaan met de peuters in de juiste groepen. Na één telefoontje was dit meteen opgelost.

4 sterren

Bij Backx Positief ben je aan het goede adres, altijd correct en alles is in overleg, volgend jaar gaan we naar Juni i.p.v Februari een keer in de zomer. Verder geen problemen nooit gehad en dat houden we graag zo!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fotografe was heel leuk met de kinderen!

Goede communicatie, bij onduidelijkheden of miscommunicatie wordt het meteen opgehelderd, mooie foto's!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Weer terug van weggeweest, zeker aan te bevelen!

Na een aantal jaren andere fotografen te hebben gehad op school, toch weer naar Backx Positief. We hebben de dag als erg fijn ervaren! Probleempjes werden snel opgelost en we hadden een super fijne fotografe! Ze kreeg zelfs de kinderen, waarvan ouders het niet verwacht hadden, leuk op de foto!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Maken mooie en leuke foto's!!

Zijn erg te spreken over dit bedrijf. Hebben alle tijd genomen om voor elke leerling een zo mooi mogelijke foto te maken. Hoe lastig het voor sommige leerlingen ook is om even stil te zitten.

Super!!!

Op de Iemenkorf bieden wij verschillende vormen van dagbesteding en dagbehandeling aan in een warme, speelse en prikkelende omgeving. We richten ons op kinderen van 1 tot 18 jaar die een extra steuntje in de rug nodig hebben. Op de Iemenkorf komen kinderen met een ontwikkelingsachterstand, autisme, moeilijk verstaanbaar gedrag, een verstandelijke beperking en/of meervoudige beperking. Om de kinderen te begeleiden is het belangrijk om aan te sluiten bij de mogelijkheden van de kinderen, ook is het belangrijk dat de kinderen zichzelf kunnen zijn! De fotografe van Backx voelde dit heel goed aan!!! Zij nam de tijd voor de kinderen zodat zij zich op hun gemak voelden en er een mooie foto gemaakt kon worden.

Site nog steeds verwarrend

Dit jaar had de school wederom gekozen voor backx positief als fotograaf. Gezien mijn slechte ervaring vorig jaar was ik daar al niet zo blij mee, maar misschien was er wat verbeterd. Net als vorige keer werkt de site nog steeds niet goed op een iPad. Op de pc lukt het wel, maar ben ik best aan het zoeken hoe ik een set en een losse foto moet bestellen. Nou kan ik aan mezelf gaan twijfelen, maar mijn vrouw had dezelfde ervaring en bij elkaar hebben we ongeveer 40 jaar ervaring in de IT. Uiteindelijk kunnen bestellen, betalen ging prima.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Beste Gerben Sannes, Wat jammer te horen dat u een slechte ervaring met onze website heeft gehad. We zijn volop bezig met de verbetering van ons webdesign en testen regelmatig op verschillende soorten media en browsers. Wij zijn ook van mening dat het gebruikersgemak optimaal moet zijn en vinden het dan ook erg vervelend dat dit bij u niet het geval was. We zijn dit jaar bezig geweest te kijken naar de mening van klanten en zijn daar mee aan de slag gegaan. Het is dan ook de bedoeling dat een nieuwe navigatie in maart 2018 online staat. We hopen dat, mocht u dat in de toekomst nodig hebben, gebruik maakt van onze klantenservice via mail, facebook of telefonisch. We helpen u namelijk graag. Met vriendelijke groet, Anne, van Backx Positief

Afspraken worden goed nagekomen, vlotte reacties bij vragen, duidelijke werkwijze.

Al jarenlang maakt Backx onze schoolfoto's. Positieve ervaringen. En als er soms toch iets is, wordt dit vlot opgepakt.

totaal niet proffesioneel

dit is de zoveelste keer ( 2 kinderen, 2 jaren fotos door jullie fotograaf ) dat ik geen schoolfoto's ga bestellen * de foto's zijn iedere keer zo , zodat mijn zoon tegen zijn bril aankijkt, je ziet dus maar een half oog.. * hij zit elkaar gepropt *hij lijkt zelfs wel stoned en een lachje kon er niet vanaf, terwijl het een lachebek is... Mijn andere zoon , kweet niet waar hij naar keek, maar zeer zeker niet naar de fotograaf. En vorig jaar leek hij wel 20kg zwaarder dan wat ie is. voor de prijs..want prijzig is het wel, maar goed het is een schoolfoto, verwacht ik toch een professionele fotograaf die in elk geval probeert om een leuke foto te maken van een kind, die zegt goh joh, zet je bril eens op, of hoofd omhoog zodat je ook de ogen van een kind ziet. beseffen jullie wel wat een kind denkt na deze fotos?? dat hij of zij het niet goed heeft gedaan, en... het moet het hele jaar er tegen aan kijken omdat ze op de tafels worden geplakt en voor andere doeleinden worden gebruikt) er word ook maar 1 foto gemaakt ( als ik van de site uitga? of zijn al die anderen nog erger dan deze? Tis een kleine moeite om een kind te laten lachen, of in elk geval een beetje een normale foto van een kind te maken, hoef je niet eens professioneel voor te zijn. Jullie lijken niet eens moeite te doen. wat misschien nog erger is..dat er al heel veel mensen dit soort commentaren hebben geschreven op de site, maar jullie er schijnbaar niets mee doen?? erg jammer.. voor de 4e keer.. bestel ik niets... jammer van de klassefoto..die zag er voorzover dat het te zien is in het zo heel klein nog niet zo verkeerd uit, maar goed te zien is dat ook maar amper , maar ik ga geen 13.50 betalen voor 1 foto... Ik ga de school verzoeken om een andere fotograaf volgend jaar te nemen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Beste mevrouw Rendering, Wat jammer te lezen dat u ontevreden bent. Wij behandelen élke reactie en klacht en willen iedereen altijd een passende oplossing bieden. Het verdere contact verloopt vaak per mail of telefonisch, waardoor u misschien in de veronderstelling bent dat wij hier niets aan doen. Wij bespreken de klachten van klanten intern en kijken dan hoe wij dit als fotograaf de volgende keer kunnen verbeteren of voorkomen. Uw feedback is daarom ook erg belangrijk. Ik heb de school en het fotonummer van uw zoon gevonden in een order die u vorig jaar bij ons in het systeem heeft gezet. Op de foto van vorig jaar heeft uw zoon een glimlach en zien we dat het montuur van de bril hier niet door zijn ogen loopt, maar er boven zit. Helaas heeft hij dit op de foto van dit jaar helaas niet. Dat spijt ons. Ik zie dat we van alle kinderen, die een bril dragen op uw school, 3 kinderen hebben gefotografeerd waarbij het montuur iets naar beneden is gezakt waardoor deze voor de ogen is komen te zitten. Dat is uiteraard niet wenselijk, hier gaan we iets aan doen. Er zijn 3 foto’s gemaakt van uw zoon die dag. Het is mogelijk om deze alle drie in te zien, wellicht vindt u dat er een betere foto tussen staat. Deze sturen we u dan graag toe per mail. U geeft ook aan dat we een foto hebben gemaakt van uw andere zoon. Wij kunnen hiervan geen foto vinden. Wellicht kunt u ons per mail het fotonummer toesturen zodat we kunnen kijken of er nog meer foto’s van hem zijn. Onze fotografen geven elke dag al hun energie om de hele dag alle kinderen aan het lachen te krijgen. Een foto is een momentopname en voor sommige kinderen is het vaak toch spannend. Natuurlijk is het erg jammer en niet de bedoeling dat u een foto heeft ontvangen waarop hij niet lacht. Ik zie dat hij op een van de andere foto’s iets meer lacht dan die u heeft ontvangen. Hierop zit het montuur echter 2 mm lager en zit er een reflectie in de bril waardoor deze foto waarschijnlijk niet is uitgekozen. Ik hoor graag of u hiervan een voorbeeldje ontvangt. We maken dan graag nieuwe inloggegevens voor u. Mocht u graag een groepsfoto bestellen los van de portretfoto’s dan is dit al mogelijk voor 5,50. Een voordeelset van 3 fotovellen kost u overigens maar 11,50 (portret, combifoto, groepsfoto) en daar krijgt u als u voor 22 juli besteld nog een gratis foto bij en de verzending is tot dan gratis. We vragen 13,50 voor een foto in het formaat 20x30cm. Het standaard formaat voor een groepsfoto is 13x19cm. In afwachting van uw reactie, hopen wij u tot dusver voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Backx Positief

weer niet.....

Ben het helemaal met de heer Kosterink eens. Het zal wel aan de fotograaf liggen, maar onze dochter werd in een positie gezet dat je denkt van... wie is dit. Je besteld de foto's dan wel maar is eigenlijk weggegooid geld. Oh, ja...als je bestellen kunt. De site is niet echt optimaal.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Hallo meneer Wissink, Wat jammer te horen dat uw dochter op de foto in deze pose niet helemaal zichzelf is. Door de school waarop uw dochter zit, is als het goed is, gekozen voor de achtergrond met de attributen van ‘het steegje’. Zoals hier zichtbaar is: https://schoolfotograaf.backxpositief.nl/schoolfotografie/achtergronden-en-attributen Ze zit op haar schoolfoto ook op deze kistjes. We hebben daarnaast ook een standaard portretfoto van dichterbij gemaakt. Op beide foto’s staat ze lachend. Het is voor ons in sommige gevallen wat lastig in te schatten wanneer een kind echt zichzelf is en ons een eigen of een neppe glimlach geeft. Ook u nodigen we van harte uit in onze studio vanmiddag 28-6-2017 van 14.00 tot 17.00 om vrijblijvend een nieuwe foto te komen maken. We kijken dan met u naar welke achtergrond het mooiste is en bij welke pose ze zich het prettigst bij voelt. De eerstvolgende studio terugkommiddag is 27 september 2017 om dezelfde tijd, mocht het vandaag niet lukken. We helpen u overigens ook graag telefonisch of per mail met uw bestelling als het in onze webshop niet lukt. We horen graag waar de site niet optimaal functioneert, zodat we hier iets aan kunnen doen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Backx Positief

kwalitatief teleurstellend

Al meerdere jaren worden de foto's van onze kinderen gemaakt op de basisschool door medewerkers van Marijn Backx. Ook al meerdere jaren vind ik de prijs- /kwaliteitsverhouding onder de maat. Van een bedrijf dat al zoveel jaren foto's maakt, mag meer verwacht worden. Wellicht is het bedrijf van een studio in de voormalige Twenthe Poort wel wat te groot en commercieel geworden. Nu voor het 3e achtereenvolgende jaar staan onze kinderen niet op de foto zoals ze zijn. Vreemde, gemaakte poses, onnatuurlijke verkrampte houdingen, portrettechnisch niet in orde. Jammer, want met wat meer inlevingsvermogen zijn foto's van kinderen (ongeacht de leeftijd) vanuit een professionele instelling goed te maken. En dat is wat ik mis en niet terugzie in de foto's; passie voor het vak om het kind goed tot zijn/haar recht te laten komen. Om de beide kinderen niet teleur te stellen en de chronologie gedurende de jaren te bewaren van een belangrijke tijd uit hun leven, bestellen we uiteraard de klassenfoto's en de broer-zusfoto. En dat voor 'maar' 21 euro. Misschien is het mogelijk bovenstaande ter harte te nemen en de passie voor fotografie weer voorop te zetten en minder bezig te zijn met op een m.i. snelle gelikte manier geld te verdienen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Beste meneer Kosterink, Graag reageren we op uw bericht. U geeft aan dat u vindt dat ons bedrijf te groot is geworden. Wij zijn inderdaad wat gegroeid omdat er steeds meer vraag naar onze diensten is gekomen. We zijn inmiddels met 5 medewerkers op kantoor en we hebben 10 professionele fotografen in dienst die elke week weer veel vrolijke kinderen op de foto zetten. Ze volgen een nauwkeurige planning van school om alle kinderen op de foto te kunnen krijgen en weten toch bijna alle kinderen op hun gemak te stellen en te laten lachen. Er zullen enkele leerlingen tussen zitten waarbij dit niet lukt. Een foto blijft toch een momentopname en een kind soms onvoorspelbaar. We hebben de foto’s van uw dochter bekeken (voorbeelden hiervan hebben we naar u gemaild, ook de foto's van vorig jaar) en zien op alle foto’s dat ze het moeilijk vindt voor de camera van een van onze fotografen te zitten. Het is daarom waarschijnlijk dat zij een knuffel in haar hand heeft gekregen tijdens de broer-zus foto. Het spijt ons dat de foto’s van uw dochter niet zijn gelukt zoals wij en u dat graag hadden gezien. We hebben daarom eens in de maand een studio terugkommiddag in die studio aan de Twentepoort West voor kinderen die ziek waren of waarvan u een nieuwe foto wilt hebben, deze is geheel gratis en zonder afspraak te bezoeken tussen 14.00 en 17.00 uur. U kiest daarbij zelf een achtergrond en een pose waarbij ze zich gemakkelijk voelt. Dit kiest school of de ouderraad normaal gesproken uit voor de hele school. Het is voor ons niet gemakkelijk om snel en gelikt geld te verdienen, gezien onze diensten gratis zijn voor school en we elk jaar moeten vernieuwen vanwege nieuwe privacywetten en digitalisering. Onze producten daarentegen zijn met veel toewijding gemaakt en van goede kwaliteit. We verdienen overigens pas iets als iemand iets bij ons koopt. Om ouders tegemoet te komen geven wij een extra foto gratis weg bij elke voordeelset die binnen 7 dagen besteld wordt en zijn ook de verzendkosten voor onze eigen rekening. €11,50 voor 4 foto’s (dat is gemiddeld €2,8 per foto) is daarom een redelijke en afgewogen prijs. Wij werken keihard voor onze centen en vinden het dan ook erg vervelend dat we u teleurgesteld hebben. We hopen u woensdag 28 juni om tussen 14.00 uur en 17.00 uur te zien in onze studio, mocht dat niet lukken dan is woensdag 27 september de eerstvolgende studio dag. Met vriendelijke groet, team Backx Positief

Het zijn over het algemeen prachtige foto's

We zijn een school met speciale kinderen waarbij de fotograaf erg zijn best doet om een ieder op zijn eigen speciale manier te fotograferen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

positief over de fotograaf. De voorbereiding via de mail was niet even duidelijk.

De fotograaf was heel positief en de foto's zijn ook heel mooi geworden. Alleen in de voorbereiding, tijdens het doorgeven van onze wensen, was het bij het bedrijf niet helemaal duidelijk wat we wilden. Er werden vragen gesteld via de mail die al beantwoord waren in de allereerste mail. Dus dat was extra werk voor onze secretaresse

Over Backx Positief Schoolfotografie

Backx Positief Schoolfotografie verzorgt al meer dan 35 jaar professionele schoolfotografie voor meer dan 350 onderwijsinstellingen. Kinderopvang, basis, speciaal en middelbaar onderwijs. - Ouders bestellen en betalen online - Een uitgebreide webwinkel met meer dan alleen foto’s - Bestellingen worden bij ouders thuisbezorgd - Geen administratieve werkzaamheden op school - Privacy van de leerlingen is gewaarborgd door de persoonlijke inlogcodes