Slechte belichting kleding zat niet mooi !!

Slechte belichting , het hoofd / haar zag er vreemd uit daardoor ... Kleding zat ook niet mooi

Niet goed

Helaas stonden beide meide er niet goed op terwijl ze op de klassefoto er super bij stonden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Foto's van een mooie kwaliteit.

Ik kreeg wat ik wilde, en het ging snel.

Zie mijn uitleg hieronder

Het inloggen en een wachtwoord aanmaken verliep heel stroef, vandaar deze beoordeling. Ik heb diverse keren een nieuw wachtwoord aangemaakt maar het inloggen bleek niet te werken. Toen heb ik een mail gestuurd en een nieuw wachtwoord gekregen, daarna is het wel gelukt. Over de producten ben ik super tevreden, het ziet er altijd heel mooi uit!

Het kan beter.....

Het kan beter....dat weet ik door eerder ontvangen foto’s van jullie....eigenlijk alle jaren tevreden.. Dit jaar jammer....mijn dochter zit net of ze nodig naar toilet moet en mijn zoon heeft zijn hand heel raar.... Jammer want ik weet dat het beter kan...... Wel heel opvallend dat er dit jaar meerdere klachten waren.

Goede ervaring

Heb schoolfoto,s besteld van mijn kinderen.Het bestelproces was duidelijk e goed te doen.En ze waren na mn bestelling snel geleverd.Mooie, kwalitatief goede foto,s

elk jaar tevreden

snelle levering,super leuke foto's

goede service

Goede service en snel

Scherpe foto's, gemakkelijk te bestellen, snelle service

Goede en snelle service!

Een duidelijke website. Goede en snelle service.

Het is verwarrend dat je bestelling niet precies zoals geplaatst in de mail te zien is.

Beste Ellen, Kunt u ons per e-mail doorgeven wat u precies bedoeld? Als er iets mis is gegaan, kijken we namelijk graag naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Anne

Hele snelle afhandeling,bezorging is perfect

Ben ontzettend blij met deze perfecte foto van mijn kleinkinderen.Ik vind de service heel goed georganiseerd. Stevige verpakking zodat er niets mis kan gaan met de foto,ben super tevreden.

Hallo Arinda, Bedankt voor uw leuke beoordeling! Wat goed om te horen dat we uw kleinkinderen perfect op de foto hebben gezet. Veel plezier met uw foto! Met vriendelijke groet, Anne, Backx Positief

Correcte en nette levering

Ga zo door. Geen opmerkingen.

Elk jaar weer teleurstellend

De klassenfoto is dit jaar echt schandalig, opstelling van de kinderen is erg slordig, de helft kijkt niet eens naar de camera! Alsof het snel, snel allemaal kiest gebeuren. Ik de portretfoto is weer uitermate saai en standaard, geen creativiteit en geen oog voor detail. Waarom niet even een kledingstuk of pluk haar corrigeren? De schoolfoto's in mijn omgeving zijn zoveel orgineler! Andere poses, keuze uit meerdere foto's, betere kwaliteit. Nee, het is elk jaar weer een grote teleurstelling.

goede service

fijne en goed service kwaliteit is super

Leuke fotografe, snelle levering

De fotografe die de foto maakte van onze 3 kinderen samen deed het erg leuk. Het was zo klaar. Fijn voor de kinderen. Het resultaat is ook erg leuk. Erg snelle levering. Ideaal voor ons als ouders, maar ook voor de school dat het zo geregeld is met betalen en het leveren van de foto's.

Gebruikersvriendelijke website en mooie foto’s

Gebruikersvriendelijke website en mooie foto’s

Snelle en goede service

Goed, wel gehaaste klus

Onze 1e keer voor de schoolfoto's, binnen 5 minuten was het al klaar. Uiteindelijk is het resultaat mooi. Ik vind alleen de prijzen aan de erg hoge kant, jammer!

Beste S, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen dat het resultaat mooi geworden is! Een schoolfoto maken gaat over het algemeen inderdaad in een iets sneller tempo dan bij een ander soort fotograaf. Ondanks de planning die wij op school handhaven om alle kindjes op de foto te kunnen krijgen, nemen wij wel de tijd voor de kinderen om van hen spontane en ontspannen foto’s te maken. We hopen dat dit bij u ook het geval is geweest. Mocht u het fijn vinden de foto over te doen in een rustigere setting, dan kunt u vrijblijvend langskomen op een van onze studio terugkommiddagen op woensdag 29 mei of 26 juni tussen 14 en 17 uur. Voor het maken van schoolfoto’s komt overigens wel heel wat kijken. Zo komt de prijs van onze foto’s voort uit organiseren, plannen, (gratis) fotografie op school, ver- en bewerking van beelden, leerling administratie en het onderhoud van onze uitgebreide webshop. We hebben online overigens diverse aanbiedingen, zo krijgt u bijvoorbeeld 10% extra korting op een fotoset naar keuze (deze is helemaal zelf samen te stellen) als deze binnen 7 dagen is besteld. De vaste korting op fotosets blijft overigens het hele jaar door staan. Mocht u hulp nodig hebben bij het voordelig samenstellen van uw bestelling, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Anne

Snelle service, prima kwaliteit foto's

Schoolfoto's besteld. Veel keuzemogelijkheden wat betreft formaten, kleuren en combinaties binnen een pakket.

Makkelijk bestellen en goede kwailiteit

Handige website, snelle service.

Mooie foto’s

Mooie foto’s, snel geleverd.

Duidelijke site

Duidelijke site. Snelle service, goede kwaliteit foto's.

Over Backx Positief Schoolfotografie

Backx Positief Schoolfotografie verzorgt al meer dan 35 jaar professionele schoolfotografie voor meer dan 300 onderwijsinstellingen. Kinderopvang, basis, speciaal en middelbaar onderwijs. - Ouders bestellen en betalen online - Een uitgebreide webwinkel met meer dan alleen foto’s - Bestellingen worden bij ouders thuisbezorgd - Geen administratieve werkzaamheden op school - Privacy van de leerlingen is gewaarborgd door de persoonlijke inlogcodes en de verwerkersovereenkomst met school en leveranciers (AVG 2018)