Hele leuke en mooie foto’s

Hele goede ervaring! Zeer tevreden over het resultaat.

Hallo Debby, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Goed om te horen dat u enthousiast bent over de foto’s. Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Anne

Prima. Alles duidelijk en snel geleverd.

Vind de foto's een beetje saai. Mag wel iets op de achtergrond. Of een leuke stoel, kist, trap. Jammer dat er een waas in de ogen zit. Normaal komt er gelijk een nieuwe foto in de la mm er maar deze niet. Dit is onze mening.

Beste Ingrid, Bedankt voor uw bestelling en beoordeling. Jammer te horen dat de foto’s niet helemaal naar uw smaak zijn. Ik zie dat onze fotograaf bij de foto’s die voor u gemaakt zijn per ongeluk verzuimd heeft een foto van wat verder weg te maken, waardoor de witte kruk niet zichtbaar is op de foto. Onze excuses hiervoor. We maken de foto graag voor u opnieuw en nodigen u dan ook graag uit om vrijblijvend een nieuwe foto te komen maken bij ons in de studio. Elke laatste woensdag van de maand vanaf maart staan wij tussen 14.00 en 17.00 uur voor u klaar. Mocht u graag eerder willen komen, maak dan even een afspraak met ons. Wij hebben overigens 15 verschillende achtergronden met diverse attributen ter beschikking. School en/of ouderraad mag hierin elk jaar een keuze maken, wellicht kunnen we jullie volgend jaar met iets anders verassen! De witte waas op uw foto is zeer zeker niet de bedoeling. Ik kijk graag met u mee om te kijken naar een mogelijke bewerking van deze foto. We kunnen deze foto na uw goedkeuren dan gratis omruilen met de foto-afdrukken die u al in huis heeft. Ik hoor graag (info@backxpositief.nl) of u gebruik wilt maken van deze mogelijkheid. Met vriendelijke groet, Anne

Goede service en back-office

snelle beantwoording bij vragen en hulp bij problemen met bestellen. fouten worden snel hersteld. Goede kwaliteit van foto's

Beste Pim, Fijn dat we even contact hadden per e-mail en een passende oplossing hebben gevonden. Ik heb inmiddels de juiste groepsfoto in productie gezet en hoop u zo snel mogelijk van deze nieuwe foto te kunnen voorzien. En mochten er nog vragen zijn of er iets onduidelijk zijn in de toekomst dan zijn we elke werkdag vanaf 8.30 uur telefonisch, per e-mail en op Facebook bereikbaar Groet, Anne

Ik heb de klassenfoto gekocht om een herinnering te hebben. Niets meer dan dat. Ik vind de foto’s en met name de individuele, van heel matige kwaliteit. Ik heb op jullie website gekeken. Jullie gaan voor technisch goede foto’s maar negeren de indruk die je maakt op de kinderen, je ontneemt ze spontaniteit en dat is goed te zien aan de foto’s. Je hebt de logistiek en de techniek in huis maar mist de kans om mooie foto’s te maken. Heel jammer.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Lammert, Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan dat u de foto’s van matige kwaliteit vindt. Zou u een e-mail kunnen sturen naar info@backxpositief.nl met het door u ontvangen fotonummer? We kijken graag naar uw foto’s om een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Anne, Backx Positief

Ik vind dit systeem waardeloos , ik krijg de foto’s niet in de winkel wagen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Ton, Wat vervelend dat het niet lukt een foto in de winkelwagen te krijgen. Daar helpen we u uiteraard graag bij. Op het moment dat u bent ingelogd met uw ingevoerde fotonummer(s) ziet u een scherm waar u eerst al uw foto’s kunt bekijken. Op het moment dat u een van de foto’s aanklikt, komt u uit bij onze webshop. Daar kiest u een productcategorie en een product uit die u van de geselecteerde foto wilt ontvangen. Als u het product aanklikt ziet u een groene button met ‘toevoegen aan winkelwagen’. Naast dit bericht sturen we u ook een e-mail om ons bericht/stappenplan aan te vullen met afbeeldingen. Het is natuurlijk ook mogelijk uw bestelling per e-mail bij ons te doen, wij zetten deze dan voor u klaar met een betaalverzoek. We horen graag nog even van u! Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Anne

Uiteindelijk goed

Aan het begin was ik ontevreden met de hoe de foto's gemaakt waren en welke er gokzen waren. Maar door de goede hulp is dit allemaal goed gekomen en ben ik zeer tevreden

geen succes

Op de foto's die gemaakt zijn, zijn alle gezichten heel rood en glimmend. Ook was de fotograaf niet aardig. Er is niet genoeg tijd genomen bij de groepsfoto. Een aantal mensen kijken niet naar de camera en ook is de zon op sommige mensen te zien, het was een kleine moeite geweest om een beetje naar achteren te gaan. Wel is het fijn dat je zelf je fotopakket kan samen stellen en er meerdere kleuren worden aangeboden, die overigens mijn gezicht nog meer laat glimmen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hallo Mariska, Goed om te horen dat je onze fotopakket-samensteller met kleurenfilters fijn vindt. We vinden het uiteraard vervelend dat je ontevreden bent over mogelijke roodheid en glim in de foto. Ik zou graag met je kijken naar een oplossing. Zou je ons daarvoor het betreffende fotonummer en de schoolnaam willen e-mailen? Mocht er nog een tweede fotoronde bij jou op school komen, dan is er namelijk een mogelijkheid de foto opnieuw te laten maken. Ook kunnen we jouw portretfoto wellicht photoshoppen om glim en eventuele roodheid weg te halen. Bij jouw goedkeuring maken we dan nieuwe inloggegevens voor je aan, zodat ook jij schoolfoto's krijgt waar je tevreden mee kunt zijn. We zoeken altijd een groepsfoto uit, waar iedereen er uiteraard zo goed en leuk mogelijk opstaat. Kijkt er iemand net even opzij, dan photoshoppen wij waar mogelijk de ogen over van een andere foto waarop hij of zij recht vooruit kijkt. Het kan zijn gebeurd dat we hierbij iemand over het hoofd hebben gezien. Ook hiervoor kijken we graag naar een oplossing. Per klas maken wij minimaal 4 en maximaal 10 foto's om er zeker van te zijn dat iedereen er leuk op staat, ondanks een vaak krappe planning die past binnen de gewenste tijd van school. We betreuren het dat je de aanpak van onze fotograaf als onprettig hebt ervaren, wij gaan hierover graag met hem/haar in gesprek We ontvangen graag meer informatie om je verder te kunnen helpen, alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Anne

Goede service, aardige fotografen en vlot

Wij zijn erg blij met hoe de dag verlopen is. Alles ging vlot en het personeel was erg aardig. Graag volgende keren weer dezelfde fotografen. De klassenfoto's vinden we erg mooi! Goede kleuren en de foto's zijn helder en scherp. Helaas zijn velen portretfoto's zoals op de We Transfer niet allemaal even mooi. Bij velen kinderen lijken de gezichten breder of boller dan in werkelijkheid en sommige kinderen hebben bijna hun ogen dicht. Dit is erg jammer voor de gekozen foto's. De gehele schoolfoto ziet er heel leuk en duidelijk uit!

Beste Krystle, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met het verloop van de fotografie. We zien nu dat er inderdaad 5 kinderen met de ogen geknepen op de foto staan, dat is natuurlijk erg jammer. We zouden de ouders die de foto’s zo hebben ontvangen graag willen vragen contact met ons op te nemen voordat zij gaan bestellen. We kijken graag of wij hen van dienst kunnen zijn met een (uiteraard gratis) bewerking van de foto. Als we de foto’s die normaliter per weTransfer naar school worden verstuurd nakijken, kunnen wij hier op kantoor geen bolling in de foto’s zien. Om er zeker van te zijn dat er tijdens het comprimeren door weTransfer niets mis is gegaan met het zip-bestand, sturen wij u graag een cd op met daarop nogmaals alle beelden voor jullie administratie. We hopen deze cd met beelden, begin volgende week per post op school te kunnen leveren. Kunt u ons overigens een aantal voorbeelden e-mailen van de foto’s waarbij u deze bolling in het gezicht duidelijk aanwezig vindt? Wij kijken graag naar eventuele verschillen om jullie nu en in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Anne

Super geregeld

Het was een zeer aangename ervaring. Het overleg vooraf was erg fijn. Ze wisten beide partijen waar ze aan toe waren. De dagen van het foto schieten liepen gesmeerd en snel. De foto's waren erg mooi geworden. De ouders en mijn collega's waren erg tevreden. Dank jullie!!

Vakkennis, prettig contact

Contacten verlopen prettig. Medewerkers hebben vakkennis en kunnen vragen goed beantwoorden. Geen klachten van ouders of medewerkers gehad over de schoolfotografie.

Een bedrijf dat er alles aan doet om kwaliteit te leveren!

Denken erg met je mee Goede service Flexibel Fijn contact

vriendelijk en accuraat

Vast personeel is vriendelijk en accuraat. Bij fotografen die worden ingehuurd moet je dit altijd afwachten. 2 jaar geleden een slechte ervaring gehad. Op deze klacht is overigens wel accuraat gereageerd.

De dag is prima verlopen. De foto's zijn mooi

De fotograaf was vriendelijk en had alle geduld. De foto's zijn mooi

Leuke fotografen die de kinderen treffend portretteren

Fotografen werken zeer zelfstandig en weten de kinderen goed op hun gemakt te stellen.

Vriendelijke fotografe die erg flexibel meedacht met de ideeen van de school

De fotografe en de collega van school waren echt een team. Ze konden goed overleggen. Soms werd de planning wat omgegooid (door omstandigheden van een groep) en daar ging de fotografe flexibel mee om. Deze dame zien we volgend jaar graag terug!

Het is altijd heel fijn om met jullie samen te werken, we hebben een speciale basisschool en er wordt heel geduldig met de kinderen omgegaan, helaas hebben we tot op heden nog niet de teamfoto ontvangen, hier is al twee keer over gemaild.

Beste mevrouw Klompjan, Bedankt voor uw review, fijn te horen dat u tevreden bent met onze fotografie. U geeft aan geen teamfoto’s te hebben ontvangen. Wij waren in de veronderstelling dat u deze na uw mail van 5 juni had ontvangen. Het lijkt er dus op dat de post deze niet bij u heeft afgeleverd. Excuses voor dit ongemak. Wij zullen de foto’s opnieuw afdrukken en deze direct na de zomervakantie aan u verzenden. Op welke datum is jullie school weer open/bereikbaar om de foto’s te ontvangen? Met vriendelijke groet, Anne, Backx Positief Schoolfotografie

Enthousiaste fotografe! Goede service en afhandeling van de foto’s!

Goed contact met de medewerkers en ze zijn bereid om mee te denken. De online afhandeling en rechtstreekse betaling vinden wij als school een groot pluspunt!

Leuke fotografe, deed het geweldig met de kinderen

Mooie foto’s, al was de kwaliteit van de bestellingen niet bij iedereen goed. Ik weet niet hoe dat verder is opgelost.

Beste mevrouw de Jong, Bedankt voor uw review. Door jullie feedback kunnen wij als bedrijf leren en groeien. U gaf aan dat de kwaliteit van de bestellingen niet bij iedereen voldeed. Daar doen we uiteraard graag iets aan. De vragen die wij tot nu van ouders van jullie school hebben ontvangen hebben wij goed kunnen afhandelen. We hebben bijvoorbeeld een fotobewerking gedaan en hiervan nieuwe inloggegevens verstuurd. Mochten jullie of andere ouders vragen hebben over hun bestelling dan zijn wij elke werkdag tussen 8:30 en 17:00 bereikbaar op 0546-456606 en via info@backxpositief.nl (m.u.v. de vakantieperiode 30-7-2018 t/m 20-8-2018) Met vriendelijke groet, Anne, Backx Positief

In alles werd compleet en snel gehandeld.

Van communicatie vooraf tot aan het leveren van de foto’s ging alles perfect. Volgend schooljaar voor de 3e keer Backx!

goed service

Mooie kwaliteit foto's. Je kan zelf de achtergrond samenstellen dus dat was ook super. Het aanleveren van de fotos ging ook vlekkeloos. Mevrouw die kwam was ook erg vriendelijk. Dus in het algemeen aas het zeker een heel goed ervaring voor de eerste keer.

Alles prima geregeld!

Aardige en bekwame fotografen. Heel goed contact met de kinderen!

Goede service en vriendelijke pers

Goede service en vriendelijke pers

Vriendelijk en deskundig personeel.

Een professionele organisatie. Houdt zich aan de gemaakte afspraken. Verzorgt al vele jaren naar tevredenheid onze schoolfotografie.

We waren heel tevreden over de foto's. Leuk die panorama foto's.

De service is prima in orde. Er wordt snel op gereageerd, als er vragen zijn.

Over Backx Positief Schoolfotografie

Backx Positief Schoolfotografie verzorgt al meer dan 35 jaar professionele schoolfotografie voor meer dan 300 onderwijsinstellingen. Kinderopvang, basis, speciaal en middelbaar onderwijs. - Ouders bestellen en betalen online - Een uitgebreide webwinkel met meer dan alleen foto’s - Bestellingen worden bij ouders thuisbezorgd - Geen administratieve werkzaamheden op school - Privacy van de leerlingen is gewaarborgd door de persoonlijke inlogcodes en de verwerkersovereenkomst met school en leveranciers (AVG 2018)