Goede service, aardige fotografen en vlot

Wij zijn erg blij met hoe de dag verlopen is. Alles ging vlot en het personeel was erg aardig. Graag volgende keren weer dezelfde fotografen. De klassenfoto's vinden we erg mooi! Goede kleuren en de foto's zijn helder en scherp. Helaas zijn velen portretfoto's zoals op de We Transfer niet allemaal even mooi. Bij velen kinderen lijken de gezichten breder of boller dan in werkelijkheid en sommige kinderen hebben bijna hun ogen dicht. Dit is erg jammer voor de gekozen foto's. De gehele schoolfoto ziet er heel leuk en duidelijk uit!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Beste Krystle, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent met het verloop van de fotografie. We zien nu dat er inderdaad 5 kinderen met de ogen geknepen op de foto staan, dat is natuurlijk erg jammer. We zouden de ouders die de foto’s zo hebben ontvangen graag willen vragen contact met ons op te nemen voordat zij gaan bestellen. We kijken graag of wij hen van dienst kunnen zijn met een (uiteraard gratis) bewerking van de foto. Als we de foto’s die normaliter per weTransfer naar school worden verstuurd nakijken, kunnen wij hier op kantoor geen bolling in de foto’s zien. Om er zeker van te zijn dat er tijdens het comprimeren door weTransfer niets mis is gegaan met het zip-bestand, sturen wij u graag een cd op met daarop nogmaals alle beelden voor jullie administratie. We hopen deze cd met beelden, begin volgende week per post op school te kunnen leveren. Kunt u ons overigens een aantal voorbeelden e-mailen van de foto’s waarbij u deze bolling in het gezicht duidelijk aanwezig vindt? Wij kijken graag naar eventuele verschillen om jullie nu en in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Anne

Super geregeld

Het was een zeer aangename ervaring. Het overleg vooraf was erg fijn. Ze wisten beide partijen waar ze aan toe waren. De dagen van het foto schieten liepen gesmeerd en snel. De foto's waren erg mooi geworden. De ouders en mijn collega's waren erg tevreden. Dank jullie!!

Vakkennis, prettig contact

Contacten verlopen prettig. Medewerkers hebben vakkennis en kunnen vragen goed beantwoorden. Geen klachten van ouders of medewerkers gehad over de schoolfotografie.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een bedrijf dat er alles aan doet om kwaliteit te leveren!

Denken erg met je mee Goede service Flexibel Fijn contact

vriendelijk en accuraat

Vast personeel is vriendelijk en accuraat. Bij fotografen die worden ingehuurd moet je dit altijd afwachten. 2 jaar geleden een slechte ervaring gehad. Op deze klacht is overigens wel accuraat gereageerd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

De dag is prima verlopen. De foto's zijn mooi

De fotograaf was vriendelijk en had alle geduld. De foto's zijn mooi

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Leuke fotografen die de kinderen treffend portretteren

Fotografen werken zeer zelfstandig en weten de kinderen goed op hun gemakt te stellen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijke fotografe die erg flexibel meedacht met de ideeen van de school

De fotografe en de collega van school waren echt een team. Ze konden goed overleggen. Soms werd de planning wat omgegooid (door omstandigheden van een groep) en daar ging de fotografe flexibel mee om. Deze dame zien we volgend jaar graag terug!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Het is altijd heel fijn om met jullie samen te werken, we hebben een speciale basisschool en er wordt heel geduldig met de kinderen omgegaan, helaas hebben we tot op heden nog niet de teamfoto ontvangen, hier is al twee keer over gemaild.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Beste mevrouw Klompjan, Bedankt voor uw review, fijn te horen dat u tevreden bent met onze fotografie. U geeft aan geen teamfoto’s te hebben ontvangen. Wij waren in de veronderstelling dat u deze na uw mail van 5 juni had ontvangen. Het lijkt er dus op dat de post deze niet bij u heeft afgeleverd. Excuses voor dit ongemak. Wij zullen de foto’s opnieuw afdrukken en deze direct na de zomervakantie aan u verzenden. Op welke datum is jullie school weer open/bereikbaar om de foto’s te ontvangen? Met vriendelijke groet, Anne, Backx Positief Schoolfotografie

Enthousiaste fotografe! Goede service en afhandeling van de foto’s!

Goed contact met de medewerkers en ze zijn bereid om mee te denken. De online afhandeling en rechtstreekse betaling vinden wij als school een groot pluspunt!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Leuke fotografe, deed het geweldig met de kinderen

Mooie foto’s, al was de kwaliteit van de bestellingen niet bij iedereen goed. Ik weet niet hoe dat verder is opgelost.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Beste mevrouw de Jong, Bedankt voor uw review. Door jullie feedback kunnen wij als bedrijf leren en groeien. U gaf aan dat de kwaliteit van de bestellingen niet bij iedereen voldeed. Daar doen we uiteraard graag iets aan. De vragen die wij tot nu van ouders van jullie school hebben ontvangen hebben wij goed kunnen afhandelen. We hebben bijvoorbeeld een fotobewerking gedaan en hiervan nieuwe inloggegevens verstuurd. Mochten jullie of andere ouders vragen hebben over hun bestelling dan zijn wij elke werkdag tussen 8:30 en 17:00 bereikbaar op 0546-456606 en via info@backxpositief.nl (m.u.v. de vakantieperiode 30-7-2018 t/m 20-8-2018) Met vriendelijke groet, Anne, Backx Positief

In alles werd compleet en snel gehandeld.

Van communicatie vooraf tot aan het leveren van de foto’s ging alles perfect. Volgend schooljaar voor de 3e keer Backx!

goed service

Mooie kwaliteit foto's. Je kan zelf de achtergrond samenstellen dus dat was ook super. Het aanleveren van de fotos ging ook vlekkeloos. Mevrouw die kwam was ook erg vriendelijk. Dus in het algemeen aas het zeker een heel goed ervaring voor de eerste keer.

Alles prima geregeld!

Aardige en bekwame fotografen. Heel goed contact met de kinderen!

Goede service en vriendelijke pers

Goede service en vriendelijke pers

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk en deskundig personeel.

Een professionele organisatie. Houdt zich aan de gemaakte afspraken. Verzorgt al vele jaren naar tevredenheid onze schoolfotografie.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

We waren heel tevreden over de foto's. Leuk die panorama foto's.

De service is prima in orde. Er wordt snel op gereageerd, als er vragen zijn.

We zijn tevreden.

In Deldenerbroek waren ze heel tevreden, in Wiene kwam de fotograaf te laat aan, zodat alles nogal gehaast ging.

vriendelijke samenwerking

Goede samenwerking en vlotte service.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prettige fotografen, voeren planning naar behoren uit

Fijne samenwerking, leuke foto's !

Alles goed geregeld

Goed geregeld.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede, vriendelijke service met top foto's!

Foto's laten maken van kinderen bij het kinderdagverblijf. Geduld en humor van de fotografe totdat het kind zich ontspannen genoeg voelde om er een geweldige foto van te kunnen maken. Informatie en uitleg via telefonisch contact was ook prima. Duidelijk en vriendelijk! Ouders waren ook zeer tevreden over de gemaakte foto's.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

enthousiaste fotograaf en kantoor erg klantvriendelijk

Er is veel mogelijk in overleg. Niets is ze teveel.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en vriendelijk personeel.

Zoals hier boven beschreven, goede service en vriendelijk personeel.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prettig in de communicatie, kindvriendelijk en mooie foto's.

Het is fijn dat er qua foto's meerdere mogelijkheden zijn. Er wordt vlot gereageerd n.a.v. een mail of telefoontje.

Over Backx Positief Schoolfotografie

Backx Positief Schoolfotografie verzorgt al meer dan 35 jaar professionele schoolfotografie voor meer dan 300 onderwijsinstellingen. Kinderopvang, basis, speciaal en middelbaar onderwijs. - Ouders bestellen en betalen online - Een uitgebreide webwinkel met meer dan alleen foto’s - Bestellingen worden bij ouders thuisbezorgd - Geen administratieve werkzaamheden op school - Privacy van de leerlingen is gewaarborgd door de persoonlijke inlogcodes en de verwerkersovereenkomst met school en leveranciers (AVG 2018)

Filter op Taal