Fijne, deskundige begeleiding tijdens de zwangerschap, de bevalling en de kraamweek!

Emmy en Ingrid hebben alle tijd voor je, zijn heel kundig, geven goed advies, werken goed samen.

Vriendelijke behandelaars

Deskundige behandelaars die afspraken stipt nakomen

Persoonlijk en vakkundig

De persoonlijke aandacht was erg prettig. Zeker aan het einde van de zwangerschap en toen de kleine net geboren was konden jullie veel onzekerheden wegnemen. Heel erg bedankt voor jullie hulp!

• Betrouwbaarheid

Goed geholpen en advies gegeven. Fijne zorg.

Goede begeleiding

Een topteam van 2 verloskundige, wat hun vak goed verstaan, van begin tot eind genoten van mijn zwangerschap.. Altijd goed en kundig advies gehad.

• Betrouwbaarheid

Erg prettige en kundige benadering gedurende de gehele zwangerschap.

Vanaf de eerste afspraak hebben wij het contact met Emmy en Ingrid, de verloskundigen als zeer prettig ervaren. Het was altijd mogelijk om vragen te stellen en tips te ontvangen. Ze namen de tijd voor ons. Ook toen de bevalling begon, hebben we de begeleiding van Emmy als erg fijn ervaren. Mede dankzij deze begeleiding is de bevalling voorspoedig verlopen en kijken we hier positief op terug. Wij zouden vkp de Roerstreek zeker aanbevelen!

• Betrouwbaarheid

De verloskundigen zijn prettig in het contact en ervaren

Er werd naar me geluisterd. Kennis en informatie werd gedeeld. Het contact verliep prettig.

• Betrouwbaarheid

Fijne, duidelijke begeleiding tijdens en na de bevalling

Warm, vertrouwd gevoel bij de verloskundige. Eerlijk en altijd bereikbaar.

everything is great!!

Zeer tevreden!

Emmy en Ingrid werken zeer professioneel en zijn ervaren in hun vak. Erg prettig en altijd duidelijk contact. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Persoonlijk, betrokken, deskundig

Goede begeleiding bij beide kinderen. Staan je altijd bij met raad, ook op de minder voor de hand liggende uren, blijven daarbij vriendelijk en geduldig. Zeer prettige communicatie.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk, nabij, betrokken en deskundig

Een hele prettige begeleiding mogen hebben in mijn zwangerschap. Met veel plezier en vertrouwen ging ik naar de afspraken. Stonden open voor de wensen van mij als klant en heb daardoor wederom een (snelle) thuisbevalling kunnen ervaren en zelfs in bad!

• Betrouwbaarheid

Zeer kundige en prettige verloskundigen

Op de spannende momenten tijdens mijn bevalling zeer duidelijk en kundig.

Fantastische zorg en begeleiding bij 3 zwangerschappen

Zeer deskundig en persoonlijk begeleidt tijdens alle drie de zwangerschappen

• Betrouwbaarheid

Goede zorg tijdens en na de zwangerschap

Heel tevreden met de begeleiding tijdens de zwangerschap. Duidelijke uitleg over alle fases en altijd tijd voor vragen. De bevalling goed begeleid en ook met het overgaan naar de ziekenhuiszorg werd alles goed uitgelegd en netjes overgedragen. Nazorg is ook prettig verlopen, kijken goed wat je nodig hebt en je kan altijd voor vragen terecht.

Persoonlijk, vertrouwd, super!

Emmy en Ingrid hebben echt hart voor hun werk en dat merk je aan alles. Van begin tot na de zwangerschap super begeleiding gehad.

Heel goed

Altijd vriendelijk geholpen voelde me altijd op me gemak

Vertrouwd gevoel

3 van de 4 kinderen gehaald, en alle 3 de keren een geweldige ervaring! Ze zijn top!

• Betrouwbaarheid

Goede begeleiding tijdens de zwangerschap

Goede begeleiding tijdens de zwangerschap. Oplettend op momenten dat het nodig was.

Heel prettig en betrokken

Erg blij met de begeleiding van Emmy en Ingrid. Ze zijn erg betrokken en hebben hart voor de zaak. Ben heel blij dat we voor de Roerstreek hebben gekozen.

Deskundig en klantgericht

Deskundig en klantgericht

• Betrouwbaarheid

Goede en prettige begeleiding gedurende zwangerschap, bevalling en kraamtijd.

Professionele verloskundigen met hart voor het vak. Kundige en prettige begeleiding gedurende zwangerschap, bevalling en kraamtijd.

• Betrouwbaarheid

Deskundig, vriendelijk en huiselijke sfeer.

Fijne praktijk. Kleinschalig. Doordat er 'maar' 2 verloskundigen zijn, kregen wij snel een band en voelden we ons erg op ons gemak. Fijn dat ze een avondspreekuur hanteren en we hebben zelden hoeven te wachten voordat we aan de beurt waren. Ook tussendoor kon ik terecht als ik me zorgen maakte. Emmy en Ingrid zijn makkelijk in de omgang. Ook leuk met onze 2 andere dochters. Werden op een fijne manier betrokken als ze meegingen. De dames zijn (uiteraard) deskundig, zijn betrokken en nemen de tijd voor je. Ik zou iedereen deze praktijk van harte aanbevelen! Wij hebben ook ervaring met verloskundigenpraktijk in Roermond. Het grote verschil vinden wij, dat Roermond grootschaliger is, meer wisseling van verloskundigen en lange wachttijden. Vaak lang moeten wachten voordat we aan de beurt waren bij een afspraak, maar ook moeilijk om er tussen te komen als er iets 'aan de hand was'.

• Betrouwbaarheid

Super begeleiding en ondersteuning!

Voor de tweede keer uitstekende begeleiding en ondersteuning gehad van Emmy en Ingrid! Zeker een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Bij afspraken alle tijd, vertrouwd en kunnen al je vragen beantwoorden.

Bij afspraken alle tijd, vertrouwd en kunnen al je vragen beantwoorden.