Een fijne ervaring

Ik heb het als prettig er varen , Jullie stonden klaar vanaf begin tot eind .. als er wat was al was het laat in de avond jullie kwamen als nog al was het voor een praatje Heel erg bedankt voor de goede steun en adviezen

Fijne communicatie en contactmomenten. Duidelijke informatie en gelijk actie wordt er ondernomen.

Een zeer prettige ervaring

Hele kundige verloskundige die je goed begeleiden tijdens en na je zwangerschap, altijd tijd hebben om je vragen te beantwoorden en of je gerust te stellen. Ik heb me tijdens mijn zwangerschap en bevalling geen moment onzeker of in paniek gevoeld. Direct een vertrouwelijk gevoel en zaten op dezelfde lijn qua geboorteplan.

heel goed.

fijne professionele zorg met persoonlijke aandacht.

Toppers

Super fijne verloskundige nemen de tijd voor je en heb je vragen kun je ze bij hun meteen stellen geen vraag is te gek voor

Professioneel en laagdrempelig

Altijd goed geholpen, fijn dat ze op locatie zelf de echo’s kunnen maken. Altijd bereikbaar voor vragen en advies. Zowel in voortraject als bij de bevalling een vertrouwd gevoel gehad.

Professionele begeleiding

Positieve en professionele begeleiding. Altijd bereikbaar voor vragen. Goede en gezellige sfeer en communicatie. Je voelt dat je in goede handen bent.

Naar mijn mening beste verloskundige!!

Ik ben heel blij dat ik naar verloskundige de roerstreek ben gegaan. Ze zijn allemaal meelevend en je voelt je er meteen op je gemak. Ik zou deze verloskundige bij iedereen aanraden, ze hebben me heel goed geholpen door de zwangerschap heen je kon er naartoe met alle kleine en grote vragen die je had. Je werd altijd serieus genomen en ze legde alles goed uit. Als ik deze verloskundige niet had gehad was mijn bevalling heel anders uitgelopen. Ik ben heel dankbaar dat jullie er 9 maanden+ er voor mij zijn geweest. Wederom een top verloskundige!

Fijne praktijk, met goede verloskundige.

Voelde mij altijd op mijn gemak om te komen. Ik voelde me niet bezwaard om te bellen als ik twijfelde. Ik kon met al mijn zorgen bij jullie terecht. Fijne begeleiding met de bevalling gehad! Tor het einde van de bevalling is de verloskundige bij ons gebleven. Bedankt Dames!

Professionele zorg met veel persoonlijke aandacht

Goede en fijne begeleiding gehad tijdens en na mijn zwangerschap. Altijd goede uitleg gekregen en er werd goed gekeken naar wat ik nodig had. Dachten goed mee en hielden rekening met mijn wensen. Goede nazorg na de bevalling. Ook het plaatsen van een spiraal hier laten doen, ben ik ook heel tevreden over. Goede uitleg over wat er allemaal ging gebeuren, waardoor ik erg op mijn gemak was tijdens het plaatsen.

♡prachtige mensen♡

Lieve warmvolle verloskundige praktijk , met de juiste kennis en ervaring. Ze zijn geduldig en nemen alles serieus van je aan. zelf ook erg liefdevolle personen. Bij de eerste afspraak voelt het direct vertrouwd.

Fijne, leuke verloskundigen

Fijne praktijk met 3 leuke verloskundigen. Ze nemen de tijd voor je en bieden een luisterend oor. Je kunt met vragen altijd terecht en zijn goed bereikbaar. Ik ben heel tevreden over de begeleiding tijdens en na mijn zwangerschap.

Goede begeleiding

Goede begeleiding en fijne samenwerking onder de verloskundige.

Ik heb het heel positief ervaren, Goede communicatie, Lief en meegaand, Nemen de tijd voor je. Hartstikke blij met de goede zorg.

Goede en fijne begeleiding.

Goede en fijne begeleiding gehad tijdens de zwangerschap en bevalling. Fijn dat de afspraken in de avonduren mogelijk waren. Alles werd goed uitgelegd en het baby'tje werd altijd goed gecontroleerd. Ook fijn was de begeleiding tijdens de bevalling. Het ging zo snel dat alles in een roes voorbij ging. Fijn om het er daarna nog even over te hebben. Wat ik als zeer prettig heb ervaren is het huisbezoek in de kraamweek om de dag. Heel fijn dat alles zo kleinschalig en persoonlijk was. De volgende keer kiezen we weer voor deze praktijk. Nogmaals dank voor alles.

hebben het beste met je voor heel sociaal en je krijgt antwoord op al je vragen

superrrr praktijk als er een 2de komt in de toekomst ga ik daar weer natoe

Excellent

Excellent communication skills and a wonderful help. They gave me all the tiniest information on my pregnancy and delivery.

Geen vraag is te gek

Bij Emmy en Ingrid wordt je met open armen ontvangen. Geen 1 vraag is te gek en beide dames leven enorm met je mee. Emmy en Ingrid staan altijd voor je klaar en zijn altijd in voor een grapje op zijn tijd. Beide dames weten heel goed waar ze het over hebben waardoor het voor nieuwe ouders een warm bad is om de eigen vaardigheden te ontwikkelen.

Emmy en Ingrid zijn twee toppers!

Voor mijn beide zwangerschappen was ik bij Verloskundige Praktijk de Roerstreek. Beide keren ben ik zo goed ondersteund tijdens mijn zwangerschap en bevalling maar ook erna als ik vragen had. Emmy en Ingrid zijn twee prachtvrouwen die echt een luisterend oor voor je hebben en zeer goed hun werk doen. Ik zou deze praktijk voor elke zwangere vrouw aanraden!

Heel fijne ervaring; aanrader!

Met een heel fijn en warm gevoel kijk ik terug op de hulp en zorg vanuit Emmy en Ingrid. De betrokkenheid en ervaring zijn duidelijk merkbaar, waardoor het heel vertrouwd voelde. Zou er een volgende keer zeker terugkeren.

Ik ben maximaal tevreden

Mijn verloskundige is aardig,het hielp altijd,als ik een vraag had kon ik me altijd bellen. Als ik hem een ​​e-mail of sms schreef, reageerde zij altijd snel.

Super dames met een geweldige ervaring

Een hele speciale bevalling met allerlei kleine gekke kwaaltjes en corona tussendoor. Ondanks dit bleven ze beide heel koel en professioneel en stelde mij erg gerust. Ik ben heel tevreden over de dames. Jammer dat bij beide bevallingen ze er in het ziekenhuis helaas niet bij zijn geweest gezien ik toen overgenomen werd.

Hele fijne begeleiding!

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad. Goede begeleiding en duidelijke uitleg over alles. Emmy en Ingrid zijn heel lief en behulpzaam! Bij een eventuele volgende zwangerschap zouden we zeker weer voor de Roerstreek kiezen.

Top begeleiding tijdens de zwangerschap!

Zowel Ingrid als Emmy zijn erg kundig en prettig in de omgang.