Heel fijne ondersteuning en goed afgestemd op onze wensen

Heel fijne ondersteuning en goed afgestemd op onze wensen

• Betrouwbaarheid

Professionele en kundige verloskundige die met je meeleven en waarbij je je op je gemak voelt.

Altijd warm ontvangen door beide verloskundige. Ze staan altijd voor je klaar mits er vragen of onzekerheden zijn. Ze denken en leven met je mee en zijn altijd eerlijk en kundig. De controles heb ik altijd als zeer fijn ervaren, goede uitleg bij een echo wat er allemaal te zien is en fijne gesprekken. Ook de bevallingen, die niet soepel zijn verlopen heb ik ondanks dat door de verloskundige als fijn ervaren omdat ze me goed hebben begeleid, ook na de bevalling. Wij zijn in ieder geval zeer tevreden!

Goede en vakkundige zorg

Ik heb de nacontrole van de bevalling als zeer prettig ervaren.

Top verloskundigen

Deze verloskundigenpraktijk is erg prettig. De sfeer is fijn en persoonlijk. Ik voelde mij direct op mijn gemak. Je kunt met alle vragen en/of onzekerheden bij ze terecht. De begeleiding gedurende de gehele zwangerschap is goed. Korte lijnen met het ziekenhuis. De spreekuren vinden ook in de avonduren plaats waardoor de partner mee kan naar de afspraak.

Super fijne ervaring

Wij zijn tijdens onze zwangerschap en bevalling super begeleid! Het heeft voor ons het hele traject een stuk makkelijker en aangenamer gemaakt. Bedankt voor alles!

Heel fijn!

Erg prettig geholpen door beide verloskundige, heel behulpzaam en luisteren goed naar je wensen/vragen.

• Betrouwbaarheid

Wij hebben een super ervaring met de verloskundige praktijk de roerstreek

Ze hebben mij heel goed begeleid in onze zwangerschap. Altijd tijd voor vragen en heel duidelijk met alle informatie die we hebben gekregen. Twee keer een thuis bevalling met ze gehad en heel erg tevreden over de bevalling zelf en de nazorg!

Ontzettend goed

Heel erg behulpzaam. We konden zoveel vragen stellen als we wilden en kregen duidelijke informatie. De bevalling is goed verlopen door de hulp van de verloskundige. Ze was heel duidelijk en handelde goed

Passie voor hun werk!

Voor de 2de keer gekozen voor emmy en ingrid, super lief en zorgzaam. Altijd bereikbaar voor wat dan ook en super fijne nazorg .

• Betrouwbaarheid

Hele vriendelijke en behulpzame praktijk

Je kan hier met al je vragen terecht en bij elke vraag nemen ze je serieus. Ook kan je de dah en nacht bellen. Ik raad deze praktijk iedereen aan. De verloskundige zijn allebei hele ervaren verloskundige

• Betrouwbaarheid

Super fijne begeleiding. Ondanks kindje nummer 3 nemen ze gewoon uitgebreid de tijd voor je.

Heel goed!

Top begeleiding en zorg. Dit heb ik 3x zo ervaren.

Goeie steun.

Ik vind het heerlijk dat het persoonlijk is. We zijn hier voor alle zwangerschappen geweest. Als ik het niet vertrouwde en belde werd geluisterd en als het nodig was kon ik langskomen. Ik heb een goeie steun aan hun gehad. Ik vind het mooi dat ze ook stagiaires de kans geven om te leren. Er komt in onze planning geen 3debaby meer. Maar anders zou ik zeker hun weer kiezen!

Heel fijn

Ingrid en Emmy zijn 2 hele fijne dames waar ik me altijd prettig bij heb gevoeld.

Super goede begeleiding. Er word naar al je wensen geluisterd en eventueel meegedacht met de patiƫnt. Als wij voor een 2de zwangerschap gaan zouden we weer kiezen voor deze praktijk

Goede begeleiding, fijn kleine praktijk!

Zie titel ;)! Enige is als er soms een stagaire is die nog niet zo lang meedraaid , en diegene stelt zichzelf niet voor, dat ze daar wel in mogen begeleiden. Verder helemaal top!!

X

X

Zorg die aanvoelt als een warm bad!

Ik ben fantastisch begeleid door de zwangerschap en ook tijdens de bevalling. Geen moment onzeker gevoeld en dit maakt dat ik nu een maand later met een super gevoel terug kijk.

Fijne samenwerking

Ze luisteren en kijken met jou mee Open en eerlijk

Goed!

Fijne begripvolle praktijk! Luisteren naar je we sen en proberen te ondersteunen/helpen waar mogelijk.

Super persoonlijk!

Hele persoonlijke begeleiding. Zijn op de hoogte van je situatie en erg betrokken. Fijn om iedere keer een bekend gezicht te zien tijdens de controles. Begeleiding bij bevalling was super. Gaf een veilig gevoel, er werd goed naar mijn wensen geluisterd. Heel erg fijn!

Kundig en persoonlijk

Ik ben twee zwangerschappen begeleid door Verloskundige Praktijk De Roerstreek en beide keren zeer tevreden. De verloskundigen zijn ervaren en hebben aandacht voor de persoonlijke omstandigheden.

De verloskundige van de roerstreek hebben mij goed geholpen!

Laagdrempelige zorg, je kunt ze altijd bellen.. 3 zwangerschappen bij de roerstreek doorlopen, 3x ingeleid dus ondersteuning bij de bevalling, weet ik niet maar zal vast ook goed zijn.

Super fijne verloskundigen!

Toppers van verloskundigen. Ze zijn heel vriendelijk en hebben ons goed begeleid tijdens de zwangerschap + bevalling. Ik zou iedereen deze verloskundige praktijk aanbevelen!