Hi

• Werkt het? Ja

Goed te horen!

z

z

Vriendelijk, klantgericht en snel afgehandeld

Na mailcontact werd ik gebeld net op het moment dat ik een nieuwe lening wilde afsluiten. Alles was netjes en snel via de telefoon geregeld. Meteen goed verzekerd op pad kunnen gaan. Zeer uitgebreide informatieverstrekking vooraf. Via internet alles geregeld en dezelfde dag nog een telefoontje dat het geregeld was. Vriendelijk, klantgericht en snel afgehandeld! Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Snel en vakkundig geregeld

Geen opdringerige verkooppraatjes maar vriendelijke mensen met goed advies. Ook de mensen die daadwerkelijk de kozijnen en deuren geplaatst hebben waren vakkundig en werkten zeer netjes.

Goed bedrijf

Hier werken vakkundige mensen, dat zie je zo! Snelheid van de ene verzekering naar de andere was prima. Snel geregeld en een goede prijs. Korte wachttijd aan de telefoon, je krijgt snel een medewerker te spreken. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en er wordt advies gegeven qua verzekering.

Mijn eerste KV review

Prima ervaring dit, zou hier zo weer iets kopen.

Fijn dat u tevreden bent mijnheer Hoedje. Prettig zakendoen met u. groet, DTG CRM