Na mailcontact werd ik gebeld net op het moment dat ik nieuwe kozijnen wilde kopen. Alles was netjes en snel via de telefoon geregeld. Zeer uitgebreide informatieverstrekking vooraf. Via internet alles geregeld en dezelfde dag nog een telefoontje dat het geregeld was. Vriendelijk, klantgericht en snel afgehandeld!

• Wat heeft u afgenomen? Glas
  • Goed geholpen? Marleen

Bedankt voor de goede review sjaak! Groet van DTG demo KV Plus!

• Goed geholpen? Piet

Ik heb vorige maand kozijnen laten plaatsen door Demo bedrijf. Echte vakmensen met oog voor detail. Echt een aanrader!

Goed geholpen!

Ik werd uitstekend geholpen door de medewerkers van dit bedrijf. Ik zou hier zeker weer terug komen.

• Goed geholpen? Klaas

Alles prima geregeld

Snelheid van de ene verzekering naar de andere was prima. Snel geregeld en een goede prijs. Korte wachttijd aan de telefoon, je krijgt snel een medewerker te spreken. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en er wordt advies gegeven qua verzekering.

• Wat heeft u afgenomen? Kozijnen
  • Heeft u nog tips? sdfgsdfg sdfgsdfg
  • Goed geholpen? Klaas

Beste Kees, Dank je wel voor de goede beoordeling. Wij zijn hier blij mee. groet, Demo Bedrijf

Over DTG Demo KV Plus