03-06-2017 14:12 UTC Johan van den Bos
Een zeer waardevol traject.
Ik heb Profas als een zeer betrokken en deskundige organisatie ervaren. In de gesprekken met mijn coaches zijn een aantal zaken op z'n plek gevallen. Dit heeft mij rust en vertrouwen gegeven. Ik denk met veel plezier terug aan dit traject dat me heel veel heeft gebracht.
04-03-2017 15:45 UTC Rian Philipsen
Interessant en veel geleerd
Ik vond het traject met de loopbaanadviseur goed en heb veel geleerd over mezelf; kortom een prettige tijd na al die jaren werken. De opleiding die ik vervolgens gedaan heb en de stage vond ik ook goed. Al was het in het begin wel wennen om te leren en als stagiaire door het leven te gaan. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel coaching gehad in positieve zin dus. De fase die daarna kwam was "mijn aanbod" in de markt zetten. Dit viel toch wel een beetje tegen. Maar door de coaching en sollicitatietraining kwam ik toch een heel eind. Tijdens mijn stage heb ik SAP gedaan en dit was een vereiste voor de baan die ik nu heb via het uitzendbureau. Ik was 23 jaar nooit gewend om te solliciteren en daarbij had ik PROFAS toch nodig.
15-02-2017 14:44 UTC Alida Michels
Goede begeleiding op maat
Via Profas heb ik de stap gemaakt van een dienstverband naar zelfstandig ondernemer. Profas heeft me uitstekend begeleid, steeds gekeken naar wat ik nodig had om door te kunnen, en dat ook geboden. Aan de workshops en de 1-op-1 begeleiding heb ik erg veel gehad. Blij dat mijn werkgever me de mogelijkheid heeft geboden dit traject bij Profas te doorlopen.
Beoordeel ons