03-10-2017 11:12 UTC Judy
Zeer deskundig, vriendelijk en behulpzaam. Daarbij voldoende zakelijk om alles goed te regelen.
Ik heb Profas en de mensen daar als heel behulpzaam, vriendelijk ervaren. Veel kennis en ervaring. Ook altijd bereid dit voor je in te zetten, mee te denken en te helpen waar nodig. Daarbij wel je de vrijheid laten houden die je zelf nodig vindt. Al met al. Hele goede ervaring!
12-09-2017 10:28 UTC Bram Hakkenberg
Heel gericht op de persoon
Na een periode vol twijfel de stap gemaakt om een jaar lang door Profas Mobility Overheid B.V. begeleid te worden. Een juiste keuze. Door de persoonlijke begeleiding wordt je uitgedaagd over jezelf en je toekomst na te denken. Daarnaast om ook praktisch aan de slag te gaan. Voor mij is dit geworden de start van een eigen bedrijf in coaching en training. De begeleiding hier naar toe heb ik als heel positief ervaren. Ook het toewijzen van een coach is heel praktisch en vooral leerzaam geweest. De ondersteunende workshops werden gegeven door deskundige trainers en hielpen om verder te werken aan mijn toekomst. Ik ben Profas dankbaar voor de inzet en de mogelijkheden die ze mij hebben geboden. Ik zal nu op eigen kracht verder gaan met het werken in mijn eigen onderneming.
03-06-2017 14:12 UTC Johan van den Bos
Een zeer waardevol traject.
Ik heb Profas als een zeer betrokken en deskundige organisatie ervaren. In de gesprekken met mijn coaches zijn een aantal zaken op z'n plek gevallen. Dit heeft mij rust en vertrouwen gegeven. Ik denk met veel plezier terug aan dit traject dat me heel veel heeft gebracht.
Beoordeel ons