12-09-2017 10:28 UTC Bram Hakkenberg
Heel gericht op de persoon
Na een periode vol twijfel de stap gemaakt om een jaar lang door Profas Mobility Overheid B.V. begeleid te worden. Een juiste keuze. Door de persoonlijke begeleiding wordt je uitgedaagd over jezelf en je toekomst na te denken. Daarnaast om ook praktisch aan de slag te gaan. Voor mij is dit geworden de start van een eigen bedrijf in coaching en training. De begeleiding hier naar toe heb ik als heel positief ervaren. Ook het toewijzen van een coach is heel praktisch en vooral leerzaam geweest. De ondersteunende workshops werden gegeven door deskundige trainers en hielpen om verder te werken aan mijn toekomst. Ik ben Profas dankbaar voor de inzet en de mogelijkheden die ze mij hebben geboden. Ik zal nu op eigen kracht verder gaan met het werken in mijn eigen onderneming.
03-06-2017 14:12 UTC Johan van den Bos
Een zeer waardevol traject.
Ik heb Profas als een zeer betrokken en deskundige organisatie ervaren. In de gesprekken met mijn coaches zijn een aantal zaken op z'n plek gevallen. Dit heeft mij rust en vertrouwen gegeven. Ik denk met veel plezier terug aan dit traject dat me heel veel heeft gebracht.
04-03-2017 15:45 UTC Rian Philipsen
Interessant en veel geleerd
Ik vond het traject met de loopbaanadviseur goed en heb veel geleerd over mezelf; kortom een prettige tijd na al die jaren werken. De opleiding die ik vervolgens gedaan heb en de stage vond ik ook goed. Al was het in het begin wel wennen om te leren en als stagiaire door het leven te gaan. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel coaching gehad in positieve zin dus. De fase die daarna kwam was "mijn aanbod" in de markt zetten. Dit viel toch wel een beetje tegen. Maar door de coaching en sollicitatietraining kwam ik toch een heel eind. Tijdens mijn stage heb ik SAP gedaan en dit was een vereiste voor de baan die ik nu heb via het uitzendbureau. Ik was 23 jaar nooit gewend om te solliciteren en daarbij had ik PROFAS toch nodig.