13-07-2017 18:44 UTC Sjaan de Ron
Vakman.
S de Ron. Steenbergen . Mijn oude versterker snel en vakkundig gerepareerd,tegen een schappelijke prijs. Nogmaals bedankt.
06-07-2017 13:27 UTC Jordans
prima service
Aantal jaar geleden nieuwe geluidsinstallatie aangeschaft, deze werd volledig geïnstalleerd t/m de bekabeling en ophangen boxen aan toe. Onlangs nieuwe TV aangeschaft ook die met volle tevredenheid geïnstalleerd en de alle apparatuur er weer op aangepast zodat het geluid weer door de installatie komt. Omdat alles niet in een keer goed werkte is het voor hem ook geen probleem om er opnieuw voor terug te komen.
08-05-2017 19:22 UTC Jack
"Heel wat beter !" tegen een concurrerende prijs
Vorige week heeft Audio View bij ons een nieuwe installatie geïnstalleerd naar volle tevredenheid. Hun slogan is "net iets beter" van ons mag het gerust "heel wat beter" genoemd worden. Na wat twijfel bij onze keuze vooraf, kwam Richard deze ook bij ons thuis laten horen en gaf tegelijkertijd nog tips, o.a. kabels vervangen, om het eindresultaat te verbeteren. Deze heeft hij tijdens de installatie ook goed en vakkundig uitgevoerd met een super resultaat en tegen een concurrerende prijs ! Vrienden hadden ons naar Audio View doorverwezen en daar zijn we blij om.
Beoordeel ons