14-11-2017 19:19 UTC Rene Overveld
Audioview voor als je naast goed beeld en geluid ook een uitmuntende service wilt
Audioview heeft voor iedere beeld of geluidsvraag een goed antwoord. Prachtig materiaal maar bovenal een perfekte service. Alles vakkundig en netjes aangelegd. Richard is pas klaar en gaat pas weg als alles goed is geinstalleerd. Wij zijn meer dan tevreden met onze vakkundig aangesloten apparatuur. Top!! Audioview bedankt!
24-10-2017 22:13 UTC wim groos
kwaliteit én service.
Op zoek naar oplossingen voor TV voor mijn chalet. verlangens goede TV die niet altijd 'in zicht' is. Richard bood me goede oplossing. Ik zag op website dat hij ook bekabeling deed. Hij verbeterde mijn geluidsinstallatie, wat voor mij belangrijker is dan TV, en zorgde voor perfecte bekabeling. Verder zeer snelle service én goed advies.
13-09-2017 20:28 UTC Tinus
Uitstekende service!
Ik was op zoek naar een nieuwe receiver, maar na mailcontact werd me aangeraden om voor de speakers die ik thuis heb staan juist niet te gaan voor een home cinema oplossing, maar te kiezen voor een stereo versterker. Heb ze gevraagd of ik mijn speakers mee naar de zaak mocht nemen om zo eens te vergelijken of ik echt het verschil kon horen. Dit was geen probleem, ik mocht mijn oude receiver ook meenemen. Eenmaal in de zaak werd alle tijd voor me genomen en ik mocht rustig luisteren/vergelijken naar de verschillende versterkers. Nou en of er verschil te horen is. Niet alleen geluidsverschil tussen verschillende versterkers en mijn receiver, ook bekabeling/voeding blijkt invloed te hebben. Ben blij met de aankoop van mijn nieuwe versterker. Deze zaak is absoluut een aanrader voor aankoop van je hifi apparatuur!
Beoordeel ons