13-09-2017 20:28 UTC Tinus
Uitstekende service!
Ik was op zoek naar een nieuwe receiver, maar na mailcontact werd me aangeraden om voor de speakers die ik thuis heb staan juist niet te gaan voor een home cinema oplossing, maar te kiezen voor een stereo versterker. Heb ze gevraagd of ik mijn speakers mee naar de zaak mocht nemen om zo eens te vergelijken of ik echt het verschil kon horen. Dit was geen probleem, ik mocht mijn oude receiver ook meenemen. Eenmaal in de zaak werd alle tijd voor me genomen en ik mocht rustig luisteren/vergelijken naar de verschillende versterkers. Nou en of er verschil te horen is. Niet alleen geluidsverschil tussen verschillende versterkers en mijn receiver, ook bekabeling/voeding blijkt invloed te hebben. Ben blij met de aankoop van mijn nieuwe versterker. Deze zaak is absoluut een aanrader voor aankoop van je hifi apparatuur!
10-09-2017 19:29 UTC Jan Heshof
Kwaliteit voor een scherpe prijs
Al een paar keer een tv gekocht, soundplate en m'n vintage Duson stereo heeft er een upgrade gehad. meer dan zeer tevreden.
04-09-2017 14:21 UTC Adrie en Jacintha
Perfecte, deskundige, vriendelijke en duidelijke uitleg
Richard nam de tijd voor ons bij het uitzoeken van de tv, dit terwijl hij ook nog op tijd in zijn stand op de jaarmarkt moest zijn. Daar gaat de klant nog voor. Nadat de jaarmarkt afgelopen was, kwam hij met zijn vrouw onze nieuwe tv plaatsen. Ze hebben hem helemaal geprogrammeerd en ons wegwijs gemaakt in de materie. In een woord geweldige service.
Beoordeel ons