21-08-2017 11:23 UTC Barco Cornet
Heel professioneel, acuraat, vriendelijk en bovenal met heel veel gevoel voor de client!
Omdat scheiden ten alle tijden gepaard gaat met veel stress, emoties en vooral veel spanningen kregen mijn vrouw en ik ondanks al deze ellende het gevoel bij S.G.S in een warm bad terecht te zijn gekomen, wij kunnen door deze ervaring terecht zeggen dat wij een enorm fijn gevoel over hebben gehouden aan met name Mw.Mr.M.M.H.B. Stoffels, zij was zeer deskundig, professioneel, ontzorgend en bovenal heel vriendelijk en oprecht geïnteresseerd in de mensen achter ons, er was feitelijk van haar kant een stuk nazorg nadat het zakelijke was gepasseerd, dit maak je toch zelden mee, hierbij onze oprechte dank aan haar en uiteraard ook aan de stichting gratis scheiden, er zou wat ons betreft aan deze stichting heel veel meer aandacht geschonken moeten worden. Barco en Angelique
18-08-2017 14:56 UTC Emile Brunst
goed, kundig en onpartijdig
Het leek te goed om waar te zijn gratis scheiden maar het ging fantastisch. We zijn snel en kundig geholpen door de advocate. Hier voor heel veel dank.
17-08-2017 18:42 UTC ACD Kooren
Heel duidelijk en gemakkelijk. Een verademing. Zeker in een vervelende situatie waar heel veel zaken geregeld moeten worden. Groot voordeel is dat het kosteloos is. Geef je de mogelijkheid om elkaar de ruimte te kunnen geven om een nieuw bestaan op te bouwen. Geen verrassingen omdat je samen bepaalde zaken bespreekt. De partijen beslissen samen en worden niet tegen elkaar uitgespeeld. Snel geregeld en geen eindeloze procedures bij de rechter. Ben blij dat ik door een ander hier naar ben doorverwezen. Zal ook uw stichting bij anderen aanbevelen.
Beoordeel ons