20-02-2018 16:44 UTC David
Great service delivered professionally and great reliability.
TC Connect have always communicated arrangements clearly, arrived on time and provided a friendly professional service. Vehicles are of a high standard and their airport collection service is excellent. I would highly recommend their service.
17-02-2018 12:55 UTC Rianne
Perfecte service
Ivm met werk moet ik geregeld naar Schiphol en boek ik altijd met Mauricio. Ben erg tevreden met de service, hij is altijd optijd, fijne auto en altijd vriendelijk!
07-02-2018 14:36 UTC Jay
In elke vorm de beste!
Maus is by far de meest ideale driving-partner die je kan vinden. Flexibiliteit, professionaliteit, kwaliteit, gedrevenheid, passie en enthousiasme zijn woorden die Maus op zijn arm zou moeten tatoeƫren, daar hoef je bij hem namelijk niet over te twijfelen. Ongeacht waar je bent, hoe laat het is, hoe hard het stormt, Maus staat altijd klaar voor je en denkt altijd met je mee. Perfect voor festivals, Schiphol ritjes, boodschappen doen of zelfs verhuizen, haha!!! Na een gezellige Uber rit heeft Maus een contract gekregen voor het rondrijden van al onze high ranked internationale klanten. Het was lang zoeken naar de ideale en bovenal betaalbare flexibele chauffeur.