29-10-2017 13:54 UTC Stroom
Prima monteur, verrassende rekening
Het zou netter zijn , wanneer bij het ondertekenen van de bon bij de monteur ook duidelijk is dat er minimaal een half uur voor en een half uur na afronden van het werk in rekening wordt gebracht. Je tekent voor twee uur werk en krijgt drie uur gepresenteerd. Een uur reiskosten etc... waar ik geen zicht op heb en ook geen controle. Als de monteur na iedere klus weer naar het magazijn moet om spullen te halen ( zo is het mij uitgelegd) dan is dat niet efficiƫnt en klinkt ook erg ongeloofwaarlijk.
08-10-2017 15:32 UTC Dca Dekkers
Goed, professioneel, flexibel
Ben tevreden over jullie service. Flexibiliteit en vakkundigheid. Echter een tip om extra info te vragen voor aanleggen leidingen. Moest eea verplaatst worden omdatn niet de juiste positie aangehouden was, dus moest daarna aangepast worden. Jammer, beter in 1 keer goed. Zorg dat telefoonnummers van de klant beschikbaar zijn. Wel zo handig bij vragen.
08-10-2017 08:03 UTC H.J. Roks
Klantvriendelijk en vakkundig.
Dit bedrijf heeft mij uitstekend geholpen bij een lastige klus en het doet wat het belooft. Door een tijdrovende reparatie van een gaslek moesten andere klanten wellicht wachten, maar het werd geen haastklus maar gewoon vakwerk.
Beoordeel ons