16-01-2018 14:22 UTC Eveline
Ontzettend betrokken en neemt je heel fijn bij de hand
Mijn ervaring met Flora was ontzettend fijn. Heel betrokken heeft ze mij door mijn scriptie periode heen begeleid, door de juiste vragen te stellen om mij zelf aan het nadenken te zetten en goede structuur te geven. Absolute aanrader en hierdoor met vlag en wimpel mijn scriptie gehaald (warandes een lang en moeizaam traject zou zijn geworden).
29-11-2017 20:11 UTC Friso
Zeer goede begeleiding vanuit intrinsieke motivatie1
"Tijdens het schrijven van mijn scriptie bleek dat ik als perfectionist veel behoefte had aan bevestiging over de juiste opzet en structuur. Flora heeft mij hier heel goed bij geholpen waarbij duidelijk zichtbaar was dat de begeleiding vanuit intrinsieke motivatie werd uitgevoerd. Naast de begeleiding op dit vlak heeft ze door haar ervaring in psychologie praktische tips waarmee je kritisch gaat kijken naar je manier van handelen. Heel leerzaam!"
08-10-2017 17:29 UTC Lizette
Fijne begeleiding en houvast bij het plannen van mijn scriptie
Het maken van een planning heeft me erg goed geholpen. Daarnaast vond ik het heel fijn om te bespreken wat ik precies ging doen, want ik maak de dingen vaak groter dan ze zijn. In overleg met Flora kon ik de zaken tot menselijker properties terugbrengen. Ik vond het scherpstellen van de onderzoeksvraag en doelstelling erg prettig. Daardoor werd het onderwerp beter ingekaderd en gemakkelijker uit te werken. Last but not least was het gevoel dat ik het niet alleen hoefde te doen heel stimulerend. Als ik te veel aan mezelf ging twijfelen, kon ik even overleggen en kreeg dan meer vertrouwen in mijn eigen idee├źn.
Beoordeel ons