22-11-2017 10:16 UTC Loes Hazeloop
Ik ervaar acupunctuur als een wereldwijd erkende geneeswijze.
Ik vind wel dat acupunctuur door een erkende geregistreerde arts dient uitgevoerd te worden. Een arts, die verantwoordelijkheid draagt voor het welzijn van de patiƫnt en tijdig behoord door te verwijzen naar andere specialismen waar acupunctuur niet of onvoldoende kan werken. Deze praktijk vind ik kundig en secuur. Ik heb veel baat bij de behandelingen en daardoor minder medicatie nodig.
22-11-2017 09:07 UTC Charlotte
Zeer ervaren en kundige artsen en een fijne bejegening.
Er wordt de tijd voor je genomen en je voelt je echt gezien / gehoord. De materie van de klacht wordt ook theoretisch bestudeerd. Dit maakt dat ik merk dat deze artsen gepassioneerd zijn in hun vak en goed weten waar ze mee bezig zijn. Ook voel ik het effect van de acupunctuur op moment van de behandeling zelf en achteraf. Aanrader!
02-11-2017 18:44 UTC Marjan van LIt
Geweldig, voor mij rustgevend en ontspannend
Gedurende een hele nare periode met veel pijn ben ik op advies van mijn schoondochter bij deze praktijk terecht gekomen. Wat een deskundigheid en hele lieve mensen. De oorzaak van ACNES(beklemde buikzenuwen)kon niet opgelost worden,maar de rust die het me gaf om een volgende operatie te ondergaan was geweldig. In mijn boek Pijn over de verstrekkende gevolgen van ACNES heb ik dan ook een uitgebreid verhaal over deze praktijk geschreven. Mocht iemand interesse hebben dan kunt U kijken op www.marjanvanraamsdonk.nl.
Beoordeel ons