23-10-2017 13:28 UTC Henny
Klus uitstekend uitgevoerd voor een zeer redelijke prijs en zeer betrouwbaar in de afspraken.
Enigszins gedateerde Lundia boekenkast wit gespoten. Ziet er weer als nieuw uit.
09-10-2017 09:58 UTC Henk van de Hoef
Service is echt TOP. Zeer klantvriendelijk bedrijf
Geven goed advies. Het resultaat is perfect : hebben nu een nieuwe keuken dankzij perfect vakmanschap. Komen afspraken goed na. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Zijn blij dat we Harry Buiter hebben gevonden. We zijn 100% tevreden over het resultaat : helemaal TOP.
30-07-2017 13:10 UTC Trudi
Onze keukendeurtjes zijn weer als nieuw!
De folie van onze keukendeurtjes liet steeds verder los. Niuewe deurtjes aanschaffen was geen optie, want diverse zijpanelen hebben dezelfde oud-groene kleur. Door keukenspeciaalzaak Huizinga in Drachten werden we gewezen op de mogelijkheid om de deurtjes te laten overspuiten. Op de afgesproken datum werden de deurtjes gedemonteerd, waarna in de werkplaats het folie er af werd gehaald, de juiste verfkleur werd gemengd en de deurtjes werden gespoten. Na twee weken kwam de monteur de deurtjes weer monteren. Het is werkelijk verbazingwekkend hoe mooi het is geworden; precies dezelfde kleur en matheid. Als nieuw! Zeker een aanrader!
Beoordeel ons