26-10-2017 10:44 UTC Michelle
Super!
Hele fijne omgeving waar je jezelf kan zijn en op je eigen tempo kan dansen! De workshops en voorstellingen zijn ook heel leuk om mee te maken.
24-10-2017 08:23 UTC Linda
Goede sfeer en leuke lessen
Goede lessen, gezellige sfeer ! Alleen jammer dat de locatie is veranderd, maar dat was overmacht.
23-10-2017 19:25 UTC Leonie
Al ruim 10 jaar dansplezier!!!
Al vanaf de oprichting dans ik met veel plezier bij Balletstudio Violetta. We hebben inmiddels al op 3 verschillende locaties gedanst, maar de kwaliteit van de lessen is onverminderd. Er is oog voor ieders kwaliteiten en beperkingen. Ook als je meerdere dagen in de week wilt dansen, biedt de balletstudio genoeg mogelijkheden. Zo volg ik zelf zowel lessen voor klassiek ballet als moderne dans. De balletstudio zorgt buiten de reguliere lessen ook voor inspirerende workshops. Hiervoor worden gastdocenten uitgenodigd die weer iets kunnen bieden buiten de reguliere lessen om (soms zelf uit het buitenland). Ook is het mogelijk om mee te doen met mooie samenwerkingsverbanden voor optredens. Onze artistiek leider onderhoudt contacten binnen de culturele wereld en zorgt zelf op internationaal niveau voor netwerken en up-to-date blijven door lid te zijn van de International Dance Council Unesco. Ik geniet van de gemoedelijke sfeer onder elkaar, waarbij iedereen graag met dansen bezig is. Dit maakt dat ik mij ook al wat jaartjes graag vrijwillig inzet voor de studio, bijvoorbeeld tijdens de optredens van de studio zelf. Als je graag danst en dat van getalenteerde en gediplomeerde docenten wilt leren, dan moet je bij balletstudio Violetta zijn!
Beoordeel ons