20-02-2018 18:04 UTC Debbie
Lief en zorgzaam
Fijne begeleiding en altijd met een luisterend oor. Ze zijn lief, zorgzaam en denken graag met je mee. Ondanks dat ik een duo traject met het ziekenhuis had, vond ik de begeleiding bij Jeff en Marianne persoonlijker en hadden het meer bij het juiste eind dan het zkh.
29-01-2018 10:06 UTC inge
In het moment met volle aandacht
De beste manier om je kindje op de wereld te krijgen is door rustig te blijven! De afspraken zijn met een lach en een grapje, waardoor je tevens bespreekt waar je mee zit. Er is ruimte voor het verhaal en hoe gaat het met de aanstaande moeder. Doorverwijzingen naar bijvoorbeeld bekkenfysio en nuttige tips voor kwaaltjes worden gegeven. Geen poespas, soms is het ook gewoon dealen met en uitzitten van de kwaaltjes. En dat wordt dan gespiegeld, zeer prettig ervaren. Telefonisch altijd bereikbaar (direct of teruggebeld). Toppers zijn het bij volle maan!
29-01-2018 08:07 UTC nelleke
Kundig, geduldig, open èn gezellig. Bij Volle Maan biedt de perfecte combinatie.
Wij zijn meer dan tevreden over de begeleiding die we kregen van Bij Volle Maan! Hun kunde, duidelijkheid, openheid, steun in de rug en geduld voelden erg prettig. Bovendien stelden hun fijne gezellige persoonlijkheden ons ook meteen op ons gemak!
Beoordeel ons