27-10-2017 07:02 UTC marieke Willems
Deskundig, ervaren, klantgericht, hartelijk
Bij Volle Maan heeft ons bij alledrie onze kinderen begeleid, waarvan twee thuisbevallingen en een ziekenhuisbevalling. Wij waarderen de persoonlijke benadering, ervarenheid en deskundigheid van de verloskundigen en kunnen deze praktijk derhalve enorm aanbevelen.
25-10-2017 16:10 UTC Marie-Charlotte
?
24-10-2017 17:29 UTC Marieke van Eerd
Fijne begeleiding zwangerschap
Fijn begeleid tijdens mijn onverwachte zwangerschap. Enige minpunt was het gedoe rondom mijn "zwangerschapsdiabetes". Aangezien onze zoon wat aan de grote kant was, (liep bij 30 wk zwangerschap, 12 dagen voor op de groeicurve) moest ik laten testen. Niks spannends, enkel routinecheck, was er ons verteld door Jef. Verder eigenlijk geen info gehad. Door mijn hypoglycemie was de glucose prompt te hoog. Er kwam een hele paniekerige molen op gang, zonder echte uitleg/toelichting vanuit Bij Volle Maan. Dieet, 3x per week dagcurves prikken en ik weet niet wat allemaal nog meer. Na een week kwam ik bij de gynaecoloog, en die zei direct "het is niet gevaarlijk voor jou of je kindje"... maar toen had ik er dus al wel een week stressen op zitten. Slechte zaak. Te meer omdat ik later las dat een dergelijke test pas nodig is bij 2 weken voorlopen en ik verder helemaal niet tot de risicogroep behoorde... geen overgewicht etc. Verder heel tevreden.
Beoordeel ons