31-01-2018 00:13 UTC Sabine Kooistra
Erg betrokken bij de klant, meedenkend en een top service!
Vooraf veel informatie over de meubels gekregen, dit is erg fijn. Daarnaast werd er met mij als klant meegedacht, dat geeft net even dat extra stukje service. Dankzij Ideko ben ik nu een hele 'happy customer', ik heb eindelijk de perfecte bank gevonden!
30-01-2018 13:52 UTC Panait
Via internetsite een fauteuil gevonden bij Ideko, bij bestelling per telefoon zeer vriendelijk geholpen , snelle verzending en ontvangst van fauteuil, deze bevalt goed, kortom, zeer tevreden!
28-01-2018 14:21 UTC Bert
Geweldig wat een schitterende zaak en voor elk wat wils!!
Nooit gedacht toen ik bij Idéko binnenkwam dat ik zoveel keuze had in meubels voor binnen en buiten. Maar daarnaast ook zoveel andere woonaccessoires zoals kleinmeubelen, verlichting en zoveel andere leuke en verassende woonartikelen, en dat voor zéér redelijke prijzen. Ik woon in Assen, maar in die omtrek is er nergens zo een leuke winkel te vinden als in Westergeest. Niet naast de deur, maar goed bereikbaar en zeker de moeite waard om daar een bezoek te gaan brengen. Ik weet zeker dat je met iets daar de deur uitgaat bestemd voor achter je eigen huisdeur of kamerdeur. Ik heb deze winkel gevonden via internet, en ben met een hele mooie tafel en een bijpassende lamp zeer tevreden naar huis gegaan. Zeker binnenkort voor herhaling vatbaar.
Beoordeel ons