26-06-2017 20:39 UTC Harmen Kromdijk
Op een hele ontspannen manier ben ik weer op weg geholpen
Ik had het absoluut niet naar mijn zin bij mijn huidige werkgever en wil iets anders, alleen ik had geen idee wat en vervolgens, hoe dat aan te pakken. Op aanraden van een vriend heb ik Frans de Blocq benaderd met de vraag of hij me daarin zou kunnen helpen. Met behulp van een serie gesprekken en opdrachten, heeft Frans me uit laten vinden waarom ik het op dat moment niet naar mijn zin had en welke kenmerken een nieuwe baan/werkgever zou moeten hebben om beter bij me te passen. Precies datgene waar ik zelf niet uit kwam, dus ik ben zeer zeker een tevreden klant! De gesprekken met Frans heb ik als zeer open, positief en ontspannen ervaren. Ook het feit dat hij alle tijd neemt en zich niet heel strak aan geplande uren houdt draagt daar aan bij. De oefeningen die hij me heeft laten doen en de praktische tips die hij me gegeven heeft kan ik zeker gebruiken als tools in mijn zoektocht naar de, voor mij, perfecte baan!
26-06-2017 17:15 UTC Ilona Lette
Frans wil je heel graag helpen!
In het contact met Frans is hij open en eerlijk. Hij probeert je echt te helpen en is attent. Ook komt hij zijn afspraken altijd netjes na, is op tijd en duidelijk in zijn communicatie.
16-06-2017 11:55 UTC Nick Megelink
Kalm, erg betrokken,met een schat aan ervaring: Frans is een uitstekend coach én mens.
Vanuit een re-integratietraject heb ik 2 jaar begeleiding van Frans gehad, op weg naar werk. Hij heeft uiteraard veel kennis van het proces naar werk maar mij valt voornamelijk zijn persoonlijke benadering op; Daarbij heeft hij aandacht voor het aanpakken van mijn persoonlijke barrières en heeft Frans een goed evenwicht weten aan te brengen in de veelzijdige problematiek die ik ervaar bij (zoeken naar) werk. Toen ik aan het einde van het traject weer aan het werk kon, kreeg ik de mogelijkheid voor een coach ter ondersteuning; ik heb geen seconde nagedacht over wie dat zou moeten zijn! Frans, bedankt wat je voor mij betekent hebt en ik zie uit naar onze verdere samenwerking!