24-11-2017 09:29 UTC Huurspeakers.nl
Een professionele en mooie website binnen mijn budget!
Voordat ik in contact kwam met Mooi Online had ik nog geen website. Ik wilde graag een professionele en overzichtelijke website in WordPress. Via Google ging ik op zoek naar een geschikt bedrijf die mij hierbij kon helpen. Al snel kwam ik uit op Mooi Online en zag ik dat zij gespecialiseerd zijn in WordPress. In het begin was ik er niet geheel zeker van of mijn wensen wel haalbaar waren. Ik had namelijk een beperkt budget maar wilde wel graag een professionele website. Nadat ik alle mogelijkheden op de website van Mooi Online goed had bestudeerd, besloot ik om telefonisch contact op te nemen. Ik heb toen een aantal goede gesprekken gehad met Mooi Online waarbij alle mogelijkheden uitgebreid werden toegelicht. We kwamen al snel tot de conclusie dat de template die ik voor ogen had haalbaar was binnen mijn budget. Hierdoor werden al mijn twijfels die ik vooraf had weggenomen! Het contact met Mooi Online heb ik als zeer prettig ervaren. Mooi Online heeft altijd snel en adequaat gereageerd op mijn vragen. Ook werden onduidelijkheden uitgelegd en weggenomen. Vanaf het begin weet je waar je aan toe bent, afspraak is afspraak. Er zijn geen onverwachtse kosten! Als resultaat heb ik een professionele, mooie, overzichtelijke website binnen mijn budget! Ik heb al meerdere complimenten gehad op HuurSpeakers.nl. Ik kan Mooi Online aan iedereen aanbevelen!
23-11-2017 14:16 UTC Frits
Heel tevreden
Ik ben heel tevreden over hoe mijn website geworden is en ook tevreden over klantvriendelijkheid!
14-11-2017 14:04 UTC Probody
Voor t eerst een samenwerking aangegaan, en tot op heden prima geregeld en snelle service!