Beoordelingen Zwemles Carrousel

7,1

Lesdag: Maandag

Lesgroep: geel

Positieve ervaring:
Fijn dat mijn zoon van de ene zwemschool naar deze zwemschool vlekkeloos kon instromen.

Verbeterpunten:
Ik heb het gevoel dat er neutraler naar alle kinderen zwemles gegeven kan worden.
Nu is het soms van 'ons kent ons'.

Leerling uit: Giethmen

13-12-2017
5,7

Positieve ervaring:
9 van de 10 keer goede ontvangst aan de balie.
Zwemdocenten denken mee en willen het kind echt graag helpen.
Bijna altijd positieve ervaringen gehad met de zwemdocenten. Kind en ouders hebben wel zo hun voorkeuren maar overwegend positief. Zeker afgelopen jaar met de easy swim, alleen maar positief.
De vaste groep is voor kinderen en ouders fijn, continuiteit!
Het afzwemmen wordt erg leuk gedaan, zeer feestelijk met de ballonnen en vlaggen!

Verbeterpunten:
Communicatie communicatie en communicatie! In alle opzichten...
Ouders en kinderen willen weten: Hoe gaat het, waar werken jullie aan en vooral waarom in die volgorde van aanleren op die wijze.
Ouders kunnen nooit iets zien dus heb je geen idee! (slechte camera beelden zelden kijkles, nauwelijks ruimte voor een uitleg na of voor de les).
Bereikbaarheid individuele zwemdocenten, ze bellen netjes terug maar emailen kan niet.
Lastig om voor of na de les even te horen hoe het is gegaan, als ouder heb je geen idee hoe de vorderingen zijn. Online is er niets te vinden dat up to date is.
Wat doen jullie, waarom en wat gaat er wel en niet goed bij mijn kind en wat kan ik daar als ouders eventueel in begeleiden.

Leerling uit: lemelerveld

Leerling uit: Den Ham

20-11-2017
7,3

Positieve ervaring:
Extra lessen met bijna een-op-een begeleiding aangeboden voor verbeteren beenslag.

Verbeterpunten:
Digitale volgsysteem in niet altijd up-to-date

20-11-2017
8,5

Lesdag: Vrijdag

Lesgroep: rood

02-08-2017
6,8

Lesdag: Maandag

Positieve ervaring:
prima zwembad. lesfrequentie en duur van 3 kwartier past bij mijn zoon.

Verbeterpunten:
vind vooral de communicatie summier.. als het niet nodig is ok. maar ik heb vooral de laatste 3weken voor het afzwemmen de communicatie gemist... de druk werd voor mijn zoon erg opgevoerd. had liever gehad dat mij eerder werd verteld dat hij wat vaker moest gaan zwemmen ... hierdoor heb zowel ik als mij zoon de laatste weken als niet leuk ervaren..

01-08-2017
6,8

Verbeterpunten:
Wanneer kinderen mogen proefzwemmen krijgen ze een briefje mee naar de kleedkamer. Kinderen die nog niet mogen proefzwemmen krijgen dit niet. Dit geeft onduidelijkheid bij de ouders. 'Mag mijn kind nu ook proefzwemmen of niet, is hij/zij wellicht het briefje vergeten/verloren? Maar even vragen voor de zekerheid aan de badjuf/meester' Vervolgens is het kind ook even alleen in de kleedkamer, vaak nog koud omdat hij/zij nog niet volledig is afgedroogd/aangekleed. Tevens is het voor de kinderen niet leuk dat de een wel een briefje krijgt en de andere niet. Bovenstaande kun je oplossen door iedereen een briefje mee te geven. Bij de een staat er op dat hij/zij mag proefzwemmen, bij de ander staat erop wat er nog verbeterd kan worden, maar voor de kinderen lijkt het alsof iedereen hetzelfde briefje heeft.

Leerling uit: dalfsen

23-07-2017
7,8

Positieve ervaring:
Ja hebben de lessen als positief ervaren.

geen

Leerling uit: Oudleusen

21-07-2017

Positieve ervaring:
Fijn personeel, bij problemen wordt er serieus geluisterd en geholpen. En als je je diploma hebt kan je ook echt goed zwemmen.

Geen. Ga zo door.