Beoordelingen Zwemles Carrousel

• Algemene indruk 7,8

02-08-2017
6,8

Positieve ervaring:
prima zwembad. lesfrequentie en duur van 3 kwartier past bij mijn zoon.

Verbeterpunten:
vind vooral de communicatie summier.. als het niet nodig is ok. maar ik heb vooral de laatste 3weken voor het afzwemmen de communicatie gemist... de druk werd voor mijn zoon erg opgevoerd. had liever gehad dat mij eerder werd verteld dat hij wat vaker moest gaan zwemmen ... hierdoor heb zowel ik als mij zoon de laatste weken als niet leuk ervaren..

01-08-2017
6,8

Verbeterpunten:
Wanneer kinderen mogen proefzwemmen krijgen ze een briefje mee naar de kleedkamer. Kinderen die nog niet mogen proefzwemmen krijgen dit niet. Dit geeft onduidelijkheid bij de ouders. 'Mag mijn kind nu ook proefzwemmen of niet, is hij/zij wellicht het briefje vergeten/verloren? Maar even vragen voor de zekerheid aan de badjuf/meester' Vervolgens is het kind ook even alleen in de kleedkamer, vaak nog koud omdat hij/zij nog niet volledig is afgedroogd/aangekleed. Tevens is het voor de kinderen niet leuk dat de een wel een briefje krijgt en de andere niet. Bovenstaande kun je oplossen door iedereen een briefje mee te geven. Bij de een staat er op dat hij/zij mag proefzwemmen, bij de ander staat erop wat er nog verbeterd kan worden, maar voor de kinderen lijkt het alsof iedereen hetzelfde briefje heeft.

Leerling uit: dalfsen

23-07-2017
7,8

Positieve ervaring:
Ja hebben de lessen als positief ervaren.

geen

Leerling uit: Oudleusen

21-07-2017

Positieve ervaring:
Fijn personeel, bij problemen wordt er serieus geluisterd en geholpen. En als je je diploma hebt kan je ook echt goed zwemmen.

Geen. Ga zo door.

Leerling uit: Lemelerveld

14-07-2017
7,6

Verbeterpunten:
meer flexibiliteit. Lessen bv mogen inhalen, aangezien mijn dochter op de maandag zwemt en een aantal feestdagen op de maandag vallen mag ze deze les niet elders in de week inhalen, dan mist ze weer een hele week les. Vind ik zeker een verbeterpunt.

Leerling uit: Lemelerveld

09-07-2017
9,5

Positieve ervaring:
Het kind leert goed zwemmen
Ideaal extra zwemlessen in vakantie

Heb ik niet

6,3

Lesgroep: geel

Zwemles duur is prima!

Verbeterpunten:
Zou nooit iemand aanraden hier zwemles te nemen! Onze andere kids zullen ook zeker hier geen zwemles gaan volgen!
Ons kind zwemt al dik anderhalf jaar. Nog nooit zoiets mee gemaakt! Na tig lessen is er een ding wat herhaald word! Niets met techniek van het zwemmen te maken! Alleen het kind. Sorry carrousel maar niet elk kind is hetzelfde!!!
Ook slechte communicatie.. Scoremodule vaak op afwezig staat! Terwijl ons kindje gewoon gezwommen heeft! Oefenen andere badjuf kijkt toe en zegt voor geel is dit zeker voldoende... ons kind zwemt een maand later nog steeds in geel! Voor het kind is er geen motivatie meer! Gaat huilend na zwemles en komt huilend terug! Puur omdat het zich niet meer gerespecteerd voelt! Je denkt het nu te kunnen maar nog steeds is dit blijkbaar niet voldoende voor zwemleraar van de gele groep! Voor een kind is dit niet te begrijpen...Als ouder eigenlijk ook niet!!!

Leerling uit: Dalfsen

14-05-2017
8,5

Positieve ervaring:
Ik ben tevreden over de zwemlessen. Vind het goed dat er geen tijdsbestek aan een diploma zit. bijv. binnen 6 maanden moet een kind een diploma kunnen halen.

geen