Beoordelingen Zwemles Carrousel

• Algemene indruk 7,8

15-04-2018
7,9

Positieve ervaring:
Vriendelijke badjuffen en meesters lief voor de kids en pakken door waar nodig.

Leerling uit: Nijverdal

15-04-2018

Verbeterpunten:
Tussen de kijklessen door ouders informeren hoe het er voor staat. Je kan de scoremodule wel volgen, maar af en toe een kleine update in de mail zou fijn en handig zijn.

Leerling uit: Dalfsen

18-03-2018
7,3

Lesdag: Dinsdag

Positieve ervaring:
Mijn zoontje zwemt nu voor b.
Enthousiaste zwemleraren

Klantvriendelijkheid receptie

Terugkoppeling hoe het zwemmen gaat. Het digitale dossier wordt niet consequent bijgehouden

Leerling uit: Giethmen

16-01-2018
7,1

Lesdag: Maandag

Lesgroep: geel

Positieve ervaring:
Fijn dat mijn zoon van de ene zwemschool naar deze zwemschool vlekkeloos kon instromen.

Verbeterpunten:
Ik heb het gevoel dat er neutraler naar alle kinderen zwemles gegeven kan worden.
Nu is het soms van 'ons kent ons'.

Leerling uit: Giethmen

13-12-2017
5,7

Lesdag: Dinsdag

Positieve ervaring:
9 van de 10 keer goede ontvangst aan de balie.
Zwemdocenten denken mee en willen het kind echt graag helpen.
Bijna altijd positieve ervaringen gehad met de zwemdocenten. Kind en ouders hebben wel zo hun voorkeuren maar overwegend positief. Zeker afgelopen jaar met de easy swim, alleen maar positief.
De vaste groep is voor kinderen en ouders fijn, continuiteit!
Het afzwemmen wordt erg leuk gedaan, zeer feestelijk met de ballonnen en vlaggen!

Verbeterpunten:
Communicatie communicatie en communicatie! In alle opzichten...
Ouders en kinderen willen weten: Hoe gaat het, waar werken jullie aan en vooral waarom in die volgorde van aanleren op die wijze.
Ouders kunnen nooit iets zien dus heb je geen idee! (slechte camera beelden zelden kijkles, nauwelijks ruimte voor een uitleg na of voor de les).
Bereikbaarheid individuele zwemdocenten, ze bellen netjes terug maar emailen kan niet.
Lastig om voor of na de les even te horen hoe het is gegaan, als ouder heb je geen idee hoe de vorderingen zijn. Online is er niets te vinden dat up to date is.
Wat doen jullie, waarom en wat gaat er wel en niet goed bij mijn kind en wat kan ik daar als ouders eventueel in begeleiden.

Leerling uit: lemelerveld

Leerling uit: Den Ham

20-11-2017
7,3

Positieve ervaring:
Extra lessen met bijna een-op-een begeleiding aangeboden voor verbeteren beenslag.

Verbeterpunten:
Digitale volgsysteem in niet altijd up-to-date

20-11-2017
8,5

Lesgroep: rood

02-08-2017
6,8

Lesdag: Maandag

Positieve ervaring:
prima zwembad. lesfrequentie en duur van 3 kwartier past bij mijn zoon.

Verbeterpunten:
vind vooral de communicatie summier.. als het niet nodig is ok. maar ik heb vooral de laatste 3weken voor het afzwemmen de communicatie gemist... de druk werd voor mijn zoon erg opgevoerd. had liever gehad dat mij eerder werd verteld dat hij wat vaker moest gaan zwemmen ... hierdoor heb zowel ik als mij zoon de laatste weken als niet leuk ervaren..