Beoordelingen Zwemles Carrousel

Leerling uit: Den Ham

20-11-2017
7,3

Positieve ervaring:
Extra lessen met bijna een-op-een begeleiding aangeboden voor verbeteren beenslag.

Verbeterpunten:
Digitale volgsysteem in niet altijd up-to-date

20-11-2017
8,5

Lesdag: Vrijdag

Lesgroep: rood

02-08-2017
6,8

Lesdag: Maandag

Positieve ervaring:
prima zwembad. lesfrequentie en duur van 3 kwartier past bij mijn zoon.

Verbeterpunten:
vind vooral de communicatie summier.. als het niet nodig is ok. maar ik heb vooral de laatste 3weken voor het afzwemmen de communicatie gemist... de druk werd voor mijn zoon erg opgevoerd. had liever gehad dat mij eerder werd verteld dat hij wat vaker moest gaan zwemmen ... hierdoor heb zowel ik als mij zoon de laatste weken als niet leuk ervaren..

01-08-2017
6,8

Verbeterpunten:
Wanneer kinderen mogen proefzwemmen krijgen ze een briefje mee naar de kleedkamer. Kinderen die nog niet mogen proefzwemmen krijgen dit niet. Dit geeft onduidelijkheid bij de ouders. 'Mag mijn kind nu ook proefzwemmen of niet, is hij/zij wellicht het briefje vergeten/verloren? Maar even vragen voor de zekerheid aan de badjuf/meester' Vervolgens is het kind ook even alleen in de kleedkamer, vaak nog koud omdat hij/zij nog niet volledig is afgedroogd/aangekleed. Tevens is het voor de kinderen niet leuk dat de een wel een briefje krijgt en de andere niet. Bovenstaande kun je oplossen door iedereen een briefje mee te geven. Bij de een staat er op dat hij/zij mag proefzwemmen, bij de ander staat erop wat er nog verbeterd kan worden, maar voor de kinderen lijkt het alsof iedereen hetzelfde briefje heeft.

Leerling uit: dalfsen

23-07-2017
7,8

Lesdag: Dinsdag

Positieve ervaring:
Ja hebben de lessen als positief ervaren.

geen

Leerling uit: Oudleusen

21-07-2017

Lesdag: Dinsdag

Positieve ervaring:
Fijn personeel, bij problemen wordt er serieus geluisterd en geholpen. En als je je diploma hebt kan je ook echt goed zwemmen.

Geen. Ga zo door.

Leerling uit: Lemelerveld

14-07-2017
7,6

Lesdag: Maandag

Verbeterpunten:
meer flexibiliteit. Lessen bv mogen inhalen, aangezien mijn dochter op de maandag zwemt en een aantal feestdagen op de maandag vallen mag ze deze les niet elders in de week inhalen, dan mist ze weer een hele week les. Vind ik zeker een verbeterpunt.

Leerling uit: Lemelerveld

09-07-2017
9,5

Positieve ervaring:
Het kind leert goed zwemmen
Ideaal extra zwemlessen in vakantie

Heb ik niet