Beoordelingen Rhienderoord Zwem & Sport Plezier

23-07-2018
7,2

Lesdag: Dinsdag

Positieve ervaring:
Mogelijkheden zijn helder. Prettige sfeer.

Verbeterpunten:
Op 1 lijn zitten in het team als het gaat om wel of niet afzwemmen.

Ouder uit: Loenen

21-07-2018

Positieve ervaring:
Super hoe de zweminstructeurs de perfecte balans weten te vinden tussen serieus zwemles geven, en de ruimte voor een grapje tussendoor. Op deze manier bleef onze zoon plezier houden in zn zwemlessen en leerde hij de benodigde zwemvaardigheden !

Verbeterpunten:
Wanneer je een garantiepakket (snelcursus) hebt, voelt het wat “kinderachtig” als er bij t afzwemmen nog eens 20 euro moet worden afgerekend. Mijn advies zou zijn om deze kosten bij de pakketkosten op te tellen, zodat in een keer alles is voldaan.

20-07-2018
8,1

Lesdag: Dinsdag

Positieve ervaring:
Wat een waardevolle start was het bij swimsafe op de dinsdag bij Linda. Zowel de veelzijdige mogelijkheden van de cursus, als ook de open houding van Linda, de spontaniteit tijdens het lesgeven en haar betrokkenheid hebben Kiramai en ons als ouders goed gedaan.
Ze heeft een hoop kunnen overwinnen, mede dankzij het ik lijntje wat Linda met haar wist te houden. Dank je!
Marieke nam het stokje over op de woensdag. Petje af hoe ze ieder kind in beeld had en op de juiste wijze wist uit te nodigen, aan te moedigen, en meer...
Haar onuitputtelijke energie, haar humor, daadkracht, heel fijn, hoe ze dit overbracht op de kinderen.
Zwemmen door het gat, ineens een stuk verder... en dan stap voor stap aanreiken wat nodig is, toch succeservaringen geven, en de blijdschap delen zo gemeend, als het lukt.
Ik ervaar dat Kiramai een mooie basis heeft ontvangen met swimsafe, en nog enorm vooruit is gegaan in haar zwemtechniek, watervrijheid/ zekerheid en conditie.

Verbeterpunten:
Niet zozeer qua lesinhoud maar randvoorwaarden:
- nog meer controle op overschoenen. Er lopen teveel ouders met schoenen rond en ook kleine broertjes en zusjes. En dat nemen ze mee het water in...
- meer rust voor aanvang van de zwemles, er wordt toch nog best veel geduwd, geschreeuwd, gespuugd, etc. Misschien laten ouders hun kids al los voor de les begint.
En dan zie je van die gevoelige kindjes ertussen die het toch al spannend vinden, daar heb ik dan als moeder mee te doen.

20-07-2018
9,8

Lesdag: Woensdag

Verbeterpunten:
De ouders met schoenen in de douches. Maar dat is dweilen met de kraan open.

Ouder uit: voirst

8,2

Positieve ervaring:
Prima cursus. Kleine groepjes op niveau van het kibd.

Verbeterpunten:
Meer mensen achter de bar.

7,8

Positieve ervaring:
De zwemdocenten waren kundig, ontspannen en zeer betrokken bij de kinderen. Daarnaast waren ze eerlijk over de vorderingen en wat er nog te verbeteren viel.

Verbeterpunten:
Het is jammer dat wanneer je met een kinderwagen door de poortjes moet je eerst moet wachten tot de baliemedewerker het grote poortje open doet.

Ouder uit: Leuvenheim

7,5

Lesdag: Woensdag

Methode: Reguliere zwemles/ spetterles

Positieve ervaring:
Met vragen en opmerkingen kon ik altijd terecht bij het personeel. Doordat de zwemdocenten aan een stuk door lesgeven is het vaak niet mogelijk hen aan te spreken, maar als ik op andere momenten hen tegenkwam stonden zij altijd open voor vragen.

Verbeterpunten:
1 maal in de 6 weken persoonlijk contact met de zwemdocent mag van mij 1 maal per 4 weken. Helemaal als je daardoor precies weet waar je kind aan moet werken om verder te komen.
Vooral de toiletten bij de kleedkamers stinken enorm, helemaal aan het einde van de middag.

8,5

18-07-2018