Beoordelingen Rhienderoord Zwem & Sport Plezier

Ouder uit: Dieren

07-08-2017

Lesdag: Donderdag

Positieve ervaring:
Tijdens de zwemles wordt op een speelse manier en gericht op het individuele kind les gegeven. Onze zoon is op een snelle en hele fijne manier over zijn angst voor het diepe heen geholpen. Nu een echte waterrat met diploma A op zak. Superbedankt! Op naar B!

Er wordt meegedacht en naar oplossingen en kansen gekeken.

Verbeterpunten:
De reguliere zwemles op meer dagen aanbieden, niet alleen op ma, di en woe. Les aan het eind van de week en/of in het weekend zou heel fijn zijn.

Ouder uit: Zutphen

24-07-2017

Lesdag: Maandag

21-07-2017

Lesdag: Woensdag

Positieve ervaring:
Ontzettend fijn dat Roza in twee weken het a diploma heeft gehaald. Ik zie dat er oog is voor mij kind en de aandacht die ze nodig heeft. Ik vind dat ontzettend positief. Ieder kind wordt gezien, zelfs jaren later!

Ouder uit: dieren

29-06-2017

Positieve ervaring:
Het was echt een zeer goede ervaring, de instructeurs zijn zeer actief betrokken bij alle cursisten. Dank voor de goede samenwerking

8,1

kwaliteit zwemlessen

bijhouden volgsysteem
kwaliteit/snelheid WIFI

Ouder uit: Eerbeek

7,6

Positieve ervaring:
Fijne zwemlessen, kleine groepen, goede kwaliteit

Wi-Fi niet erg sterk

Ouder uit: Dieren

9,6

Positieve ervaring:
Jullie hebben Rens van een bang mannetje in 10 maanden naar zijn A diploma gekregen, hoe kunnen we dan niet tevreden zijn.

Verbeterpunten:
Bijhouden van het leerlingvolgsysteem gebeurt zelden. Dit was voor Rens een hulpmiddel om te zien hoe het ging. Wij konden hem hiermee stimuleren, maar helaas is het al die tijd maar3x bijgewerkt.

Ouder uit: Zutphen

11-06-2017
8,2

Positieve ervaring:
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kinderen worden worden tijdens de les op een positieve manier gestimuleerd.

Verbeterpunten:
De lesgroepen meer laten rouleren van positie in het bad zodat het niet altijd dezelfde groep is die nauwelijks zichtbaar is tijdens de les.

23-05-2017
4,8

Lesdag: Woensdag

Methode: Reguliere zwemles/ spetterles

Positieve ervaring:
Onze zoon is altijd met plezier naar zwemles gegaan. Het is jullie gelukt om zijn watervrees om te zetten in waterplezier.

Verbeterpunten:
Kinderen waarbij het zwemlessen lang duurt verdienen meer aandacht in de groep of een frequentere communicatie tussen zweminstructeur en ouder. Wij hebben regelmatig het idee gehad dat onze zoon aan zijn lot is overgelaten en er weinig aandacht was voor gerichte verbetering van de zwemkwaliteit. Dat het zo lang duurde veroorzaakte bovendien op het einde dat hij zwemmen niet meer zo leuk vond en eigenlijk wilde stoppen. Dat is jammer, want hij zou bijna het hierboven genoemde waterplezier gaan verliezen.

Ouder uit: Eerbeek

21-05-2017

Verbeterpunten:
Het was niet duidelijk dat je voor het diploma zelf nog extra kosten moest maken bij m'n andere dochter zaten alle kosten erbij in twee jaar geleden.
Dat is enige minpuntje