Beoordelingen Rhienderoord Zwem & Sport Plezier

26-03-2018
7,4

Lesdag: Maandag

Positieve ervaring:
Dat (geloof Jakko) extra tijd nam om met mijn dochter duiken te oefenen (nadat zij al een half jaar aan het oefenen was)

Verbeterpunten:
Kleinere groepen zodat er in de lessen zelf al meer geoefend kan worden en je niet tijdens de kijkles te horen krijgt dat het niet kan omdat de groep te groot is.

24-03-2018

Positieve ervaring:
Wij zijn erg enthousiast over alles!

Verbeterpunten:
Jammer dat er op woensdagmiddag geen vrij zwemmen meer is. Op vrijdag moeten wij tot half 3 naar school.

Ouder uit: Doesburg

24-03-2018

Positieve ervaring:
Met beide dochters hebben we in de kerstvakantie de snelcursus gedaan. (2014 en 2017) Wij vonden dat dit door erg enthousiaste zweminstructeurs werd begeleid. Beide dochters hebben in de kerstvakantie voor a èn b mogen afzwemmen, terwijl we ze alleen voor a hadden opgegeven. Conclusie; Rhienderoord zet de vaardigheid van het kind op eerste plaats en daarna het commercieel gewin. Uitstekende instelling gecombineerd met het altijd vriendelijk personeel, recommanderen wij Rhienderoord bij iedereen aan.

Ouder uit: Hall

Positieve ervaring:
Leuk spontaan personeel en onze dochter gaat met plezier naar zwemles. Zwembad ziet er netjes en verzorgd uit. Zijn erg blij met het niveau van de lessen zelf.

Verbeterpunten:
De kantine is soms erg vol waardoor je niet kan kijken naar je kind omdat iedereen voor het raam gaat staan/zitten. Misschien buiten bij het raam iets van "zitbalkjes" waar je tegen aan kan leunen/op zitten met een kleine overkapping.

Misschien is een reactie bij de online zwemvorderingen een extra leuke aanvulling.

Ouder uit: Zutphen

Methode: Swimsafe

Positieve ervaring:
Beantwoorden van emails met vragen stel ik als werkende ouder zeer op prijs. Enthousiaste zwemleraar en vriendelijk baliepersoneel!

Verbeterpunten:
Mogelijkheid tot priveles om 1 op 1 te werken met kind. Mijn oudste dochter is daardoor veel sneller door A en B gegaan.
Duidelijke feedback aan het kind wat er nog niet goed gaat.
Tip: bestaat er geen videomateriaal / 3D animatie van wat de diverse slagen inhouden en welk afzwemparcour ze moeten doorlopen ?

Positieve ervaring:
zeer gastvrij, altijd positief, goedgehumeurd
badjuffen/meesters enthousiast, goed in hun vak, weten altijd weer de kids te motiveren en net even meer hun grenzen te verleggen, waardoor de mogelijkheden om te leren zwemmen geen langdurig traject wordt, maar een uitdaging!

Verbeterpunten:
jammer dat de vloer geregeld zo vies wordt van alle ouders die toch buiten de blauwe tegels met hun schoenen staan.

21-03-2018

Ouder uit: Zutphen

21-03-2018
7,5

Lesdag: Maandag

Positieve ervaring:
Kindgericht, positief meedenken, kijkend naar mogelijkheden. Gevoel van welkom

Verbeterpunten:
Het is moeilijk om naast de kijklessen contact te hebben met de onderwijzers. Dit kan soms telefonisch, maar het is ook wel prettig om af en toe tussentijds contact met elkaar te hebben in gesprek. Dit kan vaak niet, omdat lessen elkaar direct opvolgen.