Beoordelingen Sportfondsen Stichtse Vecht

Joep uit: Maarssen

13-09-2018
4,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Hoi twee uurtjes baantje zwemmen de kosten bijna 5€ is toch wel heel prijzig .dus geen volgende keer voor mij dan maar naar vleuten .joep

L uit: Maarssen

12-09-2018
4,3

Ervaring met: Zwemles

Mijn zoontje zit nu zoon anderhalf jaar op zwem les je moet constant maar aan de bel trekken over zijn les hij zit nu al 17 lessen te Wachten op een ding dat die Over mag naar een ander badje mag
Zo veel kinderen op een leraar het is echt belachelijk elke keer zeggen ze het zelfte als je vraag of belt met ze zeggen ze elke keer het zelfte nou zou je kind daar niet op zwemles zetten echt ba slecht

Corrie uit: Breukelen

12-08-2018
3,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

In de eerste instantie vind ik het zwembad heel slecht onderhouden....in andere zwembaden wordt er regelmatig schoongespoten zowel het zwembad als de hokjes en douches...ik heb nu al diverse keren hele dotten haren in het doucheputjes zien.liggen te goor voor woorden en de paaltjes waarom de verkleedhokjes op steunen waren zo smerig en dit vind ik e nr geen reclame voor dit bad. Dan het personeel zeer onvriendelijk een enkele die wel vriendelijk kan zijn.maar helaas geen uitnodigende sfeer. Het personeel lijkt je soms heel kwaad aan en snauwde je ook af als je iets vraagt . Super irritant daar mogen ze echt wel wat aan gaan doen.

ML uit: Utrecht

27-07-2018

Ervaring met: Zwemles

Mijn zoon heeft afgelopen week de turbocursus B gedaan. Vanmiddag mocht hij afzwemmen. Hij is blij en ik ben tevreden over zijn zwemvaardigheid.

R. uit: Maarssen

08-07-2018
7,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Fijn en modern zwembad, waar ik graag 1 á 2 keer per week banen zwem in de na-middag of avond. Personeel is vriendelijk en het zwembad zelf is hygiënisch prima in orde.

Corry uit: Maarssen

20-06-2018
7,7

Ervaring met: Aquasporten

Prima zwembad, maar schoonmaak verdient n aandachtspunt

Jolanda uit: Vleuten

20-03-2018

Ervaring met: Zwemles

Heel tevreden over de zwemles. Mijn dochter heeft een leuke juf en ze is veel aan het zwemmen. Dat is ook wat dit bad wil. Veel zwemmen dan leren de kinderen het beste zwemmen. Mijn dochter doet er iets langer over (wist ik van te voren) maar dat bespreken we ook met de juf.
Niets dan lof!

L. uit: Maarssen

03-03-2018
3,7

Een drama.
Voor de zwemles van je kind moet je aan de bel trekken voordat ze een badje verder gaan. Verder is het zwembad erg smerig. Snap dan ook niet dat ze een keurmerk hebben gehaald. maar deze zal dan misschien wel gekocht zijn door de overkoepelende organisatie.
Wil je je kind op zwemles doen dan is dit NIET het zwembad.
Verder is het personeel wel vriendelijk jammer dat er een hoop weg zijn.

M uit: Utrecht

09-02-2018
3,7

Ervaring met: Zwemles

Als je kind van zijn/haar zelfvertrouwen af moet, dan ben je hier aan het goede adres

Gilles uit: Maarssen

21-11-2017
7,3

Ervaring met: Senioren zwemmen

Ik ben een senior banenzwemmer, meerdere malen per week. Prachtig bad, aardige mensen. Ik vind het rooster alleen minder uitnodigend geworden, te wisselend. Ik zwem graag vroeg of liever nog rond te middag. De ene keer kan dat tot 12 uur, dan weer tot 13 uur. Ik zoek de rustig(st)e uurtjes.