Beoordelingen Zwembad Maarssen

• Klantvriendelijkheid 6,2

Jolanda uit: Vleuten

20-03-2018

Ervaring met: Zwemles

Heel tevreden over de zwemles. Mijn dochter heeft een leuke juf en ze is veel aan het zwemmen. Dat is ook wat dit bad wil. Veel zwemmen dan leren de kinderen het beste zwemmen. Mijn dochter doet er iets langer over (wist ik van te voren) maar dat bespreken we ook met de juf.
Niets dan lof!

L. uit: Maarssen

03-03-2018
3,7

Een drama.
Voor de zwemles van je kind moet je aan de bel trekken voordat ze een badje verder gaan. Verder is het zwembad erg smerig. Snap dan ook niet dat ze een keurmerk hebben gehaald. maar deze zal dan misschien wel gekocht zijn door de overkoepelende organisatie.
Wil je je kind op zwemles doen dan is dit NIET het zwembad.
Verder is het personeel wel vriendelijk jammer dat er een hoop weg zijn.

M uit: Utrecht

09-02-2018
3,7

Ervaring met: Zwemles

Als je kind van zijn/haar zelfvertrouwen af moet, dan ben je hier aan het goede adres

Gilles uit: Maarssen

21-11-2017
7,3

Ervaring met: Senioren zwemmen

Ik ben een senior banenzwemmer, meerdere malen per week. Prachtig bad, aardige mensen. Ik vind het rooster alleen minder uitnodigend geworden, te wisselend. Ik zwem graag vroeg of liever nog rond te middag. De ene keer kan dat tot 12 uur, dan weer tot 13 uur. Ik zoek de rustig(st)e uurtjes.

M uit: Utrecht

04-09-2017
2,3

Ervaring met: Zwemles

Kind na 2,5jaar nog geen zwemdiploma! en voegen ze zijn groep nog samen in een groep tot 15 leerlingen op 1badjuf.
Kijkles die twee c achter elkaar niet doorgaan en om de zoveel tijd nieuwe zwemleraren niemand lijkt te blijven......!
Hem maar snel van zwemles gehaald en ergens anders op les..

henk uit: utrecht

02-09-2017
7,7

Ervaring met: Zwemles

het mag allemaal wat proactiever. Je moet als ouder wel de nodige keren aan de bel trekken. Daar is men wel gevoelig voor. wel erg toegwijde medewerkers.

Sigrid

28-06-2017

Bas uit: Maarssen

25-06-2017

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Prima inzet van het personeel. Wel mag het soms nog wel iets schoner zijn.

Robin uit: Utrecht

03-06-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Geweldig zwembad!! Me dochter zit er op zwem les en vind het erg leuk!! Het is er heel gezellig. Zelfs me zoon van 1 is erg blij als we gaan zwemmen!

Merel uit: Maarssen

02-05-2017
1,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Om 14.30u staan we op 2 mei bij de kassa met zwemkleding en al aan om naar binnen te gaan. We mogen niet meer naar binnen van Patrick. We zijn na het springkussen in de sporthal naar huis gegaan om zwemkleding aan te doen. Maar helaas. Hoewel het zwembad nog open is, mogen wij niet meer zwemmen. U kunt zich voorstellen wat een teleurstelling dit voor ons (mijn dochter) is. Wat vertelt ze nu, dat ze niet mocht zwemmen in plaats van dat ze leuk op het springkussen is geweest. De laatste indruk blijft hangen.
De sluitingstijd staat nergens goed gecommuniceerd op de promotiematerialen. Je verwacht dat het zwembad minimaal tot 16.00u open is.