Beoordelingen Sportfondsen Stichtse Vecht

• Klantvriendelijkheid 6,4

Dagmar uit: Maarssen

16-11-2018

Ervaring met: Zwemles

Goede begeleiding. Orde in de groep. Betrokken instructeurs. Vlotte doorstroom.

31-10-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het is een top zwembad voor sporters of kleine kinderen, maar voor andere doeleinden kun je naar mijn mening beter ergens anders heen gaan. Het personeel is zeer vriendelijk en ik kom er zelf graag om banen te zwemmen of mee te doen aan de aqualessen (aanrader!!), daarom een goed cijfer! Nadelen: vaak in de avond of in het weekend is het slechts 1,5 uur lang mogelijk om banen te zwemmen waarin het bizar druk is. Daarnaast zijn vaak de kleedhokjes vies.

Samantha uit: Maarssen

20-10-2018

Ervaring met: Zwemles

Ik ben wel erg tevreden met het verloop van de zwemlessen van mijn dochter. Ze heeft nooit wisseling van leraren gehad. Ik herken mij dus ook niet in onderstaande berichten. Zo is het voor iedereen weer anders. Het feestje bij het afzwemmen wordt ook erg leuk georganiseerd. En de koffie is ook heerlijk! Een fijne bijkomstigheid als je toch aan het wachten bent :) We gaan vrolijk door bij Safari voor B.

J uit: Maarssenbroek

19-10-2018

Ervaring met: Zwemles

Ik herken mij totaal niet in de waarderingen hieronder. Wij vinden het heel fijn in het Safaribad. Elke vrijdag gaat het hartstikke goed. Dochter is blij en wij zijn blij. Ze is niet de snelste en dat geeft niet. Ze zijn nog zo jong!
Als je een vraag hebt kan je een briefje achterlaten en word je gebeld. Soms na het weekend, maar a la.
Over dat spelend leren zou ik nog eens navragen als ik anderen zo lees. Dat is de bedoeling. Wel goed als ze dat misschien beter toelichten van te voren of tijdens de les!

28-09-2018
1,0

Ervaring met: Zwemles

na 4 lessen was ik al afgehaakt. Kinderen krijgen geen les maar spelen maar wat. duurt heel lang voor je hier verder komt. nadat mijn dochter haar A en B elders heeft gehaald en graag haar C wil gaan doen nogmaals een poging gewaagd maar zonder succes. de groepen zijn veel te groot. van de 30 minuten zwemles zitten de kinderen het grootste deel van de tijd de blauwbekken langs de kant. De leraren zijn vooral druk met het noteren van smileys maar geven geen enkele instructies aan de kinderen. daarnaast weten ze wel heel goed hoe je een kind moet ontmoedingen door te zeggen dat ze heel slecht zwemt. het is in een woord Dramatisch.

LC uit: Maarsen

21-09-2018
4,3

Ervaring met: Zwemles

Heel veel wisselingen van zwemleraren. Wat geen goede sfeer doet vermoeden. De nieuwe leraar moet vervolgens je kind weer leren kennen en dan ben je zo weer een paar weken verder. Het leerlingvolgsysteem wordt daarbij ook heel slecht (niet elke week) ingevuld. Als je dar wat van zegt bij de leraren begrijpen ze niet waarom dat 'een probleem' is. Bij telefonische vragen krijg je bijna nooit gelijk antwoord. Men moet het navragen en je wordt dan later teruggebeld. Is onhandig. Zwembad is tijdens/ na afloop lessen niet schoon (hele vieze vloeren in en rond de kleedkamers). We hebben op verschillende dagen gelest de afgelopen paar jaar dus het ligt niet aan de dag. De mensen achter de balie doen gelukkig wel erg hun best.

Joep uit: Maarssen

13-09-2018
4,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Hoi twee uurtjes baantje zwemmen de kosten bijna 5€ is toch wel heel prijzig .dus geen volgende keer voor mij dan maar naar vleuten .joep

L uit: Maarssen

12-09-2018
4,3

Ervaring met: Zwemles

Mijn zoontje zit nu zoon anderhalf jaar op zwem les je moet constant maar aan de bel trekken over zijn les hij zit nu al 17 lessen te Wachten op een ding dat die Over mag naar een ander badje mag
Zo veel kinderen op een leraar het is echt belachelijk elke keer zeggen ze het zelfte als je vraag of belt met ze zeggen ze elke keer het zelfte nou zou je kind daar niet op zwemles zetten echt ba slecht

Corrie uit: Breukelen

12-08-2018
3,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

In de eerste instantie vind ik het zwembad heel slecht onderhouden....in andere zwembaden wordt er regelmatig schoongespoten zowel het zwembad als de hokjes en douches...ik heb nu al diverse keren hele dotten haren in het doucheputjes zien.liggen te goor voor woorden en de paaltjes waarom de verkleedhokjes op steunen waren zo smerig en dit vind ik e nr geen reclame voor dit bad. Dan het personeel zeer onvriendelijk een enkele die wel vriendelijk kan zijn.maar helaas geen uitnodigende sfeer. Het personeel lijkt je soms heel kwaad aan en snauwde je ook af als je iets vraagt . Super irritant daar mogen ze echt wel wat aan gaan doen.

ML uit: Utrecht

27-07-2018

Ervaring met: Zwemles

Mijn zoon heeft afgelopen week de turbocursus B gedaan. Vanmiddag mocht hij afzwemmen. Hij is blij en ik ben tevreden over zijn zwemvaardigheid.