Beoordelingen Zwembad Maarssen

M uit: Utrecht

04-09-2017
2,3

Ervaring met: Zwemles

Kind na 2,5jaar nog geen zwemdiploma! en voegen ze zijn groep nog samen in een groep tot 15 leerlingen op 1badjuf.
Kijkles die twee c achter elkaar niet doorgaan en om de zoveel tijd nieuwe zwemleraren niemand lijkt te blijven......!
Hem maar snel van zwemles gehaald en ergens anders op les..

henk uit: utrecht

02-09-2017
7,7

Ervaring met: Zwemles

het mag allemaal wat proactiever. Je moet als ouder wel de nodige keren aan de bel trekken. Daar is men wel gevoelig voor. wel erg toegwijde medewerkers.

Sigrid

28-06-2017

Bas uit: Maarssen

25-06-2017

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Prima inzet van het personeel. Wel mag het soms nog wel iets schoner zijn.

Robin uit: Utrecht

03-06-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Geweldig zwembad!! Me dochter zit er op zwem les en vind het erg leuk!! Het is er heel gezellig. Zelfs me zoon van 1 is erg blij als we gaan zwemmen!

Merel uit: Maarssen

02-05-2017
1,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Om 14.30u staan we op 2 mei bij de kassa met zwemkleding en al aan om naar binnen te gaan. We mogen niet meer naar binnen van Patrick. We zijn na het springkussen in de sporthal naar huis gegaan om zwemkleding aan te doen. Maar helaas. Hoewel het zwembad nog open is, mogen wij niet meer zwemmen. U kunt zich voorstellen wat een teleurstelling dit voor ons (mijn dochter) is. Wat vertelt ze nu, dat ze niet mocht zwemmen in plaats van dat ze leuk op het springkussen is geweest. De laatste indruk blijft hangen.
De sluitingstijd staat nergens goed gecommuniceerd op de promotiematerialen. Je verwacht dat het zwembad minimaal tot 16.00u open is.