Beoordelingen Zwembad Lentebad - Zwemles

• Algemene indruk 7,4

12-03-2015
6,1

Verbeterpunten:
persoonlijk vindt ik jullie wachtlijst echt veel te lang!

Ouder uit: Pannerden

06-03-2015
8,5

Lesdag: Donderdag

Positieve ervaring:
Ik ben erg tevreden over het zwemmen. De zwemjuf gaat ontzettend goed met de de kinderen om. En als ik zie wat mijn kind allemaal al kan in 10 maanden tijd, vind ik natuurlijk fantastisch. Mijn kind heeft er ook altijd weer zin in.

Verbeterpunten:
Op de betaaldag mijn portemonnee vergeten. Werd ontzettend moeilijk gedaan i.v.m.. betalen. Er werd van mij verwacht diezelfde dag nog te betalen wat voor mij niet haalbaar was, omdat mijn kind die avond op de basisschool iets had. Ik moest hierdoor bijna die avond op school bij mijn kind ontnemen. Mijn kind werd erg teleurgesteld. Toen ik dat even later (nadat ik mijn kind 'zwemklaar' had gemaakt) zei tegen de medewerkster, kon ik ineens toch de volgende ochtend betalen. Uiteindelijk dus toch goed geholpen, maar ik vond voorafgaand "de manier waarop" echt niet kunnen. Een klein beetje begrip mag best getoond worden. Daarin mag de service beter.

23-02-2015

Positieve ervaring:
Mensen die lesgeven doen dit erg leuk en zijn wel vriendelijk en gastgericht!

Verbeterpunten:
Mensen bij de entree niet echt klantvriendelijk is onze ervaring (meerdere malen, bij meerdere mensen)

22-02-2015

7,7

Lesdag: Zaterdag

Positieve ervaring:
vriendelijk, de kans om vragen te stellen tijdens kijk mogelijkheden alhoewel dit wel vaker zou kunnen.

Verbeterpunten:
meer zitmogelijkheden. de ouders rennen bijna de kleedkamer uit als de kinderen opgehaald zijn door de leraar om een stoel te bemachtigen.

7,1

Lesdag: Zaterdag

Positieve ervaring:
Dit is pas te beoordelen wanneer zwemexamen is afgenomen

Communicatie zweminstructeur ouder
afhandeling wanneer kind vroegtijdig aangeef dat het niet op een bepaalde dag aanwezig kan zijn bij de les

Lesdag: Maandag

Positieve ervaring:
Het komt goed en enthousiast over, ik heb er een goed gevoel bij.

Verbeterpunten:
De lestijden zijn op een onhandig tijdstip, rond etenstijd. Maar goed, dit kan niet anders, denk ik, anders word dit wel gedaan.

Ouder uit: Giesbeek

7,2

Lesdag: Maandag

Schoon, vriendelijk.

Verbeterpunten:
De wachtruimte is beperkt. Te weinig zitplaatsen.

6,8

Lesdag: Vrijdag

Positieve ervaring:
Erg vriendelijk personeel, kleedkamers netjes en altijd op tijdmeting lestijden. (Geen vertraging)

Verbeterpunten:
Misschien iets meer persoonlijke feedback wat betreft het kind. Misschien via E mail?

7,6

Lesdag: Vrijdag

Positieve ervaring:
Voor vragen ie de receptie altijd vriendelijk.

Verbeterpunten:
Mijn zoon zwemt achter. Daardoor kunnen wij niet zien Hoe het gaat. Zo weten wij ook niet hoe werkt hem kunnen helpen. Soms wat vaker informatie zou dan prettig zijn, zeker in het beginstadium.