Beoordelingen Zwembad Het Wedde

J.W. uit: Leiden

12-09-2017
7,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Prettig zwembad om in te zwemmen Echter banen zwemmen is niet altijd mogelijk doordat er andere activiteiten in de banen plaatsvind.Hierdoor moeten de banenzwemmers in een beperkt aantal banen zwemmen.Ook zwemt niet iedereen in baan van hun niveau.Met alle respect maar in de topsportbaan moeten geen recreanten zwemmen of anders plaatsmaken als er snellere zwemmers willen zwemmen.Verder vind ik het jammer dat je alleen dezelfde kaart moet kopen die maar 1 seizoen geldig is.Dus bij een 50 banen kaart moet je weer 50 keer erbij kopen .Absurd en erg prijzig!!

Norma uit: Wassemaar

23-07-2017

Ervaring met: Zwemles

Klantvriendelijk, deskundig en oplettend. Een heel fijn team dat mijn zoon goed en snel heeft leren zwemmen.

uit: Voorschoten

21-07-2017

Ervaring met: Zwemles

Mijn dochter heeft zwemles bij het Wedde. Ze wordt goed begeleid. Onze dochter ziet van tijd tot tijd op tegen de zwemles en daar wordt dan goed op ingespeeld door de zwemdocenten. Een deskundig team van zwemdocenten die fijngevoelig met de kinderen omgaan. Het team wordt heel goed aangestuurd door Corrie van Loenen. Wat wij fijjn vinden is dat wij als ouders steeds serieus worden genomen als wij vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot de begeleiding of voortgang van onze dochter. Er wordt op vragen van onze kant snel teruggekoppeld per email of mondeling na/voor de zwemles. Er wordt goed geluisterd.

Debby uit: Voorschoten

19-07-2017

Ervaring met: Zwemles

Fantastische 1 weekse cursus. Iedereen was supergemotiveerd en gedreven. Doordat er 2 instructeurs op de kant stonden, konden kinderen die extra aandacht nodig hadden, dit ook krijgen. Met als afsluiter een supergezellig afzwemfeestje! Heel erg bedankt!

Fransje uit: Voorschoten

01-04-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik zwem op dalurentijd ,dan is het lekker rustig en dan kan ik doorzwemmen zonder iemand dwars te zitten.
De badmeesters zijn erg aardig.

A uit: Leiden

17-03-2017

Ank uit: Zoeterwoude

07-03-2017

Ervaring met: Aquasporten

Fijne lessen, aardig personeel en ik voel me er wel thuis.

Frank uit: Voorschoten

07-03-2017
6,0

Ervaring met: Zwemles

Ik stoor mij erg aan het starre beleid van dit zwembad.

Als je door ziekte je 12 baden kaart niet kan gebruiken heb je pech want je strippen komen gewoon te vervallen na een half jaar (voelt als diefstal)

Als je kind door ziekte meer dan 2 zwemlessen mist, komen de zwemlessen te vervallen.

Als het zwembad zelf door een technisch probleem dicht moet kun ineens wel de zwemlessen worden bijgeboekt.

En dan nog vragen om een doktersverklaring wat een zwembad helemaal niet mag en alleen aan een bedrijfsarts zou mogen worden overlegd.

Ik snap dat dit beleid zorgt voor goede financiƫle cijfertjes, maar klantvriendelijk is het niet.

Joop uit: Voorschoten

06-03-2017

Ervaring met: Aquasporten

Club Aquavitaal: actief in een leuke sfeer

Zara uit: Leiden

04-03-2017

Diplomazwemmen A, B en nu C
Degelijk, klantvriendelijk, open voor overleg
Wel erg lang