Beoordelingen Zwembad Het Wedde

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Paulien uit: Wassenaar

11-12-2018

Ervaring met: Zwemles

Heel fijne en goede tijd gehad tijdens de zwemlessen van onze zoon.

Zwemleerkrachten zijn kundig. Alles is goed en strak georganiseerd. Diploma zwemmen was een groot feest.

Kirsten uit: Voorschoten

6,7

Ervaring met: Zwemles

Ik vind het contact met Corrie prima. Wat er beter kan: dezelfde docenten, kleinere groepen (ze staan echt vaak lang te wachten) en nu is het zo dat groep 4,5 én 6 gecombineerd worden. Weinig individuele aandacht/maatwerk. Bovendien duurt diploma A echt lang, Lars heeft bijna een jaar 2x in de week les gehad en langer dan 2 jaar over zijn A gedaan. Er is namelijk geen doel voor het wedde om mijn kind snel zijn diploma te laten halen. Door de locatie en de frequentie hebben we besloten om ook voor onze tweede zoon weer naar het wedde te gaan. Ik vind alleen echt wel dat het niveau van de lessen omhoog moet.

Simone uit: Voorschoten

Ervaring met: Zwemles

Heel vriendelijk en hulpvaardig team! Soms vind ik de groepen erg groot en lijken er daardoor kinderen tussendoor te glippen.

Fam uit: Leiden

Anette uit: Voorschoten

Ervaring met: Zwemles

Goed, ons zoontje heeft genoten. Graag hadden wij blijven door zwemmen maar vrijdags lukt niet.

Jos uit: Voorschoten

7,0

Ervaring met: Zwemles

Het proces van het doorstromen van kinderen naar een volgende 'badje' is niet altijd duidelijk of transparant. Het digitale volgsysteem maakt het soms ook onduidelijk.
Ik zwem ook recreatief baantjes. Ik ben tevreden over de openingstijden overdag en in de avond. Het systeem voor float fit zou aangepast kunnen worden, er is namelijk meer animo dan dat er plaats is.

Mina uit: Leiden

Ervaring met: Zwemles

Gewoon super geregeld. Instructeurs zijn allemaal top, streng wanneer het moet en voor grapjes en dolletjes is ook tijd, wat voor kinderen super belangrijk is. A diploma duurde wat langer, maar kreeg super begeleiding. B diploma zo gehaald en gelijk door naar C. Ook voor dit laatste super advies gekregen!