Beoordelingen Zwembad Het Wedde

• Sfeer 8,1
  • Klantvriendelijkheid 8,3

02-05-2018

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Elke donderdag zwemmen met mijn zoontje van 2 jaar. Wat vindt hij het een feest bij juf Shelley. Leuke activiteiten en een gezellige les!

S uit: LEIDEN

01-01-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mijn zoontje heeft binnen 1,5 jr zijn zwemdiploma gehaald. Bij vragen werd er goed geluisterd en ook wat mee gedaan.
Zelf zwem ik banen. Helaas worden de banen niet altijd goed gebruikt door de juiste zwemmers. De sfeer is fijn en zeker als gydo een les geeft is het een feest om naar te kijken. De badmeesters en juffen zijn betrokken en zwembad is netjes schoon.

Margriet uit: Voorhout

08-11-2017
4,3

Ervaring met: Zwemles

Er is totaal geen feedback mbt de voorgang vd zwemles. De voortgangApp wordt slecht bijgehouden en vragen stellen na de les is erg lastig (dame heeft altijd haast). Na 24 lessen zit dochtertje nog in badje 1 (van 7) terwijl ze ontzettend haar best doet en zeker niet onderdoet voor de rest. Alle andere kinderen waarmee ze starte zitten al in badje 2 of 3... vandaag voor het eerst gezien dat ze stond te huilen bij de juf (derde persoon al binnen 14 lessen!!). Geeft ze ineens aan bang voor het water te zijn! Terwijl ze altijd ontzettend vrij en makkelijk is geweest met (recreatief) zwemmen... de zin en motivering voor zwemles is weg..
daarnaast zijn de groepen groot waardoor kinderen elkaar in de weg zitten en individuele aanpak lastig is.

J.W. uit: Leiden

12-09-2017
7,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Prettig zwembad om in te zwemmen Echter banen zwemmen is niet altijd mogelijk doordat er andere activiteiten in de banen plaatsvind.Hierdoor moeten de banenzwemmers in een beperkt aantal banen zwemmen.Ook zwemt niet iedereen in baan van hun niveau.Met alle respect maar in de topsportbaan moeten geen recreanten zwemmen of anders plaatsmaken als er snellere zwemmers willen zwemmen.Verder vind ik het jammer dat je alleen dezelfde kaart moet kopen die maar 1 seizoen geldig is.Dus bij een 50 banen kaart moet je weer 50 keer erbij kopen .Absurd en erg prijzig!!

Norma uit: Wassemaar

23-07-2017

Ervaring met: Zwemles

Klantvriendelijk, deskundig en oplettend. Een heel fijn team dat mijn zoon goed en snel heeft leren zwemmen.

uit: Voorschoten

21-07-2017

Ervaring met: Zwemles

Mijn dochter heeft zwemles bij het Wedde. Ze wordt goed begeleid. Onze dochter ziet van tijd tot tijd op tegen de zwemles en daar wordt dan goed op ingespeeld door de zwemdocenten. Een deskundig team van zwemdocenten die fijngevoelig met de kinderen omgaan. Het team wordt heel goed aangestuurd door Corrie van Loenen. Wat wij fijjn vinden is dat wij als ouders steeds serieus worden genomen als wij vragen of opmerkingen hebben met betrekking tot de begeleiding of voortgang van onze dochter. Er wordt op vragen van onze kant snel teruggekoppeld per email of mondeling na/voor de zwemles. Er wordt goed geluisterd.

Debby uit: Voorschoten

19-07-2017

Ervaring met: Zwemles

Fantastische 1 weekse cursus. Iedereen was supergemotiveerd en gedreven. Doordat er 2 instructeurs op de kant stonden, konden kinderen die extra aandacht nodig hadden, dit ook krijgen. Met als afsluiter een supergezellig afzwemfeestje! Heel erg bedankt!

Fransje uit: Voorschoten

01-04-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik zwem op dalurentijd ,dan is het lekker rustig en dan kan ik doorzwemmen zonder iemand dwars te zitten.
De badmeesters zijn erg aardig.

A uit: Leiden

17-03-2017

Ank uit: Zoeterwoude

07-03-2017

Ervaring met: Aquasporten

Fijne lessen, aardig personeel en ik voel me er wel thuis.