Beoordelingen Zwembad De Windas

Huub uit: Berkel en Rodenrijs

31-08-2018
6,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ben 1 zondagmiddag met dochter wezen zwemmen.
45 minuten voor we binnen waren, omdat het druk was en maar 1 kassa open was.Zwembad was vrij koud zijn merendeels binnenn wezen zwemmen.
Als je dan een patatje of ijsje wilt halen st je weer 30 min. in de rij.
Zwembad is totaal niet ingericht op drukte, helaas voor mij niet meer. Zou eenvoudig op te lossen te zijn door zeker bij drukke dagen 2 kassa's open te hebben en ruimere opzet bij uitgifte van consumpties.

Joos

19-08-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Lekker warm bad. Wij gaan altijd op zondag bij familiezwemmen. Wel druk, maar goed te doen. Behulpzaam personeel en perfect om tussen de zwemlessen in (in een ander zwembad, dichter bij huis) te oefenen. De hoepels die er staan zijn ideaal om met het gat te oefenen.

Claudia uit: Pijnacker

17-08-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Mensen die vinden dat de kleedhokjes goor zijn hebben gelijk. Maar dat ligt niet aan het zwembad, deze worden meerdere malen op de dag schoongemaakt. Dit probleem ligt aan de opvoeding van de mensen die deze kleedhokjes gebruiken. Kinderen krijgen merendeel slechte opvoeding mee, zij maken de meeste rotzooi. Chips resten, zakjes, smurrie op de wanden van de hokjes, gooien met de deuren enz. Mensen die hun schoenen aan doen terwijl zij met hun schoen op het zit gedeelte leunen, vieze afdruk achter laten, enz.
Spreek deze mensen aan en niet het zwembad personeel aub.
Veel respect voor de mensen die hier werken, zij doen dingen die een ouder zelf hoort te doen. Let zelf op je kinderen, je wilde toch zelf kinderen, let dan ook op ze.
Dat de intreegeld duur is kan ik ook begrijpen. Water kost geld, onnodig langdurig onder de douches staan kost geld.
Mensen die de wacht hebben binnen of buiten kosten ook geld, veiligheid is niet goedkoop.

Claire

08-08-2018

Ervaring met: Zwemles

Windas is een zeer professioneel zwemschool. Vriendelijk personeel en zeker niet racistisch. Ik ben zelf een buitenlander en stoor mij wel mateloos aan het wangedrag van sommige buitenlandse groepen. Zij komen dan met grote groepen en verpesten de boel voor de anderen. Het zijn ook altijde dezelfde. Heel jammer. En dan gaan ze hier klagen over racisme en onvriendelijkheid van het personeel. Ik kan mij goed voorstellen dat zij geïrriteerd doen tegen ongemanierde mensen. Over het algemeen hebben de mensen in Berkel gewoon fatsoen en als je dat niet hebt dan moet je er gewoon niet komen, want dan kan het zwembad niet aan jou onfatsoenlijke wensen voldoen. Teleurstellingen dus!

r uit: Berkel en Rodenrijs

07-08-2018
1,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

veel te duur voor wat je krijg.
duurt veel te lang voordat je eindelijk binnen bent.
kleed ruimtes zijn goor.
als je wat wil eten of drinken sta je ook weer uren.
klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit van gehoord.

Dennis uit: Den Haag

06-08-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Toen we vandaag aan kwamen rijden, zeiden de kinderen : aaahh wat een lange rij! Toen we na 3 seconden geparkeerd hadden op de ruime parkeerplaats en aan kwamen bij de ingang stond er al iemand die de boel begeleidde. Buitenbad kon contant buiten afgerekend worden.
Mooi buitenbad met goede anti slip tegels! Wel jammer dat er praktisch geen beschutting is. Op een dag van 30 ° is dat wel een must.

De lange rij bij de cafetaria gaat best snel en viel reuze mee. Bij Centerparcs wacht je langer en ben je veel meer kwijt.

Ik zal zeker nog een keer gaan!

marie uit: berkel

02-08-2018
1,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

nooit meer dit zwembad voor mij.. totaal niet vriendelijk en zeker niet normaal meedenkend.
elke x andere regels rasicten

Maaike uit: Berkel en Rodenrijs

29-07-2018
3,3

Ervaring met: Zwemles

Zeer onaardig personeel. Behalve het meisje bij de kassa. Twee jaar na dato nog steeds getraumatiseerde kinderen als het gast om zwemles.
Dus niet door voor B-diploma.

Robbert uit: Pijnacker

19-07-2018
5,3

Ervaring met: Senioren zwemmen

Het buitenbad van de Windas is heerlijk om op een warme zomerdag te gaan afkoelen. Het water buten is "zoetig". Ze gebruiken in ieder geval geen chloor en dat is prettig.
De omkleed hokjes zijn niet schoon, jammer. De horeca uitgifte raam voor buiten is veel te klein (lange lange rij).
Als het druk is lijkt de ingang (met één kassa) veel te krap. Het duurt dan wel 30 min voor je naar binnen kan. Kortom, leuk zwembad met veel verbeterpunten.

04-07-2018
4,7

Ervaring met: Zwemles

Beide kinderen op zwemles gehad. Oudste met privéles welke erg duur is. Na een jaar met de hak over de sloot geslaagd nadat een andere lerares het over had genomen. Erg aan het lijntje gehouden door voorgaande zwemlerares. Nadien middelste in kleine groep. Erg aan het lijntje gehouden. 10 weken (!!) nadat er was aangegeven dat badje 4 kon was er eindelijk een plekje beschikbaar voor 2 kinderen. Maar 3 mochten voorzwemmen. Mijn kind had geen zin meer na al die weken dus je raad het al, plekje weer bezet. Ze bekijken het maar. Wij gaan naar een ander zwembad! Voor recreatie zwemmen prima bad, maar voor zwemles zie je ons niet terug.